Nozomi wrote:
questioner wrote:
Δυο ερωτήσεις παιδιά:
Πρώτον, η εγγύηση των καταθέσων στη Γερμανία αναφέρεται ανά άτομο (δηλαδή πολλαπλασιάζεται το εγγυημένο ποσό σε κοινό λογαριασμό), ανά λογαριασμό, ανά τραπεζικό ίδρυμα; Τι ακριβώς ισχύει;
Δεύτερον, υπάρχουν στοιχεία επικοινωνίας ελληνόφωνου υπαλλήλου της Commerzbank στη Γερμανία, για περισσότερες και πιο συγκεκριμένες πληροφορίες;
Ευχαριστώ!
H εγγύηση αφορά
έκαστο καταθέτη, αν δλδ έχετε εσύ κι ο συνδικαιούχος συνολικά 200k σας καλύπτει κι τους δύο το συνολικό ποσό.
Προσωπικά δεν γνωρίζω Έλληνα υπάλληλο από Commerz, αλλά γιατί δεν κάνεις μία κρούση να τους ρωτήσεις με ένα email, ΑΠΟΚΛΕΙΩ την πιθανότητα να μην υπάρχει ελληνόφωνος υπάλληλος, ειδικά στις μεγάλες πόλεις (Βερολίνο, Μόναχο κτλ.)
Καλύτερα το email που θα στείλεις να είναι στα γερμανικά, θα σου απαντήσουν κι στα αγγλικά, αλλά θα αργήσουν.
Αν καταφέρεις κι βρεις ελληνόφωνο υπάλληλο, όλες οι επαφές σου θα είναι με αυτόν, εξ΄ όσων έχω καταλάβει ενθαρρύνουν οι γερμανικές Τράπεζες αυτές τις διαπροσωπικές επαφές, για ό,τι χρειαστεί θα σε πάρει ο ίδιος υπάλληλος, ακόμα κι στην Ελλάδα.
Είχα στείλει email πριν καιρό στα αγγλικά (γιατί γερμανικά δε γνωρίζω). Μου απάντησαν άμεσα τα εξής: Ότι η επικοινωνία μέσω email μπορεί να γίνεται μόνο στα γερμανικά και πως δεν μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες στα ελληνικά. Μεταξύ των άλλων έγραψαν κάποια πράγματα για το άνοιγμα λογαριασμού, τα αναμενόμενα δηλαδή από όλες τις τράπεζες για ταυτοποίηση κλπ.
Στα εκατοντάδες υποκαταστήματά τους σε ολόκληρη τη χώρα, προφανώς και υπάρχει Έλληνας υπάλληλος και πιθανότατα περισσότεροι του ενός, αλλά είτε ο υπάλληλος που απάντησε στο email δεν είχε πρόβαση σε τέτοια στοιχεία, είτε για κάποιο λόγο δε θέλουν να συστήσουν συγκεκριμένο υπάλληλο.
Επομένως αν γνωρίζει κανείς email Έλληνα υπαλλήλου θα ήταν πολύ χρήσιμο.
Τέλος, μέσα στα πολλά που ακούγονται για την κατάσταση της Deutsche Bank και από διεθνή μέσα, ποια είναι η κατάσταση της Commerzbank;