Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Diesel η Βενζίνη

Diesel η Βενζίνη 26 Apr 2016 03:18 #28

soto51 wrote:
.
.
george123 wrote:
κολλητος του μαστορα
Χα-χα!
Την έκφραση αυτή την πρωτοάκουσα (ως μηχανόβιος) σαν σχόλιο για την ποιότητα κατασκευής αυτής



της (Αυστριακής) μάρκας μοτοσυκλεττών!....

Εγώ το ξέρω αλλιώς..

Κ (άθε) Τ (ρίτη) Μ (άστορα).
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.

Re:Diesel η Βενζίνη 27 Apr 2016 00:36 #29

  • george123
  • george123's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 385
  • Thank you received: 66
  • Karma: -8 (-1)
Απο Ντίζελ τα πιο αξιοπιΣτα ειναι τα πεζό Citroen και ford . Το
Ντίζελ ομως πάει πακέτο με Τούρμπο καυσαερίων οποτε εαν πάθει ζημιά , το κόστος ειναι τεράστιο , βαλε και τα κουζίνετα , οποτε να περιμένεις να σε γδαρουνε . Οι θερμοκρασίες που λειτουργεί ο ντίζελ ειναι πολυ μεγαλύτερες απο βενζίνη άρα και η θερμική καταπόνηση των μετάλλων .

Οι επαγγελματίες ομως γιατι αγοράζουν ντίζελ:
1. Πιο φθηνό καύσιμο
2. Ο κινητήρας (μπλοκ κυλίνδρου εμβολου , κεφαλής , βαλβίδες εισαγωγής εξαγωγής ) μπορει να αντέξει και 1.000.000 km
Ενώ στην βενζίνη στα 300.000 τραβά πετά το


Sent from my iPhone using Tapatalk
The administrator has disabled public write access.

Re:Diesel η Βενζίνη 28 Apr 2016 03:20 #30

Οι κινητήρες ντήζελ έχουν μεγαλύτερη καταπόνηση, όχι θερμική, αλλα κυρίως μηχανική.
Το καύσιμο εγχύεται σε πιέσεις τρομακτικά υψηλές κ δημιουργούνται κραδασμοί πιο ισχυροί απο τους βενζινοκινητήρες.
Για αυτούς τους λόγους τα μέταλλα των κινητήρων είναι πιο ανθεκτικά.

Επιπλέον, οι ντηζελοκινητήρες έχουν μικρότερη απόδοση έργου σε σχέση με την βενζίνη.
Έχουν κ χαμηλότερο ανώτερο όριο στροφών- 4000, ενώ η βενζίνη στις 6000.

Παρόλα αυτά, οι κινητήρες ντήζελ έχουν μικρότερη κατανάλωση, υψηλότερη ροπή, μεγαλύτερη αντοχή σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες, ενώ δεν έχουν μπουζί στους κυλίνδρους.

Στα μείον, να βάλουμε το κόστος, τους κραδασμούς, τον τραχύ ήχο, την κάπνα κ την ακριβότερη κ πιο ενδελεχή συντήρηση..
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Last Edit: 28 Apr 2016 03:21 by ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos).
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 28 Apr 2016 20:05 #31

  • george123
  • george123's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 385
  • Thank you received: 66
  • Karma: -8 (-1)
Και θερμική (λόγο διπλαΣιας συμπιεΣης στον ντίζελ απο οτι στον βενζινοκινητήρα , άρα μεγαλύτερη θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης στο χρονο της συμπίεσης , δηλ όταν το έμβολο ανεβαινει ) κ σωΣτα οπως είπες μηχανική καταπόνηση εχουν μεγαλύτερη οι ντίζελ ,γιαυτο ειναι πιο ενισχυμένοι οι ντίζελ

Στην β Ευρώπη (Αγγλία πχ) πανω απο 7 στα 10 αυτοκίνητα ειναι ντίζελ , ετσι διαβαΣα κάπου ..
Τυχαίο ;;
Αρα ντίζελ ειναι πιο οικονομικό εκτός εαν σου πάθει βλάβη , οποτε οτι κέρδισες σε οικονομία καυσίμου το έχασες σε ανταλλακτικά

Με το ντίζελ πάντως εχουν γίνει πλούσιοι οι μπεκαδες στην αθηνα

Εγώ θα έπαιρνα βενζίνη γιατι ειναι πιο απλοί σε κατασκευή , θέλω γκάζια , τελικές , και λόγω έλλειψης χρόνου δε θέλω να πηγαίνω πιο συχνά για ανταλλακτικά στα συνεργεία .. Τα χλμ που κάνω ειναι 7 με 8 χιλιάδες το χρονο με αμάξι και αλλα 4 με μηχανή


Sent from my iPhone using Tapatalk
Last Edit: 28 Apr 2016 20:11 by george123.
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 05 May 2016 13:08 #32

  • Thanasis (atsi)
  • Thanasis (atsi)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 390
  • Thank you received: 164
  • Karma: 12
Thanasis (atsi) wrote:
Nozomi wrote:
Έτσι είναι. Ποιό είναι το point μου ;

Έχει χαθεί εντελώς η μπάλα με τα SUVs......

- μια "υπεράνω" αίσθηση υπεροχής που δίνουν στους ιδιοκτήτες τους, και μια ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ασφάλειας

- την ψευδαίσθηση της αυξημένης ασφάλειας, και λέω ψευδαίσθηση γιατί περισσότερες πιθανότητες να βγεις ζωντανός έχεις ΜΟΝΟ σε περίπτωση σύγκρουσης με οχήματα μικρότερης μάζας/βάρους, σε περίπτωση που σκάσεις πάνω σε ακίνητο εμπόδιο, είσαι τόσο νεκρός όσο είσαι και με ένα μικρό ή μεγάλο αμάξι (δείτε Παντελίδη, αλλά και ανατροπές που έχουν γίνει).
.

το ζήτημα της ασφάλειας ειναι μεγαλη υπόθεση. Με τα αυτοκινητα δεν εχω ασχοληθεί γενικά, απλως τα οδηγώ

Δειτε αυτο το ατύχημα www.lamiareport.gr/index.php/topika/item...us-esose-ti-zoi-foto
σταθμευμενο μικρομεσαιο αυτοκινητο και πάνω του πέφτει ενα audi.

Δείτε πως εγινε το ενα και πως το άλλο.

Το audi τα εβγαλε τα λεφτά του και με το παραπάνω.

Τέτοιου ειδους ασφάλεια ποια αυτοκινητα δινουν κατα τη γνώμη σας;

www.ethnos.gr/koinonia/arthro/sokaroun_o...tin_kineta-64371165/

εδώ έχουμε δυστύχημα μια νταλικα έπεσε σε ενα αουντι, δυστυχώς το αυτοκίνητο εδώ δεν βοήθησε τους ανθρώπους
Lagom
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 05 May 2016 15:44 #33

  • Nozomi
  • Nozomi's Avatar
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Posts: 281
  • Thank you received: 112
  • Karma: 13
Thanasis (atsi) wrote:
www.ethnos.gr/koinonia/arthro/sokaroun_o...tin_kineta-64371165/

εδώ έχουμε δυστύχημα μια νταλικα έπεσε σε ενα αουντι, δυστυχώς το αυτοκίνητο εδώ δεν βοήθησε τους ανθρώπους
Ενδιαφέρον λινκ.
Εδώ δεν έσωσε η... ανώτερη γερμανική τεχνολογία τους επιβαίνοντες ;

Υπάρχουν διάφοροι μύθοι στην αυτοκίνηση, οι οποίοι κρατούν πολύ καλά, το καλοκαίρι προσπαθούσα να πείσω πολιτικό μηχανικό για την αξιοπιστία παλαιότερων γιαπωνέζικων αυτοκινήτων και μου έλεγε ότι οι Γερμανοί χρησιμοποιούν... ανώτερη λαμαρίνα στα ΙΧ τους, για τα γκουπ που κάνουν οι πόρτες κτλ.
Όλα αυτά είναι ωραίες αφορμές για flame και ατελείωτες συζητήσεις, το πρόβλημα (που συχνά αποδεικνύεται και μοιραίο όμως) είναι να έχεις τρελή εμπιστοσύνη στις Made in Germany λαμαρίνες σου, αγνοώντας ότι οι δοκιμές παθητικής ασφάλειες που διεξάγουν και πολυδιαφημίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αφορούν πολύ συγκεκριμένες και ελεγχόμενες συνθήκες που αποτελούν κλάσμα αυτών που μπορεί να σου τύχουν στον δρόμο έξω.
Για όλες τις υπόλοιπες οφείλεις να προσπαθήσεις να μην σου συμβεί ατύχημα, κάτι το οποίο για εμένα μεταφράζεται: επαρκής ιπποδύναμη και ροπή, καινούρια λάστιχα, καλοσυντηρημένα φρένα (τακάκια-δίσκοι).
Το να περιμένεις να σε σώσει το βαρύγδουπο "γκουπ" της πόρτας από... φορτηγό, είναι εντελώς αφελές.
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 05 May 2016 16:22 #34

  • ermakos
  • ermakos's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 789
  • Thank you received: 180
  • Karma: 12 (1)
Τα αστέρια δίνονται σε συγκεκριμένα crash tests. Αν τρακάρεις με νταλίκα που πάει αντίθετα με 90χλμ. τότε εννοείται οτι δε θα σε σώσει η λαμαρίνα του audi ή οποιασδήποτε άλλης μάρκας. Οι δυνάμεις ειναι τεράστιες. Παίζουν πολλά ρόλο σε ένα ατύχημα. Επίσης αν δε φοράς ζώνη, τότε τελείωσες με ένα καλό τράκο.
The administrator has disabled public write access.

Diesel η Βενζίνη 05 May 2016 20:23 #35

  • soto51
  • soto51's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 7024
  • Thank you received: 2270
  • Karma: 200 (94)
ermakos wrote:
Αν τρακάρεις με νταλίκα που πάει αντίθετα με 90χλμ. τότε εννοείται οτι δε θα σε σώσει η λαμαρίνα

Εξαρτάται τι λαμαρίνα έχει αυτό που οδηγάς εσύ, όταν τρακάρεις με τη νταλίκα......

ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.059 seconds