TEV έγραψε:
Το 30 και το 10 ήταν ενδεικτικά νούμερα.
Αυτό που θέλω να πω είναι το εξής: ή πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των ΔΥ ή να παραμείνει ο ίδιος και να διπλασιαστεί η φορολόγησή του.
Σ' αυτό που προτείνεις εσύ, το σημαντικότερο πιστεύω είναι το σταθερό φορολογικό καθεστώς. Δηλαδή, αυτό το 25%, που τα τελευταία 20-30 χρόνια έχει γίνει λάστιχο.
Και πάλι όμως έχω απορία: Για ποιο λόγο να μην υπάρξει τέτοιο κόμμα (να κάνει αυτό που λες), έστω και νέο; Δεν θα τύγχανε της αποδοχής του κόσμου; Τι ποσοστό θα έπαιρνε στις εκλογές;
Γιατί αν είναι να πάρει 0,5%, δε θα φταίει ο γυαλός, αλλά το ότι στραβά αρμενίζουμε.
Αυτό το "να διπλασιαστεί η φορολόγηση τω ΔΥ" δεν το καταλαβαίνω.
Αφού τους ΔΥ ο προϋπολογισμός τους πληρώνει, τι νόημα έχει να τους τα δίνει από τη μια μεριά ως μισθό και να τους τα παίρνει από την άλλη ως φόρο? Κουβέντα να γίνεται, χαρτιά να γράφονται, άνθρωποι να απασχολούνται?
Εκτός κι αν εννοείς "να φορολογηθούν οι ΔΥ για τα μαύρα που βγάζουν και για τις δεύτερες δουλειές που κάνουν αδήλωτες" και άλλα τέτοια, αλλά δε νομίζω να εννοείς αυτό, γιατί αυτά δεν πιάνονται.
Πάμε όμως στην άλλη σου απορία, "Για ποιο λόγο να μην υπάρξει τέτοιο κόμμα στις εκλογές;"
Μα στο εξήγησα: Δεν είναι δυνατόν να υπάρξει κόμμα που θα στρεφόταν κατά των συμφερόντων του. Είναι σχήμα οξύμωρον, δεν το καταλαβαίνεις?
Βεβαίως και στραβά αρμενίζουμε (τώρα το κατάλαβες?), γιατί τα κόμματα που διεκδικούν τις ψήφους του κόσμου σε εκλογές δεν είναι κόμματα ΑΡΧΩΝ, είναι κόμματα προσώπων. Κόμματα αρχών δεν θα είχαν καμία τύχη. Το παράδειγμα που έγραψα με bold χαρακτήρες στο ποστ μου #24 εδώ πιο πάνω είναι ένα παράδειγμα ΑΡΧΗΣ. Ασχέτως προσώπων στο κόμμα, το κόμμα θα επεδίωκε νε καθιερωθεί αυτή η ΑΡΧΗ: 25% του ΑΕΠ στους φόρους.
Μια άλλη "αρχή" θα μπορούσε να είναι η εξής (και να μπει και στο σύνταγμα):
Άρθρο στο Σύνταγμα (4 παράγραφοι):
1. ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ σε οποιονδήποτε νόμο εκδίδεται, να κάνει μνεία παλαιότερων νόμων.
Όλοι οι νόμοι ξαναγράφονται από την αρχή.
Η απαγόρευση έχει αιτία την ανάγκη κάθε νόμος του Ελληνικού κράτους να είναι αυτοτελώς κατανοητός από τον κατά το δυνατό μεγαλύτερο αριθμό ατόμων.
2. ΚΑΘΕ νόμος που εκδίδεται από την θέση σε ισχύ του παρόντος Συντάγματος θα περιέχει υποχρεωτικά της ακόλουθη παράγραφο:
«Κάθε Νόμος, διάταξη, απόφαση, διάταγμα, εγκύκλιος ή οποιασδήποτε μορφής κανόνας προηγούμενος χρονικώς του παρόντος Νόμου, ο οποίος αντίκειται η ορίζει διαφορετικά από τα οριζόμενα στον παρόντα Νόμο, παύει ισχύων από την έναρξη ισχύος του παρόντος».
3. Ερμηνευτικά διατάγματα, αποφάσεις, εγκύκλιοι κ.λ.π. διατάξεις που εκδίδονται για την εκ των υστέρων τυχόν απαραίτητη ερμηνεία Νόμου, για τυχόν διευκρίνιση αυτού, ή για χορήγηση οδηγιών εφαρμογής, επιτρέπεται να αναφέρουν στο κείμενο μόνο το σχετικό Νόμο και τις παραγράφους του. Σε περίπτωση που είναι απαραίτητη η αναφορά και άλλου νόμου, απόφασης, διάταξης κ.λ.π. (διότι π.χ. τα οριζόμενα αποτελούν συνδυασμένη εφαρμογή Νόμων), τότε η αναφορά θα γίνεται και με παράθεση του σχετικού κειμένου μέσα στην απόφαση, εκτός από τον αριθμό του.
4. Νόμος που τυχόν εκδίδεται ή ψηφίζεται χωρίς να περιέχεται σ’ αυτόν το κείμενο της ανωτέρω παρ.-2 δεν έχει ισχύ με βάση το παρόν Σύνταγμα.
Αυτό το κείμενο θα απαλείψει την πολυνομία και τα "παραθυράκια" των νόμων, στα οποία οφείλεται το μεγαλύτερο (αν όχι όλο) τμήμα της κακοδιοίκησης στη χώρα μας.
Η επιδίωξη της καθιέρωσης αυτού του άρθρου (στο σύνταγμα) είναι μια ΑΡΧΗ.
Θα ήταν ΑΡΧΗ του υποτιθέμενου κόμματος να προσπαθήσει να καθιερώσει τα παραπάνω με μπλε γραμμένα, και αν γινόταν αυτό, σε 30-40 χρόνια το 95% του νομικού πλαισίου της χώρας θα έχει αλλάξει.
ΠΟΙΟΣ όμως θα το επιδιώξει αυτό?
Αυτοί οι ιδιοι που από το νομικό μπάχαλο που επικρατεί επιζούν, ελισσόμενοι και μη τηρούντες (τελικά) ΚΑΝΕΝΑ νόμο?
Να σου φέρω και ένα παράδειγμα, για να καταλάβεις τι εννοώ.
Το κείμενο που ακολουθεί είναι ΝΟΜΟΣ, δημοσιευμένος στο ΦΕΚ, και αυτό το κείμενο καλούνται διάφοροι (απλοί πολίτες ή ΔΥ) να τον εφαρμόσουν.
Πες μου εσύ τι καταλαβαίνεις από αυτό το κείμενο:
ΦΕΚ 3366 17/12/12 Τεύχος Β΄.
Αριθμ. απόφ. 32/3 (2)
Αναστολή της με αριθμό 22/2/22.10.2012 (Β 2880) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο «Ανάληψη άσκησης αρμοδιοτήτων από την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.) περί επιβολής κυρώσεων των διατάξεων του άρθρου 51, σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 3 του άρθρου 48 και 4 του άρθρου 49 του Ν. 4002/2011 (Α΄180) για τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται μέσω του διαδικτυου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια» και της με αριθμό 23/3/23.10.2012 (Β 2952) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. μετίτλο: «Ρυθμίσεις θεμάτων, τα οποία διέπονται από τον Κανονισμό Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων ως προς την επιβολή διοικητικών κυρώσεων, οι οποίες επιβάλλονται στην περίπτωση διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτυου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια».
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΑΙΓΝΙΩΝ (Ε.Ε.Ε.Π.)
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις των άρθρων 16 και 17 του ν. 3229/2004 (Α 38) σε συνδυασμό με τις διατάξεις των άρθρων 25έως 54 του ν. 4002/2011 (Α 180), τις διατάξεις του άρθρου 52, παράγραφος 6, του ν. 4021/2011 (Α 218) και τις διατάξεις του άρθρου 7 του ν. 4038/2012 (Α 14), συμπληρωματικά δε τις διατάξεις του ν. 3051/2002 (Α 220), όπως ισχύει, σύμφωνα με τις οποίες η Επιτροπή είναι, μεταξύ άλλων, αρμόδια για την εποπτεία και τον έλεγχο διεξαγωγής των τυχερών παιγνίων μέσω διαδικτυου και την επιβολή των διοικητικών κυρώσεων που προβλέπονται από τις διατάξεις αυτές.
2. Τη διάταξη της παραγράφου 5 του άρθρου 54 του ν. 4002/2011, όπως ισχύει σύμφωνα με την οποία, έως ότου εκδοθεί το προβλεπόμενο στη διάταξη της παραγράφου 1 του άρθρου 29 του ν. 4002/2011 (Α 180) Προεδρικό Διάταγμα, με το οποίο θα θεσπιστεί ο Κανονισμός Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων, τα διεπόμενα από αυτόν θέματα ρυθμίζονται με σχετική απόφαση της Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων, ως και το γεγονός ότι το εν λόγω Προεδρικό Διάταγμα δεν έχει ακόμα εκδοθεί.
3. Τη με αριθμό 55906/1673 (Υ.Ο.Δ.Δ. 444) Απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, με την οποία συγκροτήθηκε η Ε.Ε.Ε.Π. και την με αριθμό. 56660/1679 (Β 2910) Κοινή
Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Πολιτισμού και Τουρισμού για την πιστοποίηση έναρξης λειτουργίας της Ε.Ε.Ε.Π.
4. Τις διατάξεις των άρθρων 45 έως και 49, σε συνδυασμό με την διάταξη της παραγράφου 12 του άρθρου 50 του ν.4002/2011 (Α 180), με τις οποίες ρυθμίζονται τα θέματα διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτυου.
5. Τη διάταξη της παραγράφου 12 του άρθρου 50 τουν.4002/2011 (Α 180), σε συνδυασμό με την απόφαση του Υπουργού Οικονομικών ΠΟΛ 1248/2011.
6. Τη με αριθμό 22/2/22/10.2012 (Β 2880) απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο «Ανάληψη άσκησης αρμοδιοτήτων από την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.)
περί επιβολής κυρώσεων των διατάξεων του άρθρου 51, σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 3 του άρθρου 48 και 4 του άρθρου 49 του Ν. 4002/2011 (Α΄180) για τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια».
7. Την με αριθμό 23/3/223.10.2012 (Β 2952) απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο: «Ρυθμίσεις θεμάτων, τα οποία διέπονται από τον Κανονισμό Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων ως προς την επιβολή διοικητικών κυρώσεων, οι οποίες επιβάλλονται στην περίπτωση διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια».
8. Το περιεχόμενο του από 4 Δεκεμβρίου αιτήματος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής προς τις Ελληνικές Αρχές για πληροφορίες στο πλαίσιο της υπόθεσης Euro Pilot 4322/12/Entr.
9. Την από 10 Δεκεμβρίου 2012 εισήγηση του Προέδρου της Ε.Ε.Ε.Π.
10. Το γεγονός ότι η παρούσα απόφαση δεν προκαλεί επιβάρυνση σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού ως και του Προϋπολογισμού της Επιτροπής, αποφασίζει:
1. Αναστέλλει, μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας γνωστοποίησης σχεδίου απόφασης με τίτλο «Ρυθμίσεις θεμάτων, τα οποία διέπονται από τον Κανονισμό Διεξαγωγής και Ελέγχου Παιγνίων ως προς την επιβολή διοικητικών κυρώσεων, οι οποίες επιβάλλονται στην περίπτωση παροχής υπηρεσιών τυχερών παιγνίων που διεξάγονται μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια» στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, κατά τις διατάξεις της Οδηγίας 98/34/ΕΚ και για την διάρκεια της περιόδου αναμονής (stand still) που θα οριστεί κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 9 της παραπάνω Οδηγίας,την ισχύ:
α. Της με αριθμό 22/2/22.10.2012 (Β 2880) απόφασης της Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο «Ανάληψη άσκησης αρμοδιοτήτων από την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.) περί επιβολής κυρώσεων των διατάξεων του άρθρου 51, σε συνδυασμό με τις διατάξεις των παραγράφων 3 του άρθρου 48 και 4 του άρθρου 49 του Ν. 4002/2011 (Α'180) για τα τυχερά παίγνια που διεξάγονται μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια».
β. Της με αριθμό 23/3/23.10.2012 (Β 2952) απόφασηςτης Ε.Ε.Ε.Π. με τίτλο: «Ρυθμίσεις θεμάτων, τα οποία διέπονται από τον Κανονισμό Διεξαγωγής και ΕλέγχουΠαιγνίων ως προς την επιβολή διοικητικών κυρώσεων,οι οποίες επιβάλλονται στην περίπτωση διεξαγωγής τυχερών παιγνίων μέσω του διαδικτύου χωρίς την προβλεπόμενη άδεια».
2. Η νέα ημερομηνία ισχύος των παραπάνω αποφάσεων θα καθοριστεί με απόφαση της Ε.Ε.Ε.Π.
Η παρούσα να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012
Σαν κι αυτό το κείμενο υπάρχουν χιλιάδες.
Αυτό το κείμενο έχει να κάνει με την ΕΕΕΠ, δηλαδή την αρχή που "εποπτεύει" τις απατεωνιές που παίζονται κάθε βράδυ στην TV και βάζουν τους αφελείς να τηλεφωνάνε (με χρέωση 1,97 ευρώ ανά κλήση) για να κερδίσουν κάποιο χρηματικό βραβείο.
Τους παπατζήδες στην οδό Αθηνάς και το Μοναστηράκι τους κυνηγάει η αστυνομία, γιατί εξαπατούν τους αφελείς και τους παίρνουν χρήματα.
Τους απατεώνες των καναλιών (που χρεώνουν 1,97 ευρώ την κλήση, και κάθε 9.000 κλήσεις μοιράζουν (υποτίθεται) ένα πεντακοσάρικο), δεν τους κυνηγάει κανείς. Ξέρεις γιατί? Γιατί οι νόμοι είναι γραμμένοι όπως αυτός εδώ από πάνω, με το κόκκινο χρώμα.
Ποιος λοιπόν θα υποστήριζε ένα κόμμα που θα ήθελε ξεκάθαρους νόμους, κατανοητούς απ' τον καθένα, απλά διατυπωμένους και μη επιδεχόμενους αμφισβητήσεις ή διφορούμενες ερμηνείες? Κανείς φίλε. Γιατί οι μεν εποφθαλμιούντες την εξουσία ΕΤΣΙ την θέλουν να την πάρουν, οι δε αφελείς δεν καταλαβαίνουν από τέτοια, και ψηφίζουν Σαμαρά, Παπανδρέου, Βενιζέλο, Πύρρο Δήμα, Γλέζο, Χαϊκάλη, Κανέλλη, Ψηνάκη, Γκλέτσο, Σακοράφα, και όλους αυτούς τους "γνωστούς".
Ψηφίζουν πρόσωπα, όχι αρχές.
Οπότε συμβαίνει αυτό που λες: Στραβά αρμενίζουμε.
Και γι' αυτό ένα κόμμα "αρχών" θα έπιανε 0,05%, ούτε καν 0,5%.