Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ''Μεγα το της θαλασσης Κρατος''

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 26 Ιουν 2015 14:26 #37

  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • Το Άβαταρ του/της ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 2231
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1096
  • Κάρμα: 97 (23)
Λοιπόν αν οχι ολοι αλλά πάρα πολλοί απο αυτούς θα έδειναν τα χρηματα εδώ . Να σου πω λοιπον γιατι δεν τα δεινουν . Την ιστορια με τα ναυπηγια την ξερετε καλα και πως ναυαγησαν και γιατι ειναι κλειστα κτλ . Θα σου πω μια σημερινη ιστορια εξελλίσετε 1,5 μηνα τώρα .
Στο νεώριο στην Συρο υπαρχει μεσα στισ δεξαμενες εδώ και 1,5 μηνα ενα πλειο ελληνικό τελευταιας κατασκευης του 2009 υπερσύγχρονο BULK CARRIER που εχει υποστει μια ζημια στα υφαλα . Το πλοιο μπηκε για επισκευη δεξαμενισμο επιθεωρηση αξια επισκευων κτλ 980.000 $ .Ο εφοπλιστης το εφερε εδω και ολα του τα πλοια τα φερνει ελλαδα με δυσκολιες παντα ειναι μεγαλα και οριακα φτανουν οι δεξαμενες στην ελλαδα . Λοιπον εδώ και 1,5 μηνα γίνεται απεργια το πλοιο δεν προχωραει καθε μερα μπαινει μεσα 25.000 $ . Ο εφοπλιστης προσφέρθηκε να πληρωσει απευθειας σε λογαριασμο που θα του υποδειξει το υπουργειο το συνδικατο ο εργοδοτης του ναυπηγειου το υπολοιπο των χρηματων εκτος της προκαταβολης 300.000$ που εχει δωσει ολο το υπολοιπο ποσο για να παρουν οι εργαζομενοι τα δεδουλευμενα προκαταβολη . Πρωτον δεν απαντησαν ποτε ουτε οι εργαζομενοι ακι ακνενανς υπουργος δεν τον εχει δεχτει . ετερο πλοιο που ηταν προς δεξαμενισμο και αυτο και ειχε την ιδια εμπλοκη σηκωθηκε και εφυγε νυχτα κοβοντας τους καβους λες και ηταν πειρατικο για να μην μεινει σε ομηρια απο τους εργαζομενους .
Αυτα τα σκηνικα γινοταν συνεχεια απο το 1981-1985 και εκλεισαν ολα τα ναυπηγια και σε ρωταω εγώ για πσοο μαλακες τους εχεις τους εφοπλιστες να φερουν εδω τα πλοια τους και αν ριξουν τα λεφτα τους;;; Θα σου απαντησω εγω οσο μαλακες ειναι ο τσακαλωτος η βαλαβανη και λοιποι συζριζαιοι που εχουν εξω τα λεφτα τους . Κατα τα άλλα τα διαφορα τυπακια που φύτρωναν εκει που ε.....ε ο Μαρξ και ο Λένιν θα συνεχίζουν να μας τα ζαλίζουν . Ενα ξέρω πλεον πολύ καλά δεν υπάρχει ουτε ντροπή ουτε μέλλον .
Καλημέρα σας . :)
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": maria (mb361)

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 26 Ιουν 2015 14:56 #38

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
ΣΤΑΜΑΤΗΣ έγραψε:
για πσοο μαλακες τους εχεις τους εφοπλιστες
Ρε Σταμάτη,
Από αυτά που γράφω, αυτή την εντύπωση έχεις σχηματίσει?
Ότι έχω τους εφοπλιστές για μαλάκες?

Εκτός του ότι έχω 2-3 φίλους που είναι στον κλάδο (παλιά τζάκια, όχι τίποτα τύπου Μαρινάκης), ξέρω να κρίνω τα προφανή.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 26 Ιουν 2015 19:39 #39

  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • Το Άβαταρ του/της ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 2231
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1096
  • Κάρμα: 97 (23)
soto51 έγραψε:
ΣΤΑΜΑΤΗΣ έγραψε:
για πσοο μαλακες τους εχεις τους εφοπλιστες
Ρε Σταμάτη,
Από αυτά που γράφω, αυτή την εντύπωση έχεις σχηματίσει?
Ότι έχω τους εφοπλιστές για μαλάκες?

Εκτός του ότι έχω 2-3 φίλους που είναι στον κλάδο (παλιά τζάκια, όχι τίποτα τύπου Μαρινάκης), ξέρω να κρίνω τα προφανή.
To ερώτημα ήταν ρητορικό ..... :laugh:
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 27 Ιουν 2015 01:45 #40

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
ΣΤΑΜΑΤΗΣ έγραψε:
Λοιπόν αν οχι ολοι αλλά πάρα πολλοί απο αυτούς θα έδειναν τα χρηματα εδώ . Να σου πω λοιπον γιατι δεν τα δεινουν . Την ιστορια με τα ναυπηγια την ξερετε καλα και πως ναυαγησαν και γιατι ειναι κλειστα κτλ . Θα σου πω μια σημερινη ιστορια εξελλίσετε 1,5 μηνα τώρα .
Στο νεώριο στην Συρο υπαρχει μεσα στισ δεξαμενες εδώ και 1,5 μηνα ενα πλειο ελληνικό τελευταιας κατασκευης του 2009 υπερσύγχρονο BULK CARRIER που εχει υποστει μια ζημια στα υφαλα . Το πλοιο μπηκε για επισκευη δεξαμενισμο επιθεωρηση αξια επισκευων κτλ 980.000 $ .Ο εφοπλιστης το εφερε εδω και ολα του τα πλοια τα φερνει ελλαδα με δυσκολιες παντα ειναι μεγαλα και οριακα φτανουν οι δεξαμενες στην ελλαδα . Λοιπον εδώ και 1,5 μηνα γίνεται απεργια το πλοιο δεν προχωραει καθε μερα μπαινει μεσα 25.000 $ . Ο εφοπλιστης προσφέρθηκε να πληρωσει απευθειας σε λογαριασμο που θα του υποδειξει το υπουργειο το συνδικατο ο εργοδοτης του ναυπηγειου το υπολοιπο των χρηματων εκτος της προκαταβολης 300.000$ που εχει δωσει ολο το υπολοιπο ποσο για να παρουν οι εργαζομενοι τα δεδουλευμενα προκαταβολη . Πρωτον δεν απαντησαν ποτε ουτε οι εργαζομενοι ακι ακνενανς υπουργος δεν τον εχει δεχτει . ετερο πλοιο που ηταν προς δεξαμενισμο και αυτο και ειχε την ιδια εμπλοκη σηκωθηκε και εφυγε νυχτα κοβοντας τους καβους λες και ηταν πειρατικο για να μην μεινει σε ομηρια απο τους εργαζομενους .
Αυτα τα σκηνικα γινοταν συνεχεια απο το 1981-1985 και εκλεισαν ολα τα ναυπηγια και σε ρωταω εγώ για πσοο μαλακες τους εχεις τους εφοπλιστες να φερουν εδω τα πλοια τους και αν ριξουν τα λεφτα τους;;; Θα σου απαντησω εγω οσο μαλακες ειναι ο τσακαλωτος η βαλαβανη και λοιποι συζριζαιοι που εχουν εξω τα λεφτα τους . Κατα τα άλλα τα διαφορα τυπακια που φύτρωναν εκει που ε.....ε ο Μαρξ και ο Λένιν θα συνεχίζουν να μας τα ζαλίζουν . Ενα ξέρω πλεον πολύ καλά δεν υπάρχει ουτε ντροπή ουτε μέλλον .
Καλημέρα σας . :)

Να επιβεβαιωσω τα λεγομενα του Σταματη και να συμπληρωσω οτι το συγκεκριμενο πλοιο πηγε τελικα στην Τουρκια.

Πριν λιγα χρονια ο ιδιος εφοπλιστης ειχε την ''τυχη''να δει την δεξαμενη του Σκαραμαγκα βουλιαγμενη (ναι,.κυριοι εμπασε νερα η δεξαμενη και βουλιαξε !!! ) - ευτυχως λιγιες μερες πριν τον δεξαμενισμο του πλοιου του.

========
Γι αυτό το σκάνδαλο ποιος ευθύνεται. Πλήρης διάλυση στα ναυπηγεία Σκαραμαγκα. Βούλιαξε μια δεξαμενή
Posted on 20/10/2013


Τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά βουλιάζουν οικονομικά εδώ και χρόνια αλλά πλέον η διάλυσή τους είναι κυριολεκτική. Από το βράδυ του Σαββάτου η δεξαμενή νούμερο 3 των Ναυπηγείων βουλιάζει. Έχει πάρει κλίση που ξεπερνά πλέον τις 30 μοίρες αλλά δεν υπάρχει κανείς να ασχοληθεί!
“‘Ηταν αναμενόμενο”,λένε εργαζόμενοι επισημαίνοντας ότι δεν έχει γίνει οποιαδήποτε συντήρηση στα Ναυπηγεία εδώ και 18 μήνες. Επιπλέον επισημαίνουν ότι δεν αποκλειεται σε λίγο το ΠΝ να χάσει και το βοηθητικό πλοίο υποβρυχίων που βρίσκεται στην δεύτερη δεξαμενή αφού κι αυτή “μπάζει” νερά εδώ και αρκετό καιρό!

Σ΄ όλα αυτά προστίθεται και ο υπαρκτός κίνδυνος να υποστούν τα υποβρύχια 214 ανεπανόρθωτες ζημιές. Ήδη οι ζημιές που έχουν γίνει λόγω έλλειψης συντήρησης υπολογίζονται από 70 έως 100 εκατομμύρια ευρώ!

Όλα αυτά στον απόηχο της σύγκρουσης Βενιζέλου – Αβραμόπουλου στην οποία ο πρωθυπουργός προσπαθεί να κατευνάσει τα πνεύματα.Ελπίζουμε κάποοι να ασχοληθούν και με τα όσα πραγματικά συμβαίνουν στα Ναυπηγεία και δεν είναι ευχάριστα.
Το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού με ανακοίνωσή του έσπευσε να “καθησυχάσει” ότι “η πλωτή δεξαμενή Νο3 των ΕΝΑΕ, που έχει εμφανίσει πρόβλημα, ανήκει στο εμπορικό τμήμα των ΕΝΑΕ, δεν σχετίζεται με το τμήμα των εγκαταστάσεων όπου ελλιμενίζονται τα υποβρύχια και ως εκ τούτου δεν επηρεάζεται η ασφάλεια αυτών”.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 27 Ιουν 2015 02:10 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 27 Ιουν 2015 01:50 #41

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
giorgos (scrooge) έγραψε:
sorry που μπαίνω σφήνα στην κουβεντούλα...
και sorry αν είμαι αφελής, αλλά βασικά δεν αντιλαμβάνομαι για ποιο λόγο θα πρέπει ως έλληνες πολίτες να πανηγυρίζουμε / καμαρώνουμε / χαιρόμαστε (πείτε το όπως θέλετε) που "έχουμε" τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο, την στιγμή που (εκ του νόμου) αυτός δεν προσφέρει τίποτα στα έσοδα του κράτος και εννοώ συγκεκριμένα από την φορολογία, τη στιγμή που οιοσδήποτε έλληνας πολίτης φορολογείται με ποσοστά που απαγορεύουν οιαδήποτε ανάπτυξη, αλλά πέραν των ποσοστών, έχει και ένα τεράστιο κόστος για την (συν)τήρηση όλων των φορολογικών του υποχρεώσεων.

Καλησπερα,

Παραγνωριζεται το γεγονος οτι ακομη και ετσι δινουν δουλεια αυτη την στιγμη 200 χιλιαδες κοσμο (εργαζομενους σε Πλοια & Γραφεια, brokers, Προμηθευτες, Συνεργεια κ.λ.π) και αυτοι με την σειρα τους στο Κρατος.


Σύμφωνα με το ΙΟΒΕ (Ιανουάριος 2013), τα δυνητικά οφέλη που μπορεί να αποκομίσει η ελληνική οικονομία στην περίπτωση προσέλκυσης περισσότερων δραστηριοτήτων διαχείρισης της ποντοπόρου ναυτιλίας, ακόμα και από ξένες ναυτιλιακές εταιρείες σε ελληνικό έδαφος, σε όρους συνολικής προστιθέμενης αξίας που δυνητικά μπορεί να δημιουργήσει ο κλάδος υπερβαίνουν τα 25,9 δισ. ευρώ, ενώ η δυνητική απασχόληση τόσο στην ποντοπόρο ναυτιλία όσο και στους κλάδους που εμπλέκονται έμμεσα θα μπορούσε να υπερβεί τις 550 χιλ. θέσεις εργασίας.

Για να δεις ποσος κοσμος τρωει ψωμι ακομη και μεσα σε συνθηκες ναυτιλιακης κρισης :

www.naftemporiki.gr/careeronline/category/11/nautilia

Αυτοι και ακομη 200 χιλιαδες ακομα.

Ευχαριστω,Μαρια

«Εχω εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση. Είναι άνθρωποι που πατάνε γερά στον αέρα».
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 27 Ιουν 2015 02:46 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 28 Ιουν 2015 00:50 #42

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
www.imerisia.gr/article.asp?catid=26526&subid=2&pubid=113567244

ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΦΟΡΩΝ

Οι θεσμοί βάζουν στο «στόχαστρο» και την ελληνική ναυτιλία
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 28 Ιουν 2015 00:51 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 28 Ιουν 2015 04:46 #43

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
maria (mb361) έγραψε:
Οι θεσμοί βάζουν στο «στόχαστρο» και την ελληνική ναυτιλία
Την είχαν ξαναβάλει:









Τελικά δεν πέτυχαν τους στόχους τους.

Στο τέλος, αυτοί έχασαν.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": maria (mb361)

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 22 Ιουλ 2015 23:36 #44

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
www.tovima.gr/vimagazino/interviews/article/?aid=723046

Οσοι σκέφτονται να αλλάξουν το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της ελληνικής ναυτιλίας, το οποίο είναι δομημένο πάνω σε διεθνή πρότυπα, θα πρέπει να καταλάβουν ότι η ναυτιλία είναι ένας παγκόσμιος παίκτης, που δεν περιορίζεται σε στενόμυαλες φορολογικές πολιτικές.


Η ναυτιλία αποτελεί μια υπεράκτια επιχειρηματική δραστηριότητα και κάθε πράξη εναντίον της είναι σαν να πυροβολεί κάποιος το πόδι του.

«Εχω εμπιστοσύνη στην κυβέρνηση. Είναι άνθρωποι που πατάνε γερά στον αέρα».
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 22 Ιουλ 2015 23:43 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 25 Ιουλ 2015 11:59 #45

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
www.thetoc.gr/oikonomia/article/oi-ellin...paroun---to-sxedio-b

Αξίζει να σημειώσουμε πως η Κύπρος πέρασε πριν μερικές μέρες από το κοινοβούλιο της έναν νόμο σύμφωνα με τον οποίο, οι ξένοι που θα πάνε να κατοικήσουν στην Κύπρο θα απολαύσουν σημαντικές φορολογικές ελαφρύνσεις, όπως 0% φόρο σε μερίσματα, 0% defense contribution (το 17% που πληρώνουν οι γηγενείς) και 50% έκπτωση στον φόρο εισοδήμάτος τα πρώτα 10 χρόνια παραμονής στη χώρα.

Γενικότερα, για όλους (ιθαγενείς και μη) ισχύει αφορολόγητο όριο 20.000 ευρώ και ανώτατος φορολογικός συντελεστής 35%, ενώ για τις εταιρείες ο συντελεστής επί των καθαρών κερδών είναι 12,5%.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 25 Ιουλ 2015 12:00 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.131 δευτερόλεπτα