Stefan wrote:
Eβαλες λαθος quote, αυτό απεθυνοταν στον άλλο φιλο.
Ένα απλο αστειακι του τυπου "στον Αρη ησουν και τωρα κατεβηκες στην Αθηνα?" και με φατσουλα, το εξέλαβες ως ειρωνια? Εγω καταλαβα ότι νευριασες επειδη καποιος σου υπεδειξε μια πραγματικοτητα διαφορετικη απ αυτη που νομιζες.
Κοσμια απευθυνεσαι?... Πως, με εκφρασεις "εχεις πρόβλημα αντιληψης", "και μετα πεστα μας παλι" ?
Επι της ουσιας τωρα, μεχρι πριν λιγο καιρο επαιρνα ταξι 2 φορες την ημερα και ακουγα τα παραπονα των οδηγων, σχεδόν ειχα γινει κι εγω οδηγος και συνεπασχα μαζι τους
Μαθαινα ποσα πρεπει να βγαλουν την ημερα μίνιμουμ για να καλυφθει το νοικι, και τα λοιπα εξοδα, ότι καποιες μερες δεν εβρισκαν κανεναν πελατη γυριζοντας επι πολλες ωρες κλπ. Ναι εσυ μιλας για ιδιοκτησια και εκμεταλλευση της αδειας, οταν λοιπον ο οδηγος δε θα εχει να σε πληρωσει τι θα κανεις, ξαναρωταω? Καταρχήν είναι ευκολο να τον διωξεις αμεσως?
Επειδή γράφω από κινητό κ έχει αλλάξει το σύστημα, δεν μπορώ να κάνω παράθεση στο κείμενο που θέλω.
Επικοινώνησα με τον διαχειριστή κ θα βρούμε λύση.
Όπως σου έγραψα πριν, στο ύφος που μου απευθύνεται κάποιος απαντάω ανάλογα.
Δεν είμαι άγιος να στρέφω κ το άλλο μάγουλο.
Για να κλείσω εγώ τουλάχιστον το θέμα, δεν είμαι ταξιτζής, δεν έχω άδεια ούτε έχω συγγενή ταξιτζή.
Μόνο 3 φίλους ιδιοκτήτες ταξί.
Αυτοί μου είπαν πόσα βγάζουν κ εργάζονται στην Αθήνα.
Ξέρω κ έναν τέταρτο που κάνει καθημερινά την απόσταση Αγρίνιο Αθήνα κ επιστροφή, με 4 άτομα επιβάτες από 100€ ο καθένας πήγαινε -ελα.
Αυτός είναι εκτός συναγωνισμού βέβαια..
Στην Ελλάδα γενικά όλοι κλαίγονται.
Κ εφοπλιστής να είσαι πάλι θα λες πως δεν βγαίνεις.
Τόσα χρόνια ακούω πως οι ταξιτζήδες πεινανε, πώς θα πουλήσουν τις άδειες κλπ.
Αποτέλεσμα;
Η άδεια αυτή τη στιγμή, ναι μεν να πέσει από τα 250 χιλιάρικα προ κρίσης στα 85, αλλά δεν έχει πέσει κ στα 5 χιλιάρικα, έτσι;
Άρα, δεν έχει ισοπεδωθεί ο κλάδος..
Δεν λέω βέβαια πως ένας ιδιοκτήτης ταξί είναι κροίσος, αλλά τέλος πάντων, δεν βλέπω κάτι καλύτερο σαν επένδυση αυτή την εποχή, σε αυτή τη χώρα.