Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 12 Sep 2016 18:45 #46

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1688
  • Karma: 35 (-37)
soto51 wrote:
Ολες τις συμβουλες τις εχει περιλαβει το αρθρο εκτος απο μια : Επιβεβαιωστε την εγγραφη του γιου/κορης σας στην Παιδικη Κλαδικη ΣΥΡΙΖΑ.

Αποκτα προτεραιοτητα και επιπλεον μορια για το ΑΣΕΠ...
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
The administrator has disabled public write access.

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 12 Sep 2016 19:45 #47

maria (mb361) wrote:
soto51 wrote:
Ολες τις συμβουλες τις εχει περιλαβει το αρθρο εκτος απο μια : Επιβεβαιωστε την εγγραφη του γιου/κορης σας στην Παιδικη Κλαδικη ΣΥΡΙΖΑ.

Αποκτα προτεραιοτητα και επιπλεον μορια για το ΑΣΕΠ...

Μα, δεν χρειάζεαι ΑΣΕΠ για να τρυπώσεις στο δημόσιο πια..
Μόνο, να έχεις γνωστούς, υψηλόβαθμους Συριζαίους..
Α....κ θα εκτιμηθούν ιδιαιτέρως οι ώρες καταλήψεων του υποψηφίου, πόσες πέτρες κ μολότωφ πέταξε, σε πόσες πορείες έχει συμετάσχει, πόσες αφίσες κόλλησε, πόσα σουβλάκια σε θερινά κάμπινγκ του κόμματος έψησε....
Προϋπηρεσία....όχι αστεία!!
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Last Edit: 12 Sep 2016 19:46 by ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos).
The administrator has disabled public write access.

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 12 Sep 2016 20:26 #48

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1688
  • Karma: 35 (-37)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:

Μόνο, να έχεις γνωστούς, υψηλόβαθμους Συριζαίους..

Μια συμπληρωση (και ο νοων νοητω...)

...με φαρδιες αριστερες τσεπες ....
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 12 Sep 2016 21:53 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 12 Sep 2016 22:36 #49

  • batista
  • batista's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7139
  • Thank you received: 2173
  • Karma: -23 (4)
maria (mb361) wrote:
batista wrote:
maria (mb361) wrote:
batista wrote:
, να εξασφαλίσει ότι έχει καθηγητές κατάλληλους [/size]

Eχει ?

Αναμφισβήτητα ΟΧΙ (εκτός φωτεινών εξαιρέσεων που δεν είναι όμως αποτέλεσμα ενός λειτουργικού οργανωτικού μοντέλου) και δεν έχεις άδικο να κοιτάς και την επιλογή του ιδιωτικού...

Eυχαριστω για την ειλικρινη σου απαντηση.

Παρακαλώ Μαρία. Δυστυχώς έχω το ... ελάττωμα να δίνω μόνο τέτοιες.
Μέτρον άριστον
Last Edit: 12 Sep 2016 22:37 by batista.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: maria (mb361)

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 12 Dec 2016 16:18 #50

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Καράντη Μαρία (cross)'s Avatar
  • NOW ONLINE
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Posts: 13155
  • Thank you received: 1249
  • Karma: -29 (-1)
Δεν πειράζει που οι Έλληνες μαθητές βγαίνουν πάντοτε τελευταίοι σε διεθνείς αξιολογήσεις, όπως το test PISA, τα εγχώρια στουρνάρια που εκτρέφει ο ΣΥΡΙΖΑ θα μπορέσουν στο μέλλον να αγοράσουν κάποια ακαδημαϊκά πτυχιακά μαθήματα, με μονάχα 300 ευρώ μίζα σε διεφθαρμένους κι αναξιολόγητους Λέκτορες/Επίκουρους/Καθηγητές ΑΕΙ/ΤΕΙ, και θα καταφέρουν να μοστράρουν στο instagram την απόκτηση του Πτυχίου τους.
Κανείς Ευρωπαίος εργοδότης δεν πρόκειται ποτέ να προσλάβει κατόχους τόσο απαξιωμένων κι αδιαφανών πανεπιστημιακών τίτλων από την Ελλάδα, και θα σιγουρέψουν τη μακροχρόνια ανεργία και μιζέρια τους.
Απελπισμένα θα ψηφίζουν Σώρρες, Μιχαλολιάκους, Τσίπρες, Λαφαζάνηδες, Κωνσταντοπούλου για να τους σώσουν, χωρίς αποτέλεσμα.



www.protothema.gr/greece/article/428947/...arifa-gia-to-arista/
www.newsit.gr/topikes-eidhseis/THessalon...ksetazomenoys/595058
www.lifo.gr/now/greece/94398
www.zougla.gr/greece/article/erevna-gia-...xoli-tou-ap8-1310097
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
The administrator has disabled public write access.

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 13 Dec 2016 02:23 #51

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
Καράντη Μαρία (cross) wrote:
Σώρρες, Μιχαλολιάκους, Τσίπρες, Λαφαζάνηδες, Κωνσταντοπούλου

Ξέχασες το Λεβέντη, τον Κικίλια, τη Φώφη, τον Θεοδωράκη και τον Κουτσούμπα.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross), maria (mb361)

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 25 Dec 2016 06:33 #52

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Καράντη Μαρία (cross)'s Avatar
  • NOW ONLINE
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Posts: 13155
  • Thank you received: 1249
  • Karma: -29 (-1)
Πόσοι Έλληνες εκπαιδευτικοί και μαθητές γνωρίζουν άραγε πως πρώτος ο Σωκράτης περιέγραψε λεπτομερώς τον Πλανήτη Γη ως μια σφαίρα που κινείται στο κενό, μαζί με άλλα ουράνια σώματα, γύρω από τον Ήλιο, την ύπαρξη αμέτρητων άλλων Άστρων, τα ρεύματα των Ωκεανών, την στατόσφαιρα, κτλ, 2.000 χρόνια πριν τον Ιταλό Αστρονόμο Galileo Galilei;


Αναφορές

www.sparknotes.com/philosophy/phaedo/section12.rhtml
www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Pe...edo%3Asection%3D109b
www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Pe...edo%3Asection%3D109c
www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Pe...edo%3Asection%3D110c
www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Pe...edo%3Asection%3D111a
www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Pe...edo%3Asection%3D111c
www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Pe...edo%3Asection%3D111d
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Last Edit: 25 Dec 2016 06:38 by Καράντη Μαρία (cross).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: aceman

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών 25 Dec 2016 13:55 #53

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1688
  • Karma: 35 (-37)
www.alfavita.gr/arthron/%CE%B4%CE%B1%CF%...C%CE%B5-%CF%84%CE%B1

Αξιότιμη κυρία ****** (Σχολική Σύμβουλος),

  Ονομάζομαι Κ***** Μ******, εργάζομαι στο δημοτικό σχολείου του ***** και διδάσκω στα δύο τμήματα της πέμπτης δημοτικού με το σύστημα της ετεροδιδασκαλίας. Από τα τέσσερα χρόνια που υπηρετώ στην Κρήτη τυχαίνει τα τρία να βρίσκομαι εντός της περιφέρειάς σας, όχι συμπτωματικά καθώς τυγχάνετε της μεγάλης εκτίμησής μου παρακολουθώντας το αξιόλογο και ουσιαστικό έργο σας. Μου ζητήσατε να συμπληρώσω μία φόρμα με τις επιθυμίες μου όσον αφορά τα γνωστικά πεδία στα οποία θα ήθελα να επιμορφωθώ. Με αφορμή αυτήν την αίτηση για τις επιμορφωτικές μου ανάγκες παίρνω την ευκαιρία να σας εκθέσω μερικές από τις σκέψεις μου. Τόσα χρόνια, είμαι βέβαιη, πως έχετε ακούσει μερικές εκατοντάδες ιστορίες μαθητών, θα ήθελα όμως στις επόμενες σειρές να αναγνώσετε και τη δική μου ιστορία. Γνωρίζω πως δε σας αφορά ουσιαστικά, θα σας βοηθήσει όμως να κατανοήσετε πως αισθάνομαι αυτήν την στιγμή όσον αφορά τις επιμορφωτικές μου αυτές ανάγκες.
          Πριν από τέσσερα χρόνια, όπως σας προανέφερα, προσγειώθηκα με ένα αεροπλάνο που ξεκινούσε από τη Θεσσαλονίκη στο Ηράκλειο Κρήτης. Παρουσιάστηκα στην πρωτοβάθμια προσπαθώντας να κρύψω τα συναισθήματά μου καθώς άφησα πίσω την οικογένειά μου και τους κοντινούς μου ανθρώπους που με συνόδευαν για μια ζωή. Ήμουνα μόνη σε έναν ξένο τόπο που για πρώτη φορά ερχόμουνα και όχι από επιλογή. Δεν έπρεπε, όμως να παραπονιέμαι: ο κλάδος είχε ανοίξει, οι δάσκαλοι διορίζονταν άμεσα, ο μισθός υπερβολικά ικανοποιητικός για τη μεσαία αστική τάξη που ανήκει η οικογένειά μου. Τοποθετήθηκα στο δημοτικό σχολείο ******, μετά από δυο βελτιώσεις θέσεων, οπότε έπρεπε και να χρωστώ τη βαθύτατη ευγνωμοσύνη στους συνδικαλιστές που γνώρισα στα σκαλιά της πρωτοβάθμιας και με “γλίτωσαν” από τα δημοτικά σχολεία του νομού που απέχουν περισσότερο από 60 χιλιόμετρα από το Ηράκλειο και με εφοδίαζαν με 2 μόρια. Ο πρώτος χρόνος ήταν εξαιρετικά δύσκολος, ήταν ο χρόνος προσαρμογής. Παρόλα αυτά οπλίστηκα με όλη μου τη θετική ενέργεια και με  αισθήματα αισιοδοξίας. Ήμουνα υγιής και είχα μια δουλειά με ικανοποιητικό μισθό...
          Παρουσιάστηκα διαδοχικά στο δημοτικό σχολείο του **** τη δεύτερη χρονιά -  η συνεργασία μας συνεχίστηκε- μετά ήρθε ο διορισμός μου στο δημοτικό σχολείο της ***** και μαζί με αυτόν ένα νομοσχέδιο που υπαγορεύει πως ο νεοδιόριστος παραμένει για το χρονικό διάστημα των τριών ετών στον τόπο διορισμού του για  λόγους που ποτέ δεν κατανοήσαμε. Έτσι, φέτος επέστρεψα στον **** καθώς είναι ένα σχολείο που το πόνεσα και το αισθάνθηκα ένα κομμάτι μου. Το μόνο που δεν άλλαξε αυτά τα τέσσερα χρόνια ήταν οι στόχοι και τα όνειρά μου. Κατεβαίνοντας στην Κρήτη είχα στόχο να μη σταματήσω ποτέ να διευρύνω τις γνώσεις μου, να ψάχνω νέους δρόμους, νέες παιδαγωγικές μεθόδους. Είχα και εξακολουθώ να έχω όνειρο ένα μεταπτυχιακό και ένα διδακτορικό επάνω στο επάγγελμά μου. Το Ηράκλειο σαν τόπος δυστυχώς δε μου επιτρέπουν να τα υλοποιήσω αυτά. “Δεν πειράζει” λέω κάθε χρόνο “του χρόνου... του χρόνου θα το κάνεις. Ποιος ξέρει, ίσως του χρόνου να είσαι και πιο κοντά στην οικογένειά σου”. “Θα έρθει μια χρονιά που το δώρο Χριστουγέννων ή το δώρο Πάσχα δε θα χρειαστεί να το δώσεις στα αεροπορικά εισιτήρια για να είσαι στο πλάι της οικογένειάς σου εκείνες τις μέρες...”. Τέτοιες σκέψεις περνούσαν από το μυαλό μου τα τρία αυτά χρόνια.
          Μέχρι φέτος. Ξαφνικά μου ανακοινώνεται πως ο μισθός μου πέφτει στα 620 ευρώ το μήνα. Ακριβώς το μισό από αυτό που ξεκίνησα. Με αυτά τα χρήματα, πρέπει αυτή τη στιγμή να πληρώσω ένα σπίτι των 300 ευρώ που νοίκιασα για να είμαι εδώ, πρέπει να πληρώσω μία δόση αυτοκινήτου που πήρα για να μεταφέρομαι στα σχολεία που με έχουν στείλει, μία δόση δανείου, τις βενζίνες μου για να πηγαινοέρχομαι στον τόπο που υπηρετώ, τους λογαριασμούς μου και τέλος... να ζήσω. Αφήνω τα συμπεράσματα σε εσάς. Όταν σκέφτομαι πως μια πωλήτρια γνωστής αλυσίδας ρούχων πληρώνεται με 800 ευρώ το μήνα, όταν σκέφτομαι πως αν βγω στο ταμείο ανεργίας και γυρίσω στον τόπο μου θα ζω πιο άνετα, κατανοείτε με τι αισθήματα γεμίζει η ψυχή μου. Αυτό το επάγγελμα δυστυχώς δε μπορεί να γίνει με αυτόν τον μισθό. Ντρέπομαι που δεν έχω τα χρήματα να αγοράσω μπογιές και μολύβια ή τα υλικά για τα πειράματα των μαθητών μου. Ντρέπομαι που μπαίνω με σκυθρωπό ύφος στην τάξη, ντρέπομαι που αυτά τα μάτια με αντικρύζουν κάθε μέρα προβληματισμένη και με ρωτάνε τί έχω... “Πρώτα ο μαθητής”, διατυμπάνιζε το υπουργείο παιδείας πριν ένα δυο χρόνια. Πώς θα είναι καλά ο μαθητής αναρωτιέμαι, αν ο εκπαιδευτικός είναι έτσι όπως είναι τώρα; Με τι διάθεση θα διορθώνω τα γραπτά των παιδιών μου σε καθημερινή βάση; Με τι διάθεση θα ετοιμάζω το μάθημα της επόμενης ημέρας; Πώς θα αισθάνομαι δημιουργική, πώς θα προσπαθώ για το καλύτερο κάθε μέρα, πώς θα έχω όρεξη να επιμορφωθώ από τη στιγμή που δε θα ξέρω αν θα έχω να φάω την επόμενη μέρα χωρίς υπερβολές;...
          Είμαι 26 χρονών, έχω τελειώσει δύο ανώτερες σχολές, μιλάω τρεις γλώσσες, κάνω συλλογή από βεβαιώσεις παρακολούθησης σεμιναρίων, ενημερώνομαι συνεχώς για τα παιδαγωγικά δρώμενα και πιστεύω πως αξίζω κάτι καλύτερο. Είμαι 26 χρονών, δεν έχω οικογένεια και δεν έχω σκοπό να κάνω για τα επόμενα χρόνια με τα παρόντα δεδομένα. Είμαι 26 χρονών και δε μπορώ να συντηρήσω τον εαυτό μου. Είμαι 26 χρονών και νιώθω ήδη απογοητευμένη από το επάγγελμά μου και τον κλάδο μου. Είμαι 26 χρονών και αρχίζω να κατανοώ τα καταθλιπτικά, τα άδεια βλέμματα συναδέλφων με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας. “Δε μπορεί να ξεκίνησαν με αυτά τα κενά βλέμματα!” σκεφτόμουνα... Λίγο νωρίς δεν είναι για να τους καταλαβαίνω; Είμαι 26 χρονών και νιώθω ήδη κουρασμένη...
          Θα μου πείτε πως πρέπει να αισθάνομαι τυχερή, πως έχω μία μόνιμη θέση που πολλοί θα ζηλεύανε, πως στέκονται στην ουρά του πίνακα εκατοντάδες συνάδελφοι και περιμένουν καρτερικά το διορισμό τους, θα μου πείτε πως πολλοί θα ζηλεύανε τη μονιμότητα της θέσης μου, πως είμαι μόνη μου, φαντάσου κάτι άλλους που έχουν και οικογένειες να θρέψουν... Θα μου πείτε πως η δημιουργικότητά μου δεν έχει να κάνει με τις χρηματικές απολαβές... Γνωρίζω αρκετά καλά τα επιχειρήματά σας. Όταν, όμως, φτάνει κανείς στο σημείο της επιβίωσης κανένα επιχείρημα δεν του φαίνεται ικανοποιητικό. Όταν όλοι αυτοί οι συνάδελφοι έρθουν στη θέση μου, ούτε αυτών θα τους φαίνεται κάτι αρκετό. Κάποιος πρέπει να μιλήσει πριν από αυτούς για αυτούς. Κάποιοι πρέπει να διαβάσουν αυτές τις σειρές κι ας βρισκόμαστε όλοι μέσα σ' ένα γενικό χάος...
          Συγχωρέστε με για την αγανάκτησή μου. Σε διαφορετική περίπτωση θα σας έγραφα πάρα πολλές ιδέες μου για γνωστικά πεδία στα οποία θα ήθελα να επιμορφωθώ. Τα όνειρά μου για επιπλέον μόρφωση είναι ακόμα καρφωμένα στο μυαλό μου, γιατί είναι το μόνο που δε μπορούν να μου πάρουν. Όλα τα άλλα τα έχουν κατασχέσει...
          Σας ζητώ συγνώμη ειλικρινά που τυχαίνει να είστε εσείς ο αποδέκτης αυτών των σκέψεων, όμως τις τελευταίες εβδομάδες με πνίγουν και έπρεπε με κάποιο τρόπο να βγουν.  Γνωρίζω πως δεν είστε η αρμόδια για τέτοια ζητήματα, όταν όμως μου ζητήθηκε να συμπληρώσω αυτήν την φόρμα χαμογέλασα πικρά. Ένιωσα πως κανείς με  καταλαβαίνει. Ξέρω πως θα έχετε ένα σωρό απαντήσεις και επιχειρήματα, δε θα λύσουν όμως το βιοποριστικό μου πρόβλημα. Θα μείνουν ιδέες και επιχειρήματα.
          Γνωρίζω πως θα περάσουν πολλά χρόνια μέχρι να επιστρέψω κοντά στην οικογένειά μου, γνωρίζω πως δε θα μαζέψω ποτέ τα μόρια για να μετατεθώ έστω σε κάποια πόλη της Β. Ελλάδας αν συνεχίσω να υπηρετώ σε αυτόν τον νομό, γνωρίζω πως το μεταπτυχιακό και το διδακτορικό μου θα πάρουν χρόνια μέχρι να υλοποιηθούν, γνωρίζω πως θα περιπλανιέμαι για πολύ καιρό ακόμα μέχρι να βρω τη βάση μου. Όχι υπό αυτές τις συνθήκες όμως. Αυτό δεν το περίμενα ποτέ...
          Μη μου ζητάτε, επομένως, να σας γράψω σε τι θα ήθελα να επιμορφωθώ. Άλλοι είναι αυτοί που πρέπει να επιμορφωθούν σχετικά με το ποιο είναι το αξιοπρεπές βιοτικό επίπεδο ενός εκπαιδευτικού, ενός ατόμου που μεταλαμπαδεύει γνώσεις, αξίες, τρόπους συμπεριφοράς υπό πολύ δύσκολες συνθήκες...
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 25 Dec 2016 13:59 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)
Time to create page: 0.073 seconds