Καλησπέρα σε όλους,
Παρακαλώ συγχωρείστε με που δεν απάντησα νωρίτερα στα σχόλια σας. Σημείωσα τις ερωτήσεις που τέθηκαν και θα επιχειρήσω να απαντήσω σε όλες.
Πρώτα απ΄όλα, η Nemea Bank έχει αδειοδοτηθεί ως πάροχος τραπεζικών και επενδυτικών υπηρεσιών από την Αρχή Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών της Μάλτας (MFSA) και λειτουργεί υπό την πλήρη εποπτεία της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας. Επίσης, όπως αναφέρθηκε προηγουμένως από άλλα μέλη του forum, η τράπεζα είναι μέλος του Συστήματος Αποζημίωσης των Καταθετών της Μάλτας, κι ως εκ τούτου οι καταθέσεις μέχρι και €100,000 ανά πελάτη προστατεύονται από το εν λόγω ταμείο, βάση της Ευρωπαϊκής οδηγίας 94/19.
Δεύτερον, θα ήθελα να αναφέρω ότι η τράπεζα δεν έχει αντιμετωπίσει, και δεν αντιμετωπίζει επί του παρόντος, οικονομικές δυσκολίες. Η ετήσια έκθεση της τράπεζας είναι στη διάθεση των πελατών και του ευρύτερου κοινού. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να λάβετε ένα αντίγραφο αυτής, παρακαλώ επικοινωνήστε στο
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
, έτσι ώστε ένας από τους συμβούλους πελατών να σας το προωθήσει.
Παρεμπιπτόντως, η τράπεζα σας διαβεβαιώνει ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών είναι
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
. Η ιστοσελίδα της τράπεζας έχει ενημερωθεί με τη σωστή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και η ομάδα της Nemea Bank σας ζητά συγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε.
Τρίτον, είναι αλήθεια ότι επί του παρόντος η Nemea Bank δεν αποδέχεται νέες αιτήσεις πελατών λόγω του ότι ενημερώνουμε το πλαίσιο εταιρικής διακυβέρνησης, τα συστήματα κανονιστικής συμμόρφωσης, τις πολιτικές και τις διαδικασίες της τράπεζας. Στόχος μας είναι να προετοιμαστούμε αναλόγως για την αποδοχή ενός πολύ μεγαλύτερου φάσματος πελατών από όλη την Ευρώπη. Οι κύριες ενημερώσεις σχετίζονται με την αυτοματοποίηση των διαδικασιών, οι οποίες επί του παρόντος εκτελούνται χειροκίνητα όπως για παράδειγμα οι έλεγχοι κανονιστικής συμμόρφωσης και καταπολέμησης της νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες. Η τράπεζα ενημερώνει σχετικά, τους αιτούντες καθώς και τους ενδιαφερόμενους για το άνοιγμα νέων τραπεζικών λογαριασμών.
Να σημειωθεί επίσης ότι κατά τη διάρκεια των εν λόγω ενημερώσεων, οι υφιστάμενοι πελάτες μπορούν και πραγματοποιούν τις τραπεζικές τους συναλλαγές ομαλά.
Η τράπεζα θέλει να διαβεβαιώσει τους χρήστες που σχολίασαν παραπάνω, ότι η προσωρινή παύση επεξεργασίας νέων αιτήσεων δεν έχει να κάνει με τη διοίκηση της τράπεζας ή την διαχείριση των προθεσμιακών λογαριασμών. Στην πραγματικότητα η τράπεζα δεν έχει μειώσει τις τιμές των επιτοκίων της και θα συνεχίσει να προσφέρει ανταγωνιστικά επιτόκια καθώς το επιχειρηματικό μοντέλο που έχει υιοθετήσει της το επιτρέπει. Η επιχειρηματική στρατηγική της τράπεζας ήταν και παραμένει ως εξής: να αντλήσει κεφάλαια από καταθέσεις και να τα επενδύσει σε καταναλωτικά δάνεια, όπου (i) η έκθεση σε κινδύνους είναι μικρή, (ii) κάθε χαρτοφυλάκιο δανείων είναι καλά διαφοροποιημένο σε γεωγραφικό επίπεδο καθώς και σε επίπεδο οφειλετών, (iii) τα κέρδη είναι αρκετά και μας επιτρέπουν να προσφέρουμε ανταγωνιστικές τιμές επιτοκίων και (iv) ο κίνδυνος του προφίλ είναι χαμηλός.
Τέλος, η τράπεζα ανυπομονεί να συνεχίσει την επεξεργασία των νέων αιτήσεων στο εγγύς μέλλον, προσφέροντας νέα προϊόντα και υπηρεσίες όπως, η έκδοση της Nemea Debit MasterCard® , η παροχή ενός νέου τύπου αποταμιευτικού λογαριασμού, και η δημοσίευση της ιστοσελίδας μας καθώς και της πλατφόρμας διαδικτυακής τραπεζικής στα ιταλικά και ολλανδικά.