Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ''Μεγα το της θαλασσης Κρατος''

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 20 Μαρ 2015 16:10 #19

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • Το Άβαταρ του/της ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2977
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1368
  • Κάρμα: 147
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
soto51 έγραψε:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
Σύμφωνα λοιπόν με το λεξικό, λαφαζάνης είναι τούρκικη λέξη κ σημαίνει πολυλογάς,φαφλατάς κ συνήθως είναι αυτός που λέει ψέμματα

Μπορείς να το τεκμηριώσεις αυτό σε παρακαλώ?
Σκανάρησε το λεξικό, ή κάτι τέτοιο.
Γιατί το google translate δεν το αναγνωρίζει:


Lafazan02.jpg
el.m.wiktionary.org/wiki/%CE%BB%CE%B1%CF...AC%CE%BD%CE%B7%CF%82
Τέλος πάντων,δεν ξέρω αν φαίνεται καλά.Το βρήκα απο το Wiktionary...
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Τελευταία διόρθωση: 20 Μαρ 2015 16:11 από Ο Τσιγκούνης (T$ig). Αιτία: quote
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 21 Μαρ 2015 01:41 #20

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
Τρίτο σημαντικότερο ευρωπαϊκό λιμάνι της Μεσογείου ανακηρύχθηκε ο Πειραιάς


www.kathimerini.gr/808100/article/oikono...khryx8hke-o-peiraias

Η σχετική συμφωνία με την ΟΛΠ Α.Ε. αναμένεται να αυξήσει τη συνολική δυναμικότητα διακίνησης του Πειραιά στα 7,2 εκατ. εμπορευματοκιβώτια ετησίως, οδηγώντας τον έτσι στην πρώτη θέση στη Μεσόγειο και σε μια από τις 5 πρώτες σε ολόκληρη την Ευρώπη.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 21 Μαρ 2015 01:42 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 21 Μαρ 2015 04:59 #21

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
maria (mb361) έγραψε:
Τρίτο σημαντικότερο ευρωπαϊκό λιμάνι της Μεσογείου ανακηρύχθηκε ο Πειραιάς
www.kathimerini.gr/808100/article/oikono...khryx8hke-o-peiraias
Μου κάνει εντύπωση που στην έρευνα, ενώ αναφέρει δυο Ισπανικά, δεν αναφέρει τη Μασσαλία.
(Και κανένα Ιταλικό).
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 21 Μαρ 2015 17:52 #22

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
soto51 έγραψε:
maria (mb361) έγραψε:
Τρίτο σημαντικότερο ευρωπαϊκό λιμάνι της Μεσογείου ανακηρύχθηκε ο Πειραιάς
www.kathimerini.gr/808100/article/oikono...khryx8hke-o-peiraias
Μου κάνει εντύπωση που στην έρευνα, ενώ αναφέρει δυο Ισπανικά, δεν αναφέρει τη Μασσαλία.
(Και κανένα Ιταλικό).


Soto 51, υποψιαζομαι το υψηλο κοστος προσεγγισης (και οχι μονο)...

Ενα D/A = Disbursement Account στον Πειραια ειναι κατα πολυ φθηνοτερο και της Ιταλιας και της Γαλλιας
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 21 Μαρ 2015 17:59 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 24 Μαρ 2015 22:26 #23

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
soto51 έγραψε:
maria (mb361) έγραψε:
Τρίτο σημαντικότερο ευρωπαϊκό λιμάνι της Μεσογείου ανακηρύχθηκε ο Πειραιάς
www.kathimerini.gr/808100/article/oikono...khryx8hke-o-peiraias
Μου κάνει εντύπωση που στην έρευνα, ενώ αναφέρει δυο Ισπανικά, δεν αναφέρει τη Μασσαλία.
(Και κανένα Ιταλικό).

Ειναι δυσκολο να μπαινεις στο ματι των Γερμανων...

www.tovima.gr/finance/article/?aid=688580&h1=true#commentForm

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα φορολογικά προνόμια της Cosco, που εντόνισε η Κομισιόν, περιλαμβάνουν:
- Απαλλαγή από τον φόρο εισοδήματος επί δεδουλευμένων τόκων
- Ευνοϊκές διατάξεις όσον αφορά την επιστροφή του πιστωθέντος ΦΠΑ
- Μεταφορά ζημιών εις νέον χωρίς χρονικό περιορισμό
- Επιλογή μεταξύ τριών μεθόδων απόσβεσης
- Απαλλαγή από τέλη χαρτοσήμου επί συμφωνιών δανειοδότησης, καθώς και οποιασδήποτε συμπληρωματικής συμφωνίας για τη χρηματοδότηση του επενδυτικού σχεδίου
- Επιλεκτικό φορολογικό καθεστώς για ξένες επενδύσεις.

Το τελευταίο σημείο, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, έχει βαρύνουσα σημασία για την εθνική οικονομία, καθώς συνδέεται εν πολλοίς με το Νομοθετικό Διάταγμα 2687/53 που αποτελεί τη βάση για την προστασία των ναυτιλιακών επενδύσεων στην Ελλάδα.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 24 Μαρ 2015 22:29 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 29 Απρ 2015 02:30 #24

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
www.naftemporiki.gr/finance/story/944964...ion-naupigoepiskeuis

Μια διευκρινηση και μονο :

Παρα την κλαψα των φορεων, με το πεισμα και την εργατικοτητα οι Ελληνες τεχνιτες επιβιωνουν (ανασφαλιστοι) ..Το μονο χαμμενο ειναι το Ελληνικο κρατος.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 03 Μαϊ 2015 11:47 #25

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
www.naftemporiki.gr/finance/story/945744...gia-tin-golden-ocean

Μην εκπλαγειτε εαν τις επομμενες μερες διαφανει οτι οι αγοραστες των πλοιων της Golden Ocean θα ειναι Ελληνες...
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 03 Μαϊ 2015 11:55 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 07 Ιουν 2015 16:21 #26

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
www.naftemporiki.gr/finance/story/956600...epei-gia-ti-nautilia

...σύμφωνα με μελέτη του ΙΟΒΕ, οι καταγεγραμμένοι ναυτικοί στα ελληνόκτητα ελληνικής σημαίας ξεπερνούν τις 17 χιλ., ενώ περίπου 66% του συνόλου είναι Ελληνες ναυτικοί (περίπου 9,6 χιλ).

Οι ετήσιες αμοιβές που καταβάλλονται στα υπό ελληνική σημαία πλοία εκτιμώνται κατ’ ελάχιστον σε 469 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 74,2% (περίπου 349 εκατ. ευρώ) αποδίδεται σε Ελληνες ναυτικούς, με αποτέλεσμα να δαπανώνται εντός της ελληνικής οικονομίας.

Στον αντίποδα, περίπου 121 εκατ. ευρώ αποδίδονται στους αλλοδαπούς ναυτικούς των πλοίων ελληνικής σημαίας, τα οποία διαφεύγουν σε ξένες οικονομίες.

Αντιστοίχως στα ελληνόκτητα πλοία περίπου 75 χιλιάδες θέσεις εργασίας καλύπτονται από αλλοδαπούς ναυτικούς, με αποτέλεσμα τουλάχιστον 1,7 δισ. ευρώ (εκτιμήσεις βάσει αμοιβών ITF) να διαφεύγουν σε οικονομίες του εξωτερικού.

Δράσεις που πρέπει να αναλάβει η πολιτεία

Οι υπόλοιπες δράσεις που πρέπει να αναλάβει η πολιτεία: η ένταξη του ναυτιλιακού τομέα στη μακροπρόθεσμη αναπτυξιακή πολιτική της χώρας, η απλοποίηση διαδικασιών έναρξης επιχειρήσεων, η μείωση γραφειοκρατίας, το σταθερό και ανταγωνιστικό θεσμικό πλαίσιο, λόγω του διεθνούς ανταγωνισμού που υπάρχει για τη νηολόγηση πλοίων, η αύξηση εγγραφών σε ναυτικές σχολές και η αναβάθμιση της ποιότητας εκπαίδευσης και η δυνατότητα ιδιωτικής ναυτικής εκπαίδευσης.

Σύμφωνα με το ΙΟΒΕ (Ιανουάριος 2013), τα δυνητικά οφέλη που μπορεί να αποκομίσει η ελληνική οικονομία στην περίπτωση προσέλκυσης περισσότερων δραστηριοτήτων διαχείρισης της ποντοπόρου ναυτιλίας, ακόμα και από ξένες ναυτιλιακές εταιρείες σε ελληνικό έδαφος, σε όρους συνολικής προστιθέμενης αξίας που δυνητικά μπορεί να δημιουργήσει ο κλάδος υπερβαίνουν τα 25,9 δισ. ευρώ, ενώ η δυνητική απασχόληση τόσο στην ποντοπόρο ναυτιλία όσο και στους κλάδους που εμπλέκονται έμμεσα θα μπορούσε να υπερβεί τις 550 χιλ. θέσεις εργασίας.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 07 Ιουν 2015 17:11 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 11 Ιουν 2015 00:51 #27

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
OΛΠ: Παραιτήθηκε ο Γ. Ανωμερίτης

www.naftemporiki.gr/finance/story/963875...thike-o-g-anomeritis

www.naftemporiki.gr/documents/963878/i-e...isis-tou-g-anomeriti

Ο Γιώργος Ανωμερίτης είναι κυκλαδίτης, γεννήθηκε και διαμένει στη Ν. Σμύρνη. Είναι οικονομολόγος, πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει σημαντική εμπειρία ως Διευθύνων Σύμβουλος ή Πρόεδρος στη διοίκηση μεγάλων Δημοσίων και Ιδιωτικών Eταιρειών μεταξύ των οποίων Εθνική Κτηματική Τράπεζα Ελλάδος, η Αγροτική Ασφαλιστική, ο Οργανισμός Ανασυγκρότησης Επιχειρήσεων (ΟΑΕ) κ.α Διαθέτει πλούσια κοινοβουλευτική δραστηριότητα καθώς υπήρξε βουλευτής του ΠΑΣΟΚ από το 1993 επί 14 χρόνια, ενώ έχει διατελέσει Υπουργός Ναυτιλίας (2001-2003), Υπουργός Γεωργίας (1998-2001),Υπουργός Αναπληρωτής Εθνικής Οικονομίας (1995-1996) και Υφυπουργός Οικονομικών (1996).


Διαθέτει πολύ καλή γνώση των δομών και των δράσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς έχει διατελέσει Πρόεδρος του Συμβουλίου Υπουργών της Ε.Ε (Μεταφορές και Ναυτιλία) το 2003. Ο κ. Ανωμερίτης είναι γνωστός για την αντιδικτατορική του δράση, έχοντας καταδικασθεί από Έκτακτο Στρατοδικείο σε 145 χρόνια κάθειρξη. Παρέμεινε 4 χρόνια στις φυλακές της χούντας. Έχει τιμηθεί με το Μετάλλιο τιμής της Ελληνικής Δημοκρατίας, το βραβείο Ειρήνης και Φιλίας «Ιπεκτσί», τον Ανώτατο Ταξιάρχη του Φοίνικα του Αγίου Τάφου κ.α., ενώ έχει αναγορευθεί επίτιμο μέλος σε πολλούς οργανισμούς, φορείς και συλλόγους. Ο κ. Ανωμερίτης διαθέτει ένα πλούσιο συγγραφικό έργο με βιβλία τα οποία καλύπτουν διαφορετικά πεδία, όπως ποίηση και λογοτεχνία, περιβάλλον, οικονομία, πολιτικές επιστήμες και διοίκηση, ιστορία και έρευνα.


Τα τελευταία του βιβλία είναι: “Πειραιάς, με το βλέμμα των περιηγητών” (2014), “HELLAS LIBERTY” (2014), “Οία” (2014), “Μύκονος” (2014), "Ο Βρεττάκος του Πειραιά" (2013), “Η ποιητική στην ποίηση του Βρεττάκου” (2013), "Η ζωή και το έργο του αγιογράφου Χριστόδουλου Καλέργη 'εκ νήσου Μικόνου' " (2013), “Άγιος Νικόλαος Πειραιά, η εκκλησία της ναυτιλίας και των ναυτικών” (2012), "Άνδρος Άνωθεν" (2012), "Πατριαρχικά Σιγγίλια προς τα Αγιονήσια των Κυκλάδων 1553-1821" (2012), "Μοναστήρια των Κυκλάδων με σταυροπηγιακά σιγίλλια" (2011), "Χριστόδουλος Καλέργης, ένας περιπλανώμενος ζωγράφος εκ νήσου Μικόνου" (2011), "Νάξος και Μικρές Κυκλάδες άνωθεν" (2010), "Το Κάστρο της Νάξου" (2010), "Αγία Αικατερίνα Οίας" (2009), "Βυζαντινό Πάρκο Τραγαίας Νάξου" (2009). Έχει εκδώσει επτά ποιητικές συλλογές (1962-2007), ενώ ποιήματά του έχουν μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 11 Ιουν 2015 01:38 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.069 δευτερόλεπτα