Thanasis (atsi) έγραψε:
οταν γίνονται οι αλλαγές σου δίνουν ενα περιθώριο -ενος μηνα νομίζω- να μην τις αποδεχτεις και να σπάσεις ατελώς το συμβόλαιο.
δες αν μπορείς να τους πιέσεις
πχ εδω βλέπω
Οι συνδρομητές όλων των προγραμμάτων που αναφέρονται παραπάνω έχουν το δικαίωμα να καταγγείλουν τη σύμβασή τους αζημίως (εξαιρούνται τυχόν υπόλοιπα επιδότησης συσκευών ή τερματικού εξοπλισμού), εντός 1 μηνός από τη δημοσίευση της παρούσας.
Σύμφωνα με τον Οδηγό Καταναλωτή της ΕΕΤΤ η εταιρία διατηρεί αυτό το δικαίωμα, ωστόσο οφείλει να σας ενημερώσει τουλάχιστον 1 μήνα πριν ισχύσουν οι αλλαγές. Επίσης, πρέπει να σας ενημερώσει για το δικαίωμά σας να καταγγείλετε τη σύμβαση αζημίως λόγω αλλαγής των όρων της (βλ. και Ερ. 39).
Μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβαση (ορισμένης ή αορίστου διάρκειας) αζημίως εντός 1 μηνός από την ενημέρωσή σας. Σημειώνεται ότι εξακολουθούν να ισχύουν οι υποχρεώσεις που ορίζει η σύμβασή σας σχετικά με τυχόν οφειλές για την επιδότηση συσκευών ή τερμα- τικού εξοπλισμού, αλλά δεν ισχύουν για επιδότηση παγίου.
www.safer-internet.gr/cosmote-timologiak...kai-kartosumvolaiou/Από ο,τι κατάλαβα ο μήνας-περιθώριο ήταν από 1/9, άρα έληξε και παρά το γεγονός ότι "ο κόσμος τους, εμείς" για την cosmote τουλάχιστον, δεν ενημερώθηκε κανείς μας...
Ολσο για την ΕΕΤΤ πρόσφατα σχετικά που είχα κάποιο θέμα, αν είσαι τυχερός και σηκώσει κάποιος το τηλέφωνο (αυτόματος τηλεφωνητής λειτουργεί, νοοτροπίας δημοσίου) θα σου πει να περιμέενεις 30 μέρες και αν δε λυθεί το πρόβλημα σου τότε να καταγγειλλεις κλπ, κλπ στέλνοντας μέηλ ή κάτι τέτοιο, που αναρωτιέμαι αν θα το δει κανείς...