batista έγραψε:
Εδώ ωρε Σοτο δεν ασχολούνται να τους σβήσουν από τις λίστες των συνταξιούχων και τους καταβάλουν σύνταξη επι μήνες ή χρόνια μετά τον θάνατό τους, θα ασχοληθούν να τους σβήσουν από τους εκλογικούς καταλόγους;;;
Αναρωτιέμαι, το να μην κάνεις την δουλειά για την οποία πληρώνεσαι ή το να επιλέγεις πότε και αν θα την κάνεις, είναι και αυτό μέσα στο περιεχόμενο της έννοιας της ελευθερίας του ατόμου και της σύνοδης έννοιας της ασυδοσίας;; Γιατί όχι, οι έννοιες, στην Ελλάδα, έχουν το περιεχόμενο που γουστάρει ο καθένας να τους δώσει...ανάλογα, βέβαια και με το συμφέρον της συγκεκριμένης στιγμής...
Σε ..... ελεύθερη χώρα ζούμε άλλωστε....
Άμα θέλεις να το πάμε εκεί, batista, τότε έχει και άλλη ερμηνεία:
Θεσμοθετούμε (ως κοινωνία) το μέτρο που λέει: "Θα φροντίζεις εσύ τους καταλόγους και θα πληρώνεσαι γι' αυτή τη δουλειά".
Ο σχετικός θεσμός σημειώνεται από αυτούς οι οποίοι πρέπει να τον εφαρμόσουν ξέρεις σε ποιο σημείο του σώματος τους...
Βέβαια, για την κοινώς αποδεκτή έννοια/θεσμό που λέει: "Αν δεν κάνεις τη δουλειά σου, δεν πληρώνεσαι" (που σημαίνει "πας σπίτι σου") ούτε λόγος. Αποτέλεσμα: Και την δουλειά τους δεν κάνουν, και πληρώνονται.
Το πρόβλημα όμως πρέπει να λυθεί, παρά την μη εφαρμογή των δύο θεσμών.
Τι κάνουν οι υπέυθυνοι για την εφαρμογή των θεσμών (που είναι οι πολιτικοί και τα ανώτερα κλιμάκια της δημόσιας διοίκησης που τους συμβουλεύουν)?
Εφευρίσκουν, διατυπώνουν και καθιερώνουν έναν άλλο θεσμό: Αυτόν του περιουσιολογίου. Έτσι (μια που τα ψάρια δεν μπορούν να την κοπανήσουν από το δίχτευ) ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ για να πληρώνονται αυτοί που δεν κάνουν τη δουλειά τους. Που είναι ΤΟ ΠΡΩΤΟ που απασχολεί αυτούς που ρητά σου κατανόμασα εδώ πιο πάνω.
Και με τη διαγραφή των πεθαμένων τι θα γίνει? Είναι η επόμενη αυτόματη ερώτηση.
"Έχει ο θεός" είναι η απάντηση. Στο τέλος θα βρούμε μια Singular Logic ή μια Intracom που θα την κάνει τη δουλειά. Θα πληρωθεί, θα βγάλει κι όλας, και θα είναι όλοι ευχαριστημένοι. Και θα πληρώνονται και οι κοπρίτες. Από ότι μαζεύεται στο δίχτυ.
Κι αν τα μαζευούμενα στο δίχτυ δεν είναι αρκετά για όλα αυτά,
και ΑΦΟΥ έχει καθιερωθεί το δίχτυ σαν θεσμός, σιγά το πρόβλημα. Θα βάλουμε δίχτι με λίγο μικρότερα μάτια, και θα μαζεύονται περισσότερα ψάρια. Και τα μικρά.
Αν δεν καταλαβαίνεις και τώρα γιατί είμαι κατά της εγκατάστασης του διχτιού, τι να σου πω. Κάτσε να σε πιάσουν (γιατί θα σε πιάσει και σένα το δίχτυ κάποια μέρα) και κάτσε να λες: "Εγώ είμαι υπάλληλος και δεν μπορώ να κρύψω τίποτα, οπότε καλά κάνουν και στήνουν δίχτυ για να πιάσουν τους άλλους που κρύβουν".
Γιατί αυτό λες.