Βασικά αυτό είναι επικοινωνία με τον πελάτη.
Ενδιαφερόμαστε για εσάς, ξεκινάμε επικοινωνία μαζί σας.
Μάρκετινγκ.
Είσαι επιχειρηματίας, θα σε ενδιαφέρει αυτό το προιόν. Είσαι συνταξιούχος? Σε εσένα δεν θα στείλω. Έχεις δώσει μέιλ? Έχεις μαζέψει χ πόντους από την κάρτα σου? (κινητό και υπολογιστής)
Κάνεις συχνά καταθέσεις, άρα μένουν λεφτά μέσα, αγόρασε το χ προιόν.
Παλιά τηλεφωνούσαν για πιστωτικές ή για δάνεια. Μετά σταμάτησαν. Νέα εποχή στην τραπεζική.
Να μάθει ο τραπεζικός να σου τηλ, να σου μιλάει, να κάνει δουλειές μαζί σου. Όπως κάνουν οι πολυεθνικές μέσω του πωλητή.
Η τράπεζα του 2017 σου λέει "είμαι εδώ για εσένα, σου μιλάω, σε προσεγγίζω, δεν είμαι απρόσωπη"
Να ασχολείσαι μαζί τους, να ξέρεις τί μπορείς να κάνεις. (να μην σκέφτεσαι άλλες επιλογές, πιο έξυπνες ή πιο αποδοτικές από αυτά που σου στέλνουν)
Τα πιο πολλά είναι φρου φρου και αρώματα, κάποια έχουν σημασία.
Είσαι πηγή χρήματος για αυτούς. Γιατί να μην σε "προσέξουν"?
Ο κάθε τραπεζικός, που είναι υπεύθυνος για τους χ επιχειρηματίες της περιοχής του, θα τους τηλ για συγκεκριμένα θέματα. Βλέπει τις κινήσεις της επιχείρησης αφού μπήκαν τα pos, ξέρει τί δυνατότητες έχεις, τί είδους πελάτης είσαι. Όπως ο πωλητής στη χ πολυεθνική έχει 150 άτομα και ξέρει τί στόχους πιάνουν το τρίμηνο.
Σε εμένα έστειλαν μέιλ για τη χρήση της κάρτας μου και ότι κάποιοι κερδίζουν επιστροφή του συνολικού ποσού των αγορών τους.
"Εάν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε παρόμοια επικοινωνία στο μέλλον, παρακαλούμε πατήστε εδώ." για τα μηνύματα που στέλνουν σε όλους.
Έχω ακούσει και πιο περίεργο σενάριο.
Για να δούμε εαν θα πιάσουν τα κόλπα τους. Ξεκίνησαν και πάλι τα μαγικά τους.
Δεν φτάνει που προσπαθούμε να επιβιώσουμε και να πετύχουμε τους δικούς μας στόχους, θα πρέπει να πιάνουμε και τα δικά τους μπόνους.