Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: €5.000 το μήνα μισθός στα πλοία!

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 25 Aug 2017 16:18 #10

  • George (geo821)
  • George (geo821)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 963
  • Thank you received: 190
  • Karma: 19
sonik wrote:
μερικοι ειστε υπερβολικοι που καθυβριζετε τους νεους.

οντως τα ποσα που δινουν πανω κατω αυτα ειναι.

αλλα ρωτηστε καποιον νεο αν θελει να λειπει για 9-10 μηνες σερι στη θαλασσα και να ειναι εγγυος η γυναικα του και να βλεπει το παιδι του στα 5 χρονια 5 φορες!!

επισης οι συνθηκες υγιεινης και τα προβληματα υγειας με τα χρονια που παρουσιαζουν οι ναυτικοι ειναι μεγαλο θεμα.

να λετε τα θετικα αλλα να αναφερετε και τα αρνητικα. δεν ειναι μονο τα λεφτα το θεμα.υπαρχουν και παρα πολλα αρνητικα.εκτος και αν καποιος ενδιαφερεται μονο για τα χρηματα χωρις να τον νοιαζουν αλλες πτυχες της ζωης.αλλα και τα χρηματα που βγαζουν τις περισσοτερες φορες ελαχιστα τα χαιρονται αφου λειπουν συνεχως και μονιμα εκτος της εδρας τους και δεν προλαβαινουν να τα χαρουν.. ισως να τα χαιρονται οι γυναικες τους...και με καποιον αλλον..

και τα λεω αυτα γιατι εχω συγγενεις α βαθμου που υπηρξαν καπετανιοι και μηχανικοι του εμπορικου ναυτικου. οι παλιοτεροι ναυτικοι δε μετα βιας εφτασαν τα 60.εμφραγματα και χιλια δυο αλλα προβληματα.δεν ειναι τοσο απλα οσο τα παρουσιαζετε.

Όπως το βλέπει ο καθένας... Ναι, δεν είναι μόνο τα λεφτά. Η ναυτιλία είναι τρόπος ζωής. Όποιος πάει (μόνο) για τα λεφτά πάνω από 1-2 μπάρκα δεν θα κάνει (υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια - όσοι μπορούν για τα λεφτά να κάνουν και να υπομείνουν τα πάντα).
Τώρα αυτά που λες είναι υπερβολικά. Καταρχήν οι συνθήκες υγιεινής είναι πλέον πάρα πολύ καλές (κι εδώ υπάρχουν εξαιρέσεις...), πολλά πλοία έχουν μέχρι και δορυφορικό ίντερνετ όπου μπορείς να κάνεις μέχρι και skype call ενώ όσοι είναι ναυτικοί σε φορτηγά (που πιάνουν συχνότερα λιμάνι και κάθονται μερικές ημέρες) γυρίζουν και μέρη που διαφορετικά ποτέ δεν θα πήγαιναν.
Επίσης, ένας ναυτικός που δουλεύει 7 μήνες σε ένα βαπόρι και κάθεται σπίτι του 5 μήνες, καθαρίζει -κατά μέσο όρο- πιο πολλά από έναν που δουλεύει 12 μήνες στη στεριά και βλέπει συνολικά την οικογένεια του πολύ περισσότερο από έναν στεριανό που δουλεύει 12 μήνες σε full ωράριο με 20-25 ημέρες άδεια το χρόνο που ενίοτε δεν τις παίρνει και όλες...
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 25 Aug 2017 17:26 #11

sonik wrote:
μερικοι ειστε υπερβολικοι που καθυβριζετε τους νεους.

ρωτηστε καποιον νεο αν θελει να λειπει για 9-10 μηνες σερι στη θαλασσα και να ειναι εγγυος η γυναικα του και να βλεπει το παιδι του στα 5 χρονια 5 φορες!!

επισης οι συνθηκες υγιεινης και τα προβληματα υγειας με τα χρονια που παρουσιαζουν οι ναυτικοι ειναι μεγαλο θεμα.

να λετε τα θετικα αλλα να αναφερετε και τα αρνητικα. δεν ειναι μονο τα λεφτα το θεμα.υπαρχουν και παρα πολλα αρνητικα.εκτος και αν καποιος ενδιαφερεται μονο για τα χρηματα χωρις να τον νοιαζουν αλλες πτυχες της ζωης.αλλα και τα χρηματα που βγαζουν τις περισσοτερες φορες ελαχιστα τα χαιρονται αφου λειπουν συνεχως και μονιμα εκτος της εδρας τους και δεν προλαβαινουν να τα χαρουν.. ισως να τα χαιρονται οι γυναικες τους...και με καποιον αλλον..

και τα λεω αυτα γιατι εχω συγγενεις α βαθμου που υπηρξαν καπετανιοι και μηχανικοι του εμπορικου ναυτικου. οι παλιοτεροι ναυτικοι δε μετα βιας εφτασαν τα 60.εμφραγματα και χιλια δυο αλλα προβληματα.δεν ειναι τοσο απλα οσο τα παρουσιαζετε.

Δεν είναι απαραίτητο να κάνεις ταξίδια 10 μηνών.
Σε κάποιες εταιρείες ταξιδεύεις 6 μήνες, 3 μήνες, 9 μήνες....

Οι συνθήκες υγιεινής δεν είναι άσχημες.. ανάλογα με το πλοίου βέβαια..
Κάνουν τη βάρδιά τους κ μετά κάθονται στο δωμάτιά του τους.
Φαγητό, εισιτήρια, όλα τζάμπα.
Μιλάνε με τους δικούς τους με viber ή με άλλες εφαρμογές.
Με τη σύγχρονη τεχνολογία ειδοποιούνται εγκαίρως για κακοκαιρία κ παίρνουν τα μέτρα τους.
Επίσης, με το gps έχουν βγει απ'το βάσανο να σχεδιάζουν την πορεία του πλοίου στον χάρτη.
Ούτε καν τιμόνι δεν κάνει ο ναύτης
Όλα αυτόματα.

Φορολογούνται με 15% στην Ελλάδα, ενώ έχουν επιλογή να δουλέψουν σε ανασφαλιστο πλοίο, με περισσότερα λεφτά φυσικά...
Όσο για το αν τους κερατωνει η γυναίκα τους... αυτό σχετικό είναι...
Αν μια γυναίκα θέλει να σε κερατωσει θα το κάνει έστω κ για 10' αν μείνει μόνη της.

Το ίδιο ισχύει κ για τους άντρες βέβαια...
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 25 Aug 2017 19:32 #12

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1688
  • Karma: 35 (-37)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:

Δεν είναι απαραίτητο να κάνεις ταξίδια 10 μηνών.
Σε κάποιες εταιρείες ταξιδεύεις 6 μήνες, 3 μήνες, 9 μήνες....

.
Επίσης, με το gps έχουν βγει απ'το βάσανο να σχεδιάζουν την πορεία του πλοίου στον χάρτη.
Ούτε καν τιμόνι δεν κάνει ο ναύτης
Όλα αυτόματα.

Όσο για το αν τους κερατωνει η γυναίκα τους... αυτό σχετικό είναι...
Αν μια γυναίκα θέλει να σε κερατωσει θα το κάνει έστω κ για 10' αν μείνει μόνη της.

.

Με 3 μηνα πρακτικα παιρνεις βασικη συνταξη στα 70...(Αντε να μαζεψεις την ελαχιστη υπηρεσια των 13 χρονων)

Μαλλον αναφερεσαι στα ΕCDIS (Electronic Chart Display Systems) ηλεκτρονικούς χαρτες στους οποιους ενσωματώνονται και τα σηματα του gps και των υπολοιπων οργανων Ναυσιπλοΐας. Χρειαζεται μυαλο και μην υπεραπλουστεύεις τις καταστασεις. Γιατι δεν αναφερεσαι π.χ. στο τι ζορι και κινδυνους τραβάει ενας Υποπλοίαρχος υπεύθυνος καθαρισμου ενός gearless bulk carrier 70 k gross με 7-8 αμπαρια υψους > 20 μετρων ? Σκεψου τι ξενυχτι εχει (αλοτε με ζεστη, αλλοτε με κρυο) για να καθαρισει εν πλω σε περιορισμενο χρονο ενα τετοιο πλοιο και από καρβουνο χυμα που εκφορτωσε, να είναι ικανος να φορτωσει σιτηρά. Και μετα την χαμαλικα του καθαρισμου, να πρεπει να κανει μελετη ευσταθειας σιτηρων. Αναλογες καταστασεις εχουν και οι υπολοιποι τυποι πλοιων (ας μην επεκταθώ).

Από τις συναναστροφες μου, οι Ελληνιδες γυναικες ναυτικων είναι ηρωιδες με ρολο μανας & πατερα ταυτόχρονα. Ο μοναδικος φορεας - προς τιμη του- που εχει αναλαβει ενεργο ρολο για την ψυχολογικη τους υποστηριξη είναι το ΕΛΟΕΝ. (το μοναδικο ανεξαρτητο Ταμειο αλληλοβοηθειας Ναυτικων που δεν εχει φαληρισει, γιατι το διαχειρίζονται και συνεισφερουν σε αυτο Εφοπλιστες & Ναυτικοι μαζι).

Σε αυτό που κανεις σας δεν αναφερθηκε είναι στο ποσα χρειαζεται προσωπικα να δαπανησει ενας αξιωματκος για την σωστη του εκπαιδευση. Ενημερωτικα, ενα μονοημερο σεμιναριο σε νηογνωμονα στοιχιζει 500-600 ευρω. Και φυσικα, μην περιμενεις να τα πληρωσουν όλα ετούτα οι Ελληνικες Εταιρειες (εκτος ελαχιστων μετρημενων στα δακτυλα του ενος χεριου). Μην μου πεις ότι στο ΚΕΣΕΝ είναι όλα τζαμπα, γιατι θα σου απαντησω ότι το επιπεδο της Δημοσιας Ναυτικης Εκπαιδευσης είναι πολύ χαμηλο. Θα πρεπει οποιος σεβεται τον εαυτο του να βαλει βαθια το χερι στη τσεπη του. Απο την βελτιωση των Αγγλικων του, μεχρι τις γνωσεις του σε ηλεκτρονικους υπολογιστες και εξειδικευμενα προγραμματα, εως την θεωρητικη του καταρτηση στο αντικειμενο απασχολησης του μεσα στο πλοιο και την εξειδικευση σε σωστικα-πυροσβεστικα (Η Δημοσια σχολη Σωστικων-πυροσβεστικων του Ασπροπυργου ειναι για κλαματα.Μονο εαν φοιτησει - απο μονος του - σε κανονικο fire simulator του και στην Noresafe στο Λαυριο θα καταλαβει τι εστι φωτια και τι εστι free fall lifeboat handling).

Και το τελευταιο και καλυτερο: Με την αποκτηση του Διπλώματος Α - εάν εχεις και μονο τις γνωσεις - δινεις μια μουτζα και μπαρκαρεις σε Ευρωπαικη Εταιρεια με ΑΠΟΛΥΤΑ καλυτερες συνθήκες και απολαβες.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 25 Aug 2017 21:00 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 25 Aug 2017 20:59 #13

maria (mb361) wrote:
Με 3 μηνα πρακτικα παιρνεις βασικη συνταξη στα 70...(Αντε να μαζεψεις την ελαχιστη υπηρεσια των 13 χρονων)

Μαλλον αναφερεσαι στα ΕCDIS (Electronic Chart Display Systems) ηλεκτρονικούς χαρτες στους οποιους ενσωματώνονται και τα σηματα του gps και των υπολοιπων οργανων Ναυσιπλοΐας. Χρειαζεται μυαλο και μην υπεραπλουστεύεις τις καταστασεις. Γιατι δεν αναφερεσαι π.χ. στο τι ζορι και κινδυνους τραβάει ενας Υποπλοίαρχος υπεύθυνος καθαρισμου ενός gearless bulk carrier 70 k gross με 7-8 αμπαρια υψους > 20 μετρων ? Σκεψου τι ξενυχτι εχει (αλοτε με ζεστη, αλλοτε με κρυο) για να καθαρισει εν πλω σε περιορισμενο χρονο ενα τετοιο πλοιο και από καρβουνο χυμα που εκφορτωσε, να είναι ικανος να φορτωσει σιτηρά. Και μετα την χαμαλικα του καθαρισμου, να πρεπει να κανει μελετη ευσταθειας σιτηρων. Αναλογες καταστασεις εχουν και οι υπολοιποι τυποι πλοιων (ας μην επεκταθώ).

Από τις συναναστροφες μου, οι Ελληνιδες γυναικες ναυτικων είναι ηρωιδες με ρολο μανας & πατερα ταυτόχρονα. Ο μοναδικος φορεας - προς τιμη του- που εχει αναλαβει ενεργο ρολο για την ψυχολογικη τους υποστηριξη είναι το ΕΛΟΕΝ. (το μοναδικο ανεξαρτητο Ταμειο αλληλοβοηθειας Ναυτικων που δεν εχει φαλιρισει, γιατι το διαχειρίζονται και συνεισφερουν σε αυτο Εφοπλιστες & Ναυτικοι μαζι).

Σε αυτό που κανεις σας δεν αναφερθηκε είναι στο ποσα χρειαζεται προσωπικα να δαπανησει ενας αξιωματκος για την σωστη του εκπαιδευση. Ενημερωτικα, ενα μονοημερο σεμιναριο σε νηογνωμονα στοιχιζει 500-600 ευρω. Και φυσικα, μην περιμενεις να τα πληρωσουν όλα ετούτα οι Ελληνικες Εταιρειες (εκτος ελαχιστων μετρημενων στα δακτθλα του ενος χεριου). Μην μου πεις ότι στο ΚΕΣΕΝ είναι όλα τζαμπα, γιατι θα σου απαντησω ότι το επιπεδο της Δημοσιας Ναυτικης Εκπαιδευσης είναι πολύ χαμηλο. Θα πρεπει οποιος σεβεται τον εαυτο του να βαλει βαθια το χερι στη τσεπη του.

Και το τελευταιο και καλυτερο: Με την αποκτηση του Διπλώματος Α - εάν εχεις και μονο τις γνωσεις - δινεις μια μουτζα και μπαρκαρεις σε Ευρωπαικη Εταιρεια με ΑΠΟΛΥΤΑ καλυτερες συνθήκες και απολαβες.

Καταρχήν δεν έγραψα πως η δουλειά του ναυτικού είναι εύκολη κ πως δεν χρειάζεται μυαλό.
Κάθε άλλο.
Είναι όμως σήμερα, πολύ πιο εύκολη από την εποχή του πατέρα μου, που πρωτομπάρκαρε αρχές του '60 με απλό ναυτικό φυλλάδιο χωρίς ουδεμία προϋπηρεσία κ εκπαίδευση.
Τότε που επικοινωνούσαν με τις οικογένειες τους με γράμματα κ (πανάκριβα) τηλεγραφήματα.

Ο πάτερας μου ήταν απλός ναύτης κ έκανε όλες τις αγγαρείες κ φυσικά έπαιρνε λιγότερα χρήματα.
Τώρα, ένας υποπλοίαρχος δεν θα κάτσει να κάνει βαριές δουλειές.
Για αυτά υπάρχουν οι αλλοδαποί ναύτες.
Δεν θέλω να γράψω αλλα, άλλωστε μου τα λέει συχνά ο μπατζανάκης μου που είναι υποπλοίαρχος σε ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία.
Ταξιδεύει 6 μήνες κ κάθεται τους υπόλοιπους.
Παίρνει γύρω στα 6 χιλ καθαρά.
Στο πλοίο τα έχει όλα τζάμπα.
Μιλάμε συχνά στο viber.
Στη γυναίκα του μιλάει σχεδόν κάθε μέρα, όταν βρει δίκτυο κ για πολλή ώρα.

Σε ποια άλλη δουλειά παίρνεις τέτοια λεφτά κ να στα παρέχουν όλα δωρεάν;
Όσο για τα 500-600 ευρώ που αν θέλουν μπορούν να δώσουν για σεμινάρια... σε κάθε επαγγελματία χρειάζονται εφόδια, υλικά... εργαλεία της δουλειάς..
Κ εγώ , κάθε τόσο δίνω λεφτά για να αγορασω βιβλία πχ..
Με βοηθούν στη δουλειά μου.
Κ δεν είναι δωρεαν.
Τι να κάνουμε;
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Last Edit: 25 Aug 2017 21:04 by ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 25 Aug 2017 21:09 #14

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1688
  • Karma: 35 (-37)
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:

Δεν θέλω να γράψω αλλα, άλλωστε μου τα λέει συχνά ο μπατζανάκης μου που είναι υποπλοίαρχος σε ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία.
Ταξιδεύει 6 μήνες κ κάθεται τους υπόλοιπους.
Παίρνει γύρω στα 6 χιλ καθαρά.

6k x 6 μηνες = 36 k - εξοδα οικογενειας 2 k το μηνα x 12 μηνες = 12 k θεωρητικη αποταμιευση και αυτο χωρις να συνυπολογισω διαφορα εκτακτα εξοδα και αναποδα που μπορουν να σου προκυψουν. Ξεχασα τον Τσιπρα που θελει και αυτος μεριδιο γιατι τα δουλεψανε παρεα !

Αυτο ειναι το ''οφελος''.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 25 Aug 2017 21:11 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 25 Aug 2017 22:02 #15

  • George (geo821)
  • George (geo821)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 963
  • Thank you received: 190
  • Karma: 19
maria (mb361) wrote:
Με 3 μηνα πρακτικα παιρνεις βασικη συνταξη στα 70...(Αντε να μαζεψεις την ελαχιστη υπηρεσια των 13 χρονων)

Μαλλον αναφερεσαι στα ΕCDIS (Electronic Chart Display Systems) ηλεκτρονικούς χαρτες στους οποιους ενσωματώνονται και τα σηματα του gps και των υπολοιπων οργανων Ναυσιπλοΐας. Χρειαζεται μυαλο και μην υπεραπλουστεύεις τις καταστασεις. Γιατι δεν αναφερεσαι π.χ. στο τι ζορι και κινδυνους τραβάει ενας Υποπλοίαρχος υπεύθυνος καθαρισμου ενός gearless bulk carrier 70 k gross με 7-8 αμπαρια υψους > 20 μετρων ? Σκεψου τι ξενυχτι εχει (αλοτε με ζεστη, αλλοτε με κρυο) για να καθαρισει εν πλω σε περιορισμενο χρονο ενα τετοιο πλοιο και από καρβουνο χυμα που εκφορτωσε, να είναι ικανος να φορτωσει σιτηρά. Και μετα την χαμαλικα του καθαρισμου, να πρεπει να κανει μελετη ευσταθειας σιτηρων. Αναλογες καταστασεις εχουν και οι υπολοιποι τυποι πλοιων (ας μην επεκταθώ).

Από τις συναναστροφες μου, οι Ελληνιδες γυναικες ναυτικων είναι ηρωιδες με ρολο μανας & πατερα ταυτόχρονα. Ο μοναδικος φορεας - προς τιμη του- που εχει αναλαβει ενεργο ρολο για την ψυχολογικη τους υποστηριξη είναι το ΕΛΟΕΝ. (το μοναδικο ανεξαρτητο Ταμειο αλληλοβοηθειας Ναυτικων που δεν εχει φαληρισει, γιατι το διαχειρίζονται και συνεισφερουν σε αυτο Εφοπλιστες & Ναυτικοι μαζι).

Σε αυτό που κανεις σας δεν αναφερθηκε είναι στο ποσα χρειαζεται προσωπικα να δαπανησει ενας αξιωματκος για την σωστη του εκπαιδευση. Ενημερωτικα, ενα μονοημερο σεμιναριο σε νηογνωμονα στοιχιζει 500-600 ευρω. Και φυσικα, μην περιμενεις να τα πληρωσουν όλα ετούτα οι Ελληνικες Εταιρειες (εκτος ελαχιστων μετρημενων στα δακτυλα του ενος χεριου). Μην μου πεις ότι στο ΚΕΣΕΝ είναι όλα τζαμπα, γιατι θα σου απαντησω ότι το επιπεδο της Δημοσιας Ναυτικης Εκπαιδευσης είναι πολύ χαμηλο. Θα πρεπει οποιος σεβεται τον εαυτο του να βαλει βαθια το χερι στη τσεπη του. Απο την βελτιωση των Αγγλικων του, μεχρι τις γνωσεις του σε ηλεκτρονικους υπολογιστες και εξειδικευμενα προγραμματα, εως την θεωρητικη του καταρτηση στο αντικειμενο απασχολησης του μεσα στο πλοιο και την εξειδικευση σε σωστικα-πυροσβεστικα (Η Δημοσια σχολη Σωστικων-πυροσβεστικων του Ασπροπυργου ειναι για κλαματα.Μονο εαν φοιτησει - απο μονος του - σε κανονικο fire simulator του και στην Noresafe στο Λαυριο θα καταλαβει τι εστι φωτια και τι εστι free fall lifeboat handling).

Και το τελευταιο και καλυτερο: Με την αποκτηση του Διπλώματος Α - εάν εχεις και μονο τις γνωσεις - δινεις μια μουτζα και μπαρκαρεις σε Ευρωπαικη Εταιρεια με ΑΠΟΛΥΤΑ καλυτερες συνθήκες και απολαβες.

Ας μην παραμυθιαζομαστε με υπερβολες. Αφενος κανενας υποπλοιαρχος δεν καθαριζει αμπαρια. Το κανουν οι Φιλιππινοι ναυτες. Ο υποπλοιαρχος επιβλεπει. Ενα εφταμπαρο καθαριζεται μεσα σε περιπου 4 ημερες (οχι νυχτες) εκτος κι αν μετα φορτωνεις σιτηρα, οποτε θα σου παρει και αλλες 1--2 μερες.
Last Edit: 25 Aug 2017 22:03 by George (geo821).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 25 Aug 2017 22:48 #16

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1688
  • Karma: 35 (-37)
George (geo821) wrote:
Ας μην παραμυθιαζομαστε με υπερβολες. Αφενος κανενας υποπλοιαρχος δεν καθαριζει αμπαρια. Το κανουν οι Φιλιππινοι ναυτες. Ο υποπλοιαρχος επιβλεπει. Ενα εφταμπαρο καθαριζεται μεσα σε περιπου 4 ημερες (οχι νυχτες) εκτος κι αν μετα φορτωνεις σιτηρα, οποτε θα σου παρει και αλλες 1--2 μερες.

Δεν εχω τετοια προθεση.Μου λες όμως ποιος είναι υπεύθυνος oi Φιλλιπινεζοι 'η ο Ελληνας Υποπλοίαρχος ? Όπως και ποιες είναι οι συνεπειες ενός off hire ?

Εσενα σου πεφτει ευκολο να επιστατήσεις έναν καθαρισμο/μαζεμα της ταξης των 40-50 τονων εναπομείναντος φορτιου ?
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 25 Aug 2017 22:49 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 25 Aug 2017 22:52 #17

  • George (geo821)
  • George (geo821)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 963
  • Thank you received: 190
  • Karma: 19
maria (mb361) wrote:
6k x 6 μηνες = 36 k - εξοδα οικογενειας 2 k το μηνα x 12 μηνες = 12 k θεωρητικη αποταμιευση και αυτο χωρις να συνυπολογισω διαφορα εκτακτα εξοδα και αναποδα που μπορουν να σου προκυψουν. Ξεχασα τον Τσιπρα που θελει και αυτος μεριδιο γιατι τα δουλεψανε παρεα !

Αυτο ειναι το ''οφελος''.

36 χιλιαρικα το χρονο ειναι 3 χιλιαρικα το μηνα! Επισης τα εξοδα που αφαιρεις θα τα ειχε σε καθε περιπτωση. By the way 2k το μηνα βασικα εξοδα ειναι περιπου 4 φορες πανω απο το βασικο μισθο... Για να ξερουμε και τι λεμε
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 25 Aug 2017 23:08 #18

  • George (geo821)
  • George (geo821)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 963
  • Thank you received: 190
  • Karma: 19
maria (mb361) wrote:
Δεν εχω τετοια προθεση.Μου λες όμως ποιος είναι υπεύθυνος oi Φιλλιπινεζοι 'η ο Ελληνας Υποπλοίαρχος ? Όπως και ποιες είναι οι συνεπειες ενός off hire ?

Εσενα σου πεφτει ευκολο να επιστατήσεις έναν καθαρισμο/μαζεμα της ταξης των 40-50 τονων εναπομείναντος φορτιου ?

Αρχικα ειναι υπευθυνος ο (συνηθως Φιλιππινος) μποσουν και μετα ο υποπλοιαρχος. Και (συνηθως) δεν κοβουν το κεφαλι σε κανεναν αν τυχει να κοπει αμπαρι (αν και δεν ειναι τοσο ευκολο να συμβει).. Επισης αν το βαπορι ειναι χρονοναυλωμενο, off hire υπαρχει μονο στο πρωτο λιμανι παραδοσης, στα επομενα ειναι ευθυνη του ναυλωτη να καθαρισει τα αμπαρια. Επισης ενα αμπαρι μπορει να κοπει ακομα κι αν ειναι ολοκαθαρο η αλλο αμπαρι να περασει τον ελεγχο παρολο που δεν πληρει τις προυποθεσεις (με το αναλογο τιμημα ανολογως του λιμανιου).

Ο καθαρισμος γινεται σχετικα ευκολα (εκτος κι αν εχει κολλησει φορτιο αναμεσα στη λαμαρινα που τοτε οι Φιλιππινοι θα ζοριστουν λιγο παραπανω). Υπαρχουν βεβαια και φορτια που θελουν παραπανω δουλεια, με χημικα κλπ αλλα εκει δινονται και οι αναλογες οδηγιες.
Last Edit: 25 Aug 2017 23:10 by George (geo821).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: maria (mb361)
Time to create page: 0.287 seconds