Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε

STOP στις δωρεές σε ΜΚΟ! 25 Απρ 2018 07:47 #946

  • alex (The_Emperor)
  • Το Άβαταρ του/της alex (The_Emperor)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 752
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 239
  • Κάρμα: 12
www.protothema.gr/economy/article/781719...-diasimos-ependutis/

Ο "γερόλυκος" των αγορών Mark Mobius εκτιμά πως έρχεται ισχυρή πτώση της τάξεως του 30% στις αγορές
Την τολμηρή αλλά και τρομαχτική εκτίμηση πως η Wall Street θα πρέπει να περιμένει άμεσα "βουτιά" της τάξεως του 30%, εξέφρασε ο γνωστός διαχειριστής κεφαλαίων, Mark Mobius, με αφορμή την ισχυρή πτώση που κατέγραψε σήμερα η αμερικανική αγορά, εν μέσω κύματος πωλήσεων στα ομόλογα.

«Εάν πέσει η αμερικανική αγορά οι υπόλοιπες θα ακολουθήσουν», τονίζει ο γνωστός διαχειριστής κεφαλαίων. Ο Mark Mobius θεωρείται ο απόλυτος ειδικός για τις αναδυόμενες αγορές, ωστόσο οι απόψεις του είναι σεβαστές από τον επενδυτικό κόσμο.

Η εκτίμηση που έχει ο 81χρονος επενδυτής για τη Wall Street δεν είναι διόλου ενθαρρυντική καθώς πιστεύει ότι βρίσκεται στα πρόθυρα μιας κατάρρευσης 30% που θα εξουδετερώσει ουσιαστικά τα κέρδη των δύο τελευταίων ετών.

Ο γνωστός διαχειριστής κεφαλαίων, ο οποίος εγκατέλειψε την Franklin Templeton μετά από περισσότερα από 30 χρόνια τον Ιανουάριο 2018, δήλωσε ότι «όλοι οι δείκτες» δείχνουν ότι έρχεται μεγάλη πτώση στις αγορές.

«Μπορώ να δω μία πτώση κατά 30%.

Όταν η εμπιστοσύνη των καταναλωτών είναι πολύ υψηλή, όπως συμβαίνει στις ΗΠΑ, αυτό δεν είναι καλό σημάδι.

Η αγορά απλά περιμένει ένα γεγονός που θα είναι ικανό να «πατήσει τη σκανδάλη» της πτώσης. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει ποιο θα είναι αυτό το γεγονός. Μπορεί να είναι μία φυσική καταστροφή ή ένας πόλεμος μεταξύ ΗΠΑ και Β. Κορέας».

Ο Mobius, ο οποίος προέβλεψε την έναρξη της αγοράς ταύρων το 2009, ανησυχεί ότι οποιαδήποτε πτώση θα ήταν υπερβολική λόγω της αυξανόμενης χρήσης των ETFs.

«Τα ETFs αντιπροσωπεύουν τόσο μεγάλο μέρος της αγοράς που θα καταστήσουν τα πράγματα χειρότερα από τη στιγμή που οι αγορές αρχίσουν να υποχωρούν.

Έχουν υπολογιστές και αλγόριθμους που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο και αυτό θα δημιουργούσε ουσιαστικά ένα φαινόμενο αντίστοιχο της χιονοστιβάδας.

Δεν υπάρχει βαλβίδα ασφαλείας για την αποφυγή περαιτέρω πτώσεων και αυτή η πτώση θα κλιμακώθηκε πολύ γρήγορα», υποστήριξε ο Mobius σε συνέντευξή του.

Πάντως παραδέχθηκε ότι ορισμένες από τις πολιτικές που εφαρμόζει ο Trump είναι θετικές για τις αγορές, εφόσον, όμως, αυτές οι πολιτικές φέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Απίθανη σπατάλη τροφίμων! 26 Απρ 2018 19:45 #947

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 13154
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1249
  • Κάρμα: -29 (-1)
Ενώ δισεκατομμύρια άνθρωποι στον Πλανήτη Γη πεινούν και υποσιτίζονται χρόνια, οι Αμερικανοί πετούν καθημερινά 150.000 τόνους ποιοτικού φαγητού!


www.independent.co.uk/news/world/america...ticide-a8311511.html
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Τελευταία διόρθωση: 26 Απρ 2018 19:46 από Καράντη Μαρία (cross).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": γιώργης (yorgi), aceman

Απίθανη σπατάλη καυσίμων! 29 Απρ 2018 10:53 #948

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 13154
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1249
  • Κάρμα: -29 (-1)
Αστρονομικά ποσά αποτυπώνουν κατά επίσημο τρόπο το τεράστιο οικονομικό βάρος της επιχειρησιακής ετοιμότητας των ενόπλων δυνάμεων έναντι της τουρκικής προκλητικότητας, που κλιμακώνεται επικίνδυνα το τελευταίο διάστημα. Πιλότοι και αεροσκάφη ξεπερνούν τα όριά τους κατά τη διάρκεια των αναχαιτίσεων στον εθνικό εναέριο χώρο, με την πρόσφατη απώλεια του σμηναγού Γιώργου Μπαλταδώρου να προστίθεται στον μακρύ κατάλογο των Ελλήνων ηρώων. Την ίδια ώρα συνεχίζεται η οικονομική αιμορραγία της ελληνικής οικονομίας ως ανάχωμα στην εντεινόμενη προσπάθεια επιβουλής της εθνικής μας κυριαρχίας από τη γείτονα. Σύμφωνα με τις κατασκευάστριες εταιρείες, το ποσό του κόστους πτήσης είναι της τάξης των 10.000-12.000 ευρώ ανά ώρα για τα Mirage 2000-5 και τα F-16 Block 52, νούμερο που αυξάνεται ραγδαία έτσι και υπάρξει εμπλοκή σε αερομαχία.

Σε κάθε περίπτωση, τα στοιχεία που δημοσιεύτηκαν στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 16 Φεβρουαρίου 2018 από το αρμόδιο υπουργείο αναφορικά με το κόστος ώρας πτήσης των μεταφορικών αεροσκαφών και ελικοπτέρων των ενόπλων δυνάμεων είναι αποκαλυπτικά. Τα ποσά αυτά συμπεριλαμβάνουν το κόστος καυσίμων, τεχνικής υποστήριξης, μισθού του προσωπικού (κυβερνήτη και μηχανικών) και ανταλλακτικών ώστε τα αεροσκάφη να είναι αξιόπλοα.

Στην εμφάνιση των τουρκικών μη επανδρωμένων αεροσκαφών (UAV) στο Αιγαίο η χώρα μας απαντά με τα γαλλικής κατασκευής Sperwer, που υπηρετούν σε δύο νευραλγικούς σχηματισμούς του Ελληνικού Στρατού: στην Ανώτερη Στρατιωτική Διοίκηση Εσωτερικού και Νήσων (ΑΣΔΕΝ) και στο Δ’ Σώμα Στρατού -και ειδικότερα στον Λόχο Μη Επανδρωμένων Αεροχημάτων του 472 Τάγματος Επιτήρησης-Πληροφορικής (472 ΤΕΠΠ) και στο 1ο Συγκρότημα Επικοινωνιών Ηλεκτρονικού Πολέμου Πληροφορικής και Επιτήρησης. Εκτελούν αποστολές αναγνώρισης έχοντας απογειωθεί από καταπέλτη, ενώ η προσγείωση πραγματοποιείται με αλεξίπτωτο. Το Sperwer (σπουργίτι) έχει επιχειρησιακή δυνατότητα ύψους πτήσης τα 4.000 μέτρα και ακτίνα δράσης τα 200 χιλιόμετρα, με αυτονομία 6 ωρών, αλλά και κόστος ανά ώρα τα 14.815 ευρώ. Πλέον, από το αεροδρόμιο της Λάρισας επιχειρεί και το ελληνικής κατασκευής «Πήγασος». Το μη επανδρωμένο αεροσκάφος, με βάση όλα αυτά τα χρόνια το αεροδρόμιο του Ακτίου, μεταφέρει εικόνα στα κέντρα επιχειρήσεων με κόστος ανά ώρα πτήσης της τάξης των 2.759,09 ευρώ.

Αεροπλάνα και ελικόπτερα

Στην κορυφή από πλευράς κόστους της 1ης Ταξιαρχίας Αεροπορίας Στρατού βρίσκεται το ελικόπτερο NH-90 με 6.707,51 ευρώ ανά ώρα πτήσης. Πρόκειται για 13 ελικόπτερα, τα οποία εκτελούν ειδικές αποστολές, αλλά και αεροδιακομιδές, με τον τελικό αριθμό τους το επόμενο διάστημα να φτάνει τα 20 τον αριθμό. Ακολουθούν τα ελικόπτερα CH-47D Chinook, τα οποία έχουν έδρα το αεροδρόμιο στην Πάχη Μεγάρων, καθώς μία ώρα πτήσης τους κοστίζει 5.744,82 ευρώ. Τον περασμένο Νοέμβριο αφίχθησαν τρία επιπλέον ελικόπτερα αυτού του τύπου, παραχωρούμενα από το απόθεμα του αμερικανικού στρατού, με τον συνολικό αριθμό τους να ανέρχεται στα εννέα. Για για μία ώρα πτήσης τον πλέον επιτυχημένου στρατιωτικού ελικοπτέρου στον κόσμο που χρησιμοποιήθηκε από 70 χώρες, το θρυλικό UH-1H, γνωστό παγκοσμίως ως Huey (Χιούι), απαιτείται δαπάνη 2.360,10 ευρώ. Στο μεταξύ, εντυπωσιακά είναι και τα νούμερα των μεταφορικών πτητικών μέσων της Πολεμικής Αεροπορίας. Μία ώρα πτήσης του δικινητήριου μεταγωγικού C-27J τιμολογείται στα 9.114,23 ευρώ. Το κόστος πτήσης των 8 C-27J της 354 Μοίρας «Πήγασος» είναι σχεδόν διπλάσιο από αυτό των μεταγωγικών C-130. Τα τετρακινητήρια C-130 της Μοίρας Τακτικών Μεταφορών «Ηρακλής» στην Ελευσίνα έχουν δυνατότητα εκτέλεσης μεγάλου εύρους αποστολών έναντι 5.887,34 ευρώ την ώρα. Σημαντικό είναι και το έργο των 4 αεροσκαφών της 380 Μοίρας Αεροφερόμενου Συστήματος Εγκαίρου Προειδοποίησης και Ελέγχου (ΜΑΣΕΠΕ). Το δικινητήριο jet Embraer (EMB-145) αποτελεί εναέρια πλατφόρμα διοίκησης και ελέγχου, με δυνατότητα υποστήριξης αεροπορικών και ναυτικών επιχειρήσεων. Το κόστος ανά ώρα πτήσης του συγκεκριμένου αεροσκάφους υποστήριξης είναι στα 4.292,80 ευρώ. Η Πολεμική Αεροπορία διαθέτει τρεις τύπους εκπαιδευτικών αεροσκαφών. Μία ώρα πτήσης του αεροσκάφους Τ-2, με το οποίο ολοκληρώνουν την εκπαίδευσή τους οι Ελληνες ιπτάμενοι στην αεροπορική βάση της Καλαμάτας, στοιχίζει 5.154,07 ευρώ. Η αντίστοιχη κοστολόγηση για το αμερικανικής προέλευσης μονοκινητήριο Τ-6, που έχει χαρακτηριστικά πτήσης και αίσθηση jet αεροσκάφους, είναι στα 2.127,99 ευρώ. Στα 1.314,07 ευρώ τιμολογείται η ωριαία πτήση του T-41, του αμερικανικού μονοκινητήριου ελικοφόρου που παρελήφθη το 1969 και με το οποίο εκτελείται το αρχικό στάδιο της εκπαίδευσης των νέων Ικάρων στο αεροδρόμιο του Τατοΐου.
Στο δυναμικό του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας περιλαμβάνονται επίσης τέσσερις τύποι ελικοπτέρων. Το AS-332C1 Super Puma που επιχειρεί από την 112 Πτέρυγα Μάχης στην Ελευσίνα και εκτελεί αποστολές έρευνας και διάσωσης ακόμα και σε ακραίες καιρικές συνθήκες. Το κόστος ώρας πτήσης του είναι 3.583,64 ευρώ. Το ελικόπτερο Agusta Bell-205 που αποτελεί την πολιτική έκδοση του Χιούι, λαμβάνοντας μέρος σε επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης και μεταφοράς ασθενών με ωριαία οικονομική επιβάρυνση τα 2.479,77 ευρώ. Τα ελικόπτερα B-212 της 358 Μοίρας Έρευνας-Διάσωσης που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για μεταφορές υψηλών προσώπων. Τον ίδιο τύπο ελικοπτέρου έχει στις τάξεις του και ο Στρατός Ξηράς, με το κόστος πτήσης του ανά ώρα να φτάνει τα 2.297 ευρώ. Στα 1.788,13 ευρώ ανά ώρα κοστολογούνται οι υπηρεσίες εναέριας διακομιδής ασθενών που παρέχει το ελικόπτερο Α-109 διαθέτοντας εξοπλισμό πλήρους εντατικής ιατρικής μονάδας.

Το κοστοβόρο Canadair

Στην πιο κοστοβόρα κατηγορία των πτητικών μέσων των Ενόπλων Δυνάμεων ανήκει ο στόλος των πυροσβεστικών αεροσκαφών. Το Canadair CL-215, με δυνατότητα λήψης 5.000 λίτρων νερού σε 12 δευτερόλεπτα, εκτελεί επιχειρήσεις δασοπυρόσβεσης στην ελληνική επικράτεια, με το ωριαίο κόστος πτήσης του να φτάνει τα 7.117,25 ευρώ. Ο διάδοχός του, το Canadair CL-415, με αυξημένη χωρητικότητα νερού, πετάει από την έδρα του στην 113 Πτέρυγα Μάχης στη Θεσσαλονίκη με 10.696,98 ευρώ ανά ώρα. Το πολωνικής κατασκευής PZL, που από το 1983 χρησιμοποιούνταν σε αεροψεκασμούς και τα τελευταία χρόνια στην πυρόσβεση, έχει κόστος ώρας πτήσης 2.884,25 ευρώ.

Ειδικό έργο επιτελεί η 352 Μοίρα Μεταφοράς Υψηλών Προσώπων (352 ΜΜΥΠ) στην αεροπορική βάση Ελευσίνας με αποστολή την ασφαλή και έγκαιρη μετακίνηση των υψηλών προσώπων της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας της χώρας. Ο VIP στόλος της Πολεμικής Αεροπορίας αποτελείται από δύο Embraer EMB-135, με ικανότητα μεταφοράς 32 και 15 ατόμων αντίστοιχα, ενώ η ναυαρχίδα του είναι το G-V Gulfstream. Το κόστος πτήσης των Embraer ανά ώρα ανέρχεται στα επίπεδα των 3.162,17 ευρώ, ενώ του πρωθυπουργικού Gulfstream στα 3.514,70 ευρώ. Σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα (959,07 ευρώ ανά ώρα) ανέρχεται το κόστος για τα αεροσκάφη μεταφοράς και αεροφωτογράφησης C-12 του Στρατού Ξηράς, με το πιο οικονομικό πτητικό μέσο (563,28 ευρώ/ώρα) των Ενόπλων Δυνάμεων να είναι το μονοκινητήριο αεροσκάφος U-17 Cessna.

Αν και το κόστος πλου των πολεμικών πλοίων χαρακτηρίζεται ως απόρρητο στην απόφαση του υπουργού Εθνικής Άμυνας που δημοσιεύεται στο ΦΕΚ της 16ης Φεβρουαρίου 2018, σχετική ενημέρωση που έχει παρασχεθεί κατά το παρελθόν στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου στη Βουλή αποκαλύπτει την τάξη οικονομικού μεγέθους. Βάσει των στοιχείων του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού, το μέσο ετήσιο κόστος λειτουργίας των φρεγατών MEKO-HN200 ανέρχεται σε 11.200.000 ευρώ. Στο Πολεμικό Ναυτικό επιχειρούν από τη δεκαετία του 1990 συνολικά τέσσερα πλοία αυτού του τύπου («Υδρα», «Σπέτσαι», «Ψαρά», «Σαλαμίς»).
Η ετήσια δαπάνη για τις φρεγάτες τύπου S είναι ένα εκατομμύριο μικρότερη (10.200.000 ευρώ), με εννέα τέτοιου τύπου πλοία να επιχειρούν αυτή τη στιγμή στις ελληνικές θάλασσες. Στα 3.000.000 ευρώ φτάνει η ετήσια δαπάνη λειτουργίας καθεμιάς από τις πέντε τορπιλακάτους τύπου La Combattante IIIb, με το αντίστοιχο ποσό για καθεμία από τις τέσσερις τύπου La Combattante III να βρίσκεται στα 2.600.000 ευρώ. Όσο για τα τέσσερα πλοία ταχείας μεταφοράς Zubr, το ετήσιο κόστος επιχειρησιακής ετοιμότητάς τους είναι 2.300.000 ευρώ.


www.protothema.gr/greece/article/782824/...da-kata-ton-tourkon/
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Τελευταία διόρθωση: 29 Απρ 2018 10:57 από Καράντη Μαρία (cross).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Απίθανη σπατάλη καυσίμων! 29 Απρ 2018 11:46 #949

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
Παραθεση αρθρου και μονο.


www.1069.gr/world/symmachia-koryfis-ipa-...lladas-tin-germania/
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Απίθανη σπατάλη καυσίμων! 29 Απρ 2018 13:35 #950

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
maria (mb361) έγραψε:
Παραθεση αρθρου και μονο.


www.1069.gr/world/symmachia-koryfis-ipa-...lladas-tin-germania/

Kατα τυχαια συμπτωση 'η οχι, ενω σε επιπεδο κορυφης διαδραματιζονται τα παραπανω, η μια δεξαμενη - δυστυχως και παρα τις απελπισμενες προσπαθειες της ONEX να συμμαζεψει τα ασυμαζευτα - εχει σχεδον πατωσει...

www.koinignomi.gr/news/oikonomia/epiheir...eni-toy-neorioy.html

Ως ευχη κραττω το παρακατω :

...ο δρόμος Ανάστασης της Ελληνικής ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας δεν γυρίζει πίσω.


Βίντεο ντοκουμέντο για το Νεώριο. Έφτασαν στην Σύρο οι νταλίκες με το νέο εξοπλισμό!

Όπως μπορείτε να δείτε στο χαρακτηριστικό βίντεο ντοκουμέντο που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, κατά την άφιξη του πλοίου εξέρχονται από τα γκαράζ περίπου δέκα νταλίκες φορτωμένες με βαρύ ναυπηγικό και βιομηχανικό-μηχανολογικό εξοπλισμό, οχήματα ειδικού τύπου, μηχανήματα έργου, κλαρκ, γερανοφόρα κ.α.

cyclades24.gr/2018/03/video-ntokoumento-...yro-neos-exoplismos/

Είναι ένα βίντεο που θυμίζει τις «χρυσές» εποχές Γουλανδρή σε νεωτεριστική έκδοση και μας υπενθυμίζει ότι η ιστορία επαναλαμβάνεται (ευχομαι, με την θετικη χροια των δρωμενων, καθοτι ιστορικα πριν 40 χρονια πριν , μια αλλη δεξαμενη κατεληξε και αυτη στον πατο της θαλασσας...

www.syrosagenda.gr/2015/01/blog-post_20.html#.WuWj0ZeEZPY

To τελευταιο ξυνο το αφιερωνο στους Ελληνες καραγκιοζοπαιχτες πολιτικους του ΤΟΤΕ & του ΣΗΜΕΡΑ... Αυτους που δολιως εισεπραξαν και θα εισπραξουν την ψηφο σου ΒΛΑΚΑ Ελληνικε λαε...

Το 1955 παραχωρήθηκε στο Νεώριο μια σιδερένια πλωτή δεξαμενή, που είχε αποκτήσει το Ελληνικό Δημόσιο μέσω των γερμανικών επανορθώσεων.

Λίγους μήνες μετά την άφιξη της Δεξαμενής από τον Τάραντα , στις 23 Ιουλίου 1955 επισκέπτεται το ναυπηγείο ο τότε υπουργός Δημοσίων Εργων Κων. Καραμανλής.

Η Εφημερίδα ΄΄Θάρρος΄΄ έγραφε : Επί της αποβάθρας, η οποία είχε διακοσμηθεί και φωταγωγηθεί από τη λιμενική αρχή , υποδέχθηκαν τον κ. υπουργό οι αρχές της πόλης και πλήθος λαού...Ο κ. υπουργός φιλοξενήθηκε στο σπίτι του βουλευτή κ. Πάρρη, στα Χρούσσα…

Oσον αφορα τους Γερμανους, ιστορικα ,παντα περνανε απο τα 3 το μακρυτερο στην περιοχη !

Εντωμεταξύ μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον γερμανικών ναυπηγείων που ζητούσαν να συμμετέχουν στα ναυπηγεία της Σύρου, καθώς εθεωρείτο ότι η Σύρος θα καταστεί το μοναδικό στη νότια Μεσόγειο κέντρο επισκευής πλοίων, μετά το Παλέρμο της Ιταλίας.

Ένα ιστορικό βίντεο του περασμένου αιώνα :

Παρατηρειστε την ντανα - καραβοστασι - στο 00 : 55 του βίντεο.

...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 30 Απρ 2018 19:31 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 02 Μαϊ 2018 05:47 #951

  • γιώργης (yorgi)
  • Το Άβαταρ του/της γιώργης (yorgi)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1470
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 643
Eπίσημη σχολή θαψίματος θέλουν να ανοίξουν οι έλληνες νεκροθάφτες
luben.tv/stream/151816
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 02 Μαϊ 2018 07:50 #952

  • alex (The_Emperor)
  • Το Άβαταρ του/της alex (The_Emperor)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 752
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 239
  • Κάρμα: 12
www.tovima.gr/finance/article/?aid=971461

Αντεπίθεση για να βγουν τα λεφτά από τα σεντούκια
«Επιχείρηση μετρητά» από τις τράπεζες με προσφορές υψηλών επιτοκίων στους αποταμιευτές – Στοχεύουν στη σταδιακή ανάκτηση χαρτονομισμάτων αξίας €10 δισ.


Στον «θησαυρό» των μετρητών στρέφουν την προσοχή τους οι τράπεζες μετά την επιτυχία τους στα stress tests της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), βάζοντας στο στόχαστρο τις καταθέσεις που έκαναν… φτερά σε φυσική μορφή κατά τη διάρκεια του πρώτου εξάμηνου του 2015. Διαθέτοντας το σχετικό πιστοποιητικό φερεγγυότητας από τον διοικητή της Ευρωτράπεζας Μάριο Ντράγκι, ετοιμάζουν μια νέα επικοινωνιακή αντεπίθεση με στόχο να περάσουν στο αποταμιευτικό κοινό το μήνυμα ότι οι καταθέσεις είναι απολύτως ασφαλείς.

Παράλληλα, θα συνεχίσουν τις προσφορές στο νέο χρήμα, με επιτόκια έως και υπερδιπλάσια σε σχέση με το δελτίο που αφορά τις υφιστάμενες καταθέσεις, δηλαδή γύρω στο 1%, καθώς και έξτρα επιβράβευση μέσω των προγραμμάτων ανταμοιβής καρτών.


Δεξαμενή 10 δισ. ευρώ


Οπως χαρακτηριστικά σημειώνει γενικός διευθυντής συστημικού ομίλου, μια κατάθεση μετρητών 10.000 ευρώ σήμερα απολαμβάνει την ίδια απόδοση με ένα υπόλοιπο της τάξης των 200.000 ευρώ που βρίσκεται εντός του συστήματος.
Με δεδομένο ότι η πλειονότητα - ποσοστό άνω του 80% - των αποταμιεύσεων που είχαν μετατραπεί πριν από τρία χρόνια σε αμοιβαία κεφάλαια ξένων οίκων έχει ήδη επαναπατριστεί, τα χρήματα του… στρώματος αποτελούν τη βασική πηγή εισροών από τους εγχώριους καταθέτες στην οποία προσδοκούν σε αυτή τη φάση οι τράπεζες.

«Μασάζ» στους καταθέτες
Σύμφωνα με στελέχη τους, την περίοδο του πανικού, μετά την πολιτική αλλαγή του 2015 και μέχρι την επιβολή των capital controls, οι διαρροές από αναλήψεις χαρτονομισμάτων ξεπέρασαν τα 20 δισ. ευρώ. Εκτιμούν δε ότι περίπου το 50% αυτών των μετρητών έχει καταναλωθεί από τους πολίτες για την κάλυψη υποχρεώσεων της τελευταίας τριετίας, καταναλωτικών και φορολογικών, ενώ ένα πολύ μικρό μέρος τους έχει γυρίσει σε λογαριασμούς.

Ως εκ τούτου, υπάρχει σήμερα μια δεξαμενή της τάξης των 10 δισ. ευρώ σε θυρίδες και σεντούκια, τα οποία αν επέστρεφαν στο σύστημα θα άλλαζαν σε μεγάλο βαθμό το χρηματοδοτικό προφίλ των πιστωτικών ιδρυμάτων, επιτρέποντας το σταδιακό άνοιγμα της κάνουλας των δανείων.

Ηδη από το 2016 σε κάθε κατάστημα έχουν καταρτιστεί λίστες με τους πελάτες που είχαν προχωρήσει την περίοδο της αναταραχής σε αναλήψεις. Βάσει αυτών των στοιχείων τα στελέχη των τραπεζικών μονάδων έχουν τακτικές επαφές με το συγκεκριμένο πελατολόγιο για το απαραίτητο… μασάζ. Στόχος, να «χτίσουν» σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταθέτες ώστε να τους πείσουν σταδιακά να επαναφέρουν χρήματα στους λογαριασμούς τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από την αρχή της χρονιάς, λόγω της βελτίωσης του κλίματος μετά την ταχεία ολοκλήρωση της τρίτης αξιολόγησης και της προσδοκίας για επιστροφή στην ανάπτυξη και έξοδο από το πρόγραμμα το καλοκαίρι, υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι η κατάσταση αντιστρέφεται. Συγκεκριμένα, καταγράφονται καταθέσεις μετρητών οι οποίες, αν και ακόμη κινούνται σε χαμηλά επίπεδα, διαμορφώνουν μια θετική τάση.

Η κανονικότητα
«Εχουμε πείσει κάποιους πελάτες να φέρουν πίσω τα 10.000 από τα 100.000 ευρώ που είχαν σηκώσει το 2015, ωστόσο αυτό δεν είναι αρκετό για να αλλάξουν οι ισορροπίες στον κλάδο. Θα πρέπει οι ροές μετρητών να αυξηθούν σημαντικά το επόμενο διάστημα για φθάσουμε στο σημείο να μιλάμε για επαναφορά στην κανονικότητα» υπογραμμίζει έμπειρο τραπεζικό στέλεχος.

Η σύγκριση πάντως του εφετινού α' τριμήνου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό είναι ενθαρρυντική. Εκτός από τις εισροές χαρτονομισμάτων, που είναι σημαντικά υψηλότερες, καταγράφεται και ανακοπή των εκροών, που είναι έως έναν βαθμό εποχικά αναμενόμενες. Ως αποτέλεσμα, τα υπόλοιπα εγχώριων νοικοκυριών και επιχειρήσεων έχουν μειωθεί από τον περσινό Δεκέμβριο μέσα σε ένα τρίμηνο κατά μόλις 400 εκατ. ευρώ έναντι υποχώρησής τους κατά 2 δισ. ευρώ το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου 2017.

Στο πλαίσιο αυτό, οι τράπεζες θεωρούν απόλυτα εφικτό τον στόχο αύξησης των καταθέσεων στο σύνολο της χρονιάς κατά 5 δισ. ευρώ, όσο δηλαδή και το 2017. Από εκεί και πέρα, το πού μπορεί να σταματήσει η άνοδος θα εξαρτηθεί από τις γεωπολιτικές εξελίξεις, οι οποίες επηρεάζουν όχι μόνο τα τουριστικά έσοδα αλλά και την ψυχολογία των καταθετών, από το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων κυβέρνησης και θεσμών για την έξοδο από το Μνημόνιο και από την ταχύτητα άρσης των capital controls.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)

Γεγονότα που αξίζει να αναφέρουμε και να σχολιάζουμε 02 Μαϊ 2018 20:41 #953

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
alex (The_Emperor) έγραψε:
www.tovima.gr/finance/article/?aid=971461

Αντεπίθεση για να βγουν τα λεφτά από τα σεντούκια
«Επιχείρηση μετρητά» από τις τράπεζες με προσφορές υψηλών επιτοκίων στους αποταμιευτές – Στοχεύουν στη σταδιακή ανάκτηση χαρτονομισμάτων αξίας €10 δισ.


Στον «θησαυρό» των μετρητών στρέφουν την προσοχή τους οι τράπεζες μετά την επιτυχία τους στα stress tests της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), βάζοντας στο στόχαστρο τις καταθέσεις που έκαναν… φτερά σε φυσική μορφή κατά τη διάρκεια του πρώτου εξάμηνου του 2015. Διαθέτοντας το σχετικό πιστοποιητικό φερεγγυότητας από τον διοικητή της Ευρωτράπεζας Μάριο Ντράγκι, ετοιμάζουν μια νέα επικοινωνιακή αντεπίθεση με στόχο να περάσουν στο αποταμιευτικό κοινό το μήνυμα ότι οι καταθέσεις είναι απολύτως ασφαλείς.

Παράλληλα, θα συνεχίσουν τις προσφορές στο νέο χρήμα, με επιτόκια έως και υπερδιπλάσια σε σχέση με το δελτίο που αφορά τις υφιστάμενες καταθέσεις, δηλαδή γύρω στο 1%, καθώς και έξτρα επιβράβευση μέσω των προγραμμάτων ανταμοιβής καρτών.


Δεξαμενή 10 δισ. ευρώ


Οπως χαρακτηριστικά σημειώνει γενικός διευθυντής συστημικού ομίλου, μια κατάθεση μετρητών 10.000 ευρώ σήμερα απολαμβάνει την ίδια απόδοση με ένα υπόλοιπο της τάξης των 200.000 ευρώ που βρίσκεται εντός του συστήματος.
Με δεδομένο ότι η πλειονότητα - ποσοστό άνω του 80% - των αποταμιεύσεων που είχαν μετατραπεί πριν από τρία χρόνια σε αμοιβαία κεφάλαια ξένων οίκων έχει ήδη επαναπατριστεί, τα χρήματα του… στρώματος αποτελούν τη βασική πηγή εισροών από τους εγχώριους καταθέτες στην οποία προσδοκούν σε αυτή τη φάση οι τράπεζες.

«Μασάζ» στους καταθέτες
Σύμφωνα με στελέχη τους, την περίοδο του πανικού, μετά την πολιτική αλλαγή του 2015 και μέχρι την επιβολή των capital controls, οι διαρροές από αναλήψεις χαρτονομισμάτων ξεπέρασαν τα 20 δισ. ευρώ. Εκτιμούν δε ότι περίπου το 50% αυτών των μετρητών έχει καταναλωθεί από τους πολίτες για την κάλυψη υποχρεώσεων της τελευταίας τριετίας, καταναλωτικών και φορολογικών, ενώ ένα πολύ μικρό μέρος τους έχει γυρίσει σε λογαριασμούς.

Ως εκ τούτου, υπάρχει σήμερα μια δεξαμενή της τάξης των 10 δισ. ευρώ σε θυρίδες και σεντούκια, τα οποία αν επέστρεφαν στο σύστημα θα άλλαζαν σε μεγάλο βαθμό το χρηματοδοτικό προφίλ των πιστωτικών ιδρυμάτων, επιτρέποντας το σταδιακό άνοιγμα της κάνουλας των δανείων.

Ηδη από το 2016 σε κάθε κατάστημα έχουν καταρτιστεί λίστες με τους πελάτες που είχαν προχωρήσει την περίοδο της αναταραχής σε αναλήψεις. Βάσει αυτών των στοιχείων τα στελέχη των τραπεζικών μονάδων έχουν τακτικές επαφές με το συγκεκριμένο πελατολόγιο για το απαραίτητο… μασάζ. Στόχος, να «χτίσουν» σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταθέτες ώστε να τους πείσουν σταδιακά να επαναφέρουν χρήματα στους λογαριασμούς τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, από την αρχή της χρονιάς, λόγω της βελτίωσης του κλίματος μετά την ταχεία ολοκλήρωση της τρίτης αξιολόγησης και της προσδοκίας για επιστροφή στην ανάπτυξη και έξοδο από το πρόγραμμα το καλοκαίρι, υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι η κατάσταση αντιστρέφεται. Συγκεκριμένα, καταγράφονται καταθέσεις μετρητών οι οποίες, αν και ακόμη κινούνται σε χαμηλά επίπεδα, διαμορφώνουν μια θετική τάση.

Η κανονικότητα
«Εχουμε πείσει κάποιους πελάτες να φέρουν πίσω τα 10.000 από τα 100.000 ευρώ που είχαν σηκώσει το 2015, ωστόσο αυτό δεν είναι αρκετό για να αλλάξουν οι ισορροπίες στον κλάδο. Θα πρέπει οι ροές μετρητών να αυξηθούν σημαντικά το επόμενο διάστημα για φθάσουμε στο σημείο να μιλάμε για επαναφορά στην κανονικότητα» υπογραμμίζει έμπειρο τραπεζικό στέλεχος.

Η σύγκριση πάντως του εφετινού α' τριμήνου σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό είναι ενθαρρυντική. Εκτός από τις εισροές χαρτονομισμάτων, που είναι σημαντικά υψηλότερες, καταγράφεται και ανακοπή των εκροών, που είναι έως έναν βαθμό εποχικά αναμενόμενες. Ως αποτέλεσμα, τα υπόλοιπα εγχώριων νοικοκυριών και επιχειρήσεων έχουν μειωθεί από τον περσινό Δεκέμβριο μέσα σε ένα τρίμηνο κατά μόλις 400 εκατ. ευρώ έναντι υποχώρησής τους κατά 2 δισ. ευρώ το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου 2017.

Στο πλαίσιο αυτό, οι τράπεζες θεωρούν απόλυτα εφικτό τον στόχο αύξησης των καταθέσεων στο σύνολο της χρονιάς κατά 5 δισ. ευρώ, όσο δηλαδή και το 2017. Από εκεί και πέρα, το πού μπορεί να σταματήσει η άνοδος θα εξαρτηθεί από τις γεωπολιτικές εξελίξεις, οι οποίες επηρεάζουν όχι μόνο τα τουριστικά έσοδα αλλά και την ψυχολογία των καταθετών, από το αποτέλεσμα των διαπραγματεύσεων κυβέρνησης και θεσμών για την έξοδο από το Μνημόνιο και από την ταχύτητα άρσης των capital controls.

Eπιτρεψτε μου να εχω διαφορετικη αποψη.

Χρημα - Τραπεζες - Πιστη (Τραπεζικη)

Η Τραπεζικη Πιστη μας τελειωσε !

Χρημα και Τραπεζες (τα υπολοιπα μερη της συναρτησης) ειναι και αυτα αυτο-καταδικασμενα σε μαρασμο...

Ολα τα αλλα απο τα ΜΜΕ ειναι για εντυπωσιασμο και μονο.

To maximum τωβ επιτοκιων καταθεσεων στις Συστημικες αγγιζει το 1% μικτο, οταν το επιτοκιο με το οποιο δανειζουν (οσους τελος παντων επιλεξουν να δανεισουν) ειναι κοντα στο 4-4.5 %.

Αυτο και μονο, αποδεικνυει την συστημικη τους ολιγοπωλιακη στρεβλοτητα και αδυναμια τους.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 02 Μαϊ 2018 22:06 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi)

Tα καλα νεα : Πλωτή δεξαμενή 130.000 τόνων πρόκειται να φέρει στο ναυπηγείο “Νεώριο Σύρου” η νέα διοίκηση της εταιρείας 02 Μαϊ 2018 22:34 #954

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
Πλωτή δεξαμενή 130.000 τόνων πρόκειται να φέρει στο ναυπηγείο “Νεώριο Σύρου” η νέα διοίκηση της εταιρείας

www.defence-point.gr/news/nea-megali-plo...afpigio-neorio-syrou

Επαναπαραθετω αποσπασμα απο ομιλια του κυριου Πολυχρονοπουλου εναμιση σχεδον χρονο πριν. Αξιζει πραγματικα να την ακουσουμε.

...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 02 Μαϊ 2018 22:57 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.394 δευτερόλεπτα