Stefan wrote:
Κι αν δε στα δωσει γιατι δυσκολευεται, τι κανεις? Δικαστικο αγωνα...
Απαντώ συνολικά στις απορίες σας.
Όταν αγοράζει κάποιος ΟΛΟΚΛΗΡΗ άδεια έχει 3 επιλογές.
1) Να αγοράσει κ όχημα μαζί, να το δουλέψει κ ότι κερδίζει να του μένει.
2) Να αγοράσει κ όχημα μαζί, αλλά να μην το δουλέψει, αλλά να ενοικιάσει την άδεια μαζί με το όχημα σε έναν οδηγό.
Που θα βρει τον οδηγό, είναι εύκολο.
Στην μάντρα που πήρε την άδεια σίγουρα θα του προτείνουν κάποιον ή θα τον βρει μέσω αγγελιών κλπ.
Όταν τον βρει θα του δώσει το όχημα κ ο οδηγός θα δουλέψει το ταξί όσο κ όποτε θέλει, θα πληρώνει τα καύσιμα, την ασφάλεια τις βλάβες κ όλα τα έξοδα του οχήματος κ σαν υποχρέωση θα έχει να δίνει στον ιδιοκτήτη της άδειας 800-900€ μηνιαίως όσα κ αν κερδίζει σαν οδηγός, ότι κ αν γίνει.
3) Να μην αγοράσει όχημα, αλλά να ενοικιάσει την άδεια στη μάντρα από όπου την αγόρασε.
Σε αυτή την περίπτωση η μάντρα θα νοικιάσει με τη σειρά της ξανά την άδεια σε έναν οδηγό, αφού του δώσει κ όχημα φυσικά.
Η μάντρα θα παίρνει ενοίκιο από τον οδηγό 900€ κ θα δίνει στον ιδιοκτήτη 700€.
Αν κάποιος οδηγός δεν αποδίδει το ενοίκιο στον ιδιοκτήτη τότε ο τελευταίος παίρνει την άδεια κ το ταξί κ την ενοικιάζει σε άλλον.
Υπάρχει τρομερή ζήτηση.
Οι ταξιτζήδες δεν πεινανε, ποιος τα λέει αυτά;
Ένας οδηγός βγάζει το λιγότερο 2500€ μηνιαίως κ οι ασφαλιστικές του εισφορές είναι ελάχιστες.
Αποδείξεις δεν κόβουν, κάρτες δεν παίρνουν κ φορολογουνται ως τεκμαρτό εισόδημα.
Τέλη κυκλοφορίας είναι περίπου 150€ το χρόνο, μπορεί κ λιγότερα.
Οι φήμες πως θα έρθουν ξένες εταιρείες τύπου Uber κ θα απαξιωθεί ο κλάδος κλπ ακούγονται εδώ κ 10 χρόνια.
Αποτέλεσμα;
Η άδεια πριν 3-4 χρόνια να έχει πέσει στα 60 χιλ, αλλά τον τελευταίο χρόνο να ανέβει ξανά στα 80-85 χιλ αφού η Uber πέρυσι αποχώρησε μερικώς από την Ελλάδα.
www.iefimerida.gr/news/407851/thymios-ly...isi-tis-uber-apo-tin
Ταξιτζής δεν είμαι, ούτε έχω άδεια.
Νομίζω όμως ότι είναι καλή επένδυση κ σκέφτομαι να προχωρήσω σε αγορά κάποια στιγμή.