Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: €5.000 το μήνα μισθός στα πλοία!

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 27 Jul 2019 20:14 #82

  • maria (mb361)
  • maria (mb361)'s Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 5234
  • Thank you received: 1687
  • Karma: 35 (-37)
Καράντη Μαρία (cross) wrote:
Αν δεν αναγνωρίζονται σε Ελληνικά πλοία, είναι απαράδεκτη παρανομία, αλλά και πάλι οι εκεί απόφοιτοι μπορούν να εργαστούν κανονικά σε δεκάδες χιλιάδες άλλα Ευρωπαϊκά πλοία.

Θεωρητικα και νομικα ναι μπορουν.Στην πραξη δεν συμβαινει.Και σε αυτο ειμαι κατηγορηματικη._

Εξηγω :

Oπως δεν ναυτολογουνται Ευρωπαιοι σε πλοια με Ελληνικη Σημαια, δεν ναυτολογουνται και Ελληνες σε πλοια με σημαιες κρατους μελους της ΕΕ (αμφιπλευρα σιωπηρα μποικοταζ των Ελληνων Εφοπλιστων στους Ευρωπαιους και αντιστροφα των Ευρωπαιων Εφοπλιστων στους Ελληνες.Αλλωστε οι μισθοι δεν ειναι ιδιοι και δεν προκειται να γινουν ιδιοι στο απωτερο μελλον.Παντα οι Ευρωπαιοι θα αμοιβονται υψηλοτερα.)

Ομορφα λογια και νομοθεσιες τα περι κινητικοτητας της εργασιας,αλλα στην πραξη δεν καρποφορει κατι τετοιο.Ουτε και το επιπεδο Αγγλικων της πλειονοτητας των Ελληνων ειναι τετοιο που να μπορουν να επιβιωσουν μονοι τους σε ενα τετοιο περιβαλλον. Οι περισσοτεροι ανατριχιαζουν και μονο στην ιδεα.


Athens,σωστα ?

Απο τα παραπανω που αναφερα,''εξαιρουνται ''οι Ευρωπαικες κατ'ονομα σημαιες Μαλτας και Κυπρου που ειναι ομως σημαιες ευκαιριας και συνηθως χρησιμοποιουνται απο Ελληνικα συμφεροντα...
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Last Edit: 28 Jul 2019 12:03 by maria (mb361).
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: sosimple

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 27 Jul 2019 21:06 #83

  • athens
  • athens's Avatar
  • OFFLINE
  • Junior Boarder
  • Posts: 34
  • Thank you received: 38
  • Karma: 4
Καλησπέρα
Είμαι διακοπές, θα απαντήσω την Δευτέρα :)
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: maria (mb361)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 30 Jul 2019 02:25 #84

  • Stefan
  • Stefan's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 642
  • Thank you received: 189
  • Karma: -23
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:
Υπηρέτησα κ εγώ σε αντιτορπιλικό 15 μήνες, από τους συνολικά 21 της θητείας.
Ο μισθός μας ήταν 980 δραχμές κ κάναμε όλες τις βαρειές δουλειές.
Στη στεριά 8 ώρες σκοπιά κ στο ταξίδι 2 εξαωρίες βάρδια το 24 ωρο.
Μέσα στο θόρυβο, τη βρώμα, τις κατσαρίδες, τα ποντίκια, το κούνημα, το σκοτάδι κ το κρύο.
Επιπλέον, στα πολεμικά καράβια οι μόνιμοι στρατιωτικοί είναι άσχετοι με το ναυτικό επάγγελμα, συνεπώς είναι κ επικίνδυνοι.
Έζησα πολλές καταστάσεις εκεί μέσα.
Σε σχέση με τη θητεία στο ναυτικό που έκανα, το επάγγελμα του ναυτικού με τα 5-6 χιλιάρικα το μήνα μου φαίνεται παράδεισος.

Tι ειδικοτητα ειχες? Οπως ξερεις οι δυο βασικες ειδικοτητες που παει ο πιο πολύς κοσμος ειναι οι μηχανικοι και οι αρμενιστες(οι άλλες βασικα ειναι τσατσοειδικοτητες :) , σηματωρος, καμαρωτος κλπ).
Οι μηχανικοι λοιπον στη πραγματικοτητα δεν ειναι φανταροι, είναι εργατες. Δουλευουν εξαντλητικα ωραρια στις μηχανες, θορυβος, λαδια πετρελαια, στουπια...
Πραγματι εν πλω οι μηχανικοι είχαμε 6ωρη βαρδια. Το 8ωρο της σκοπιας που ειπες ηταν, για τους καταστρωματαριους παντα, δυο τετράωρα.
Δε ξερω κατα ποσο ειναι ασχετοι οι καραβαναδες, το σιγουρο είναι ότι ολη τη δουλεια, ακομα και τη πορεια του πλοιου τη κανουν οι κληρωτοι, δηλ. οι ναυτες που υπηρετουν τη θητεια τους.
Και φυσικα δεν υπαρχει ουτε ευφημος μνεια ουτε μισθος, μονο τα γνωστα καλούδια του στρατου: αγγαρειες, καψονια, γυμνασια, επιθεωρησεις κλπ.
Last Edit: 30 Jul 2019 02:28 by Stefan.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 30 Jul 2019 02:35 #85

  • Stefan
  • Stefan's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 642
  • Thank you received: 189
  • Karma: -23
Aσχετο, αλλα εχω μπερδεψει τις Μαριες. Μολις ειδα ότι η Μαρια Καραντη μου εβαλε παλι αρνητικο καρμα και οπως παντα πηγα να το επιστρεψω αλλα το εβαλα στην άλλη Μαρια. Ενδεχομενως να εχει ξαναγινει αυτο.

Τετοια προβληματα δημιουργουνται με την ουτως ή αλλως φαιδρη λειτουργια του "καρμα" :)
Last Edit: 30 Jul 2019 02:36 by Stefan.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: γιώργης (yorgi)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 30 Jul 2019 14:24 #86

Stefan wrote:
Tι ειδικοτητα ειχες? Οπως ξερεις οι δυο βασικες ειδικοτητες που παει ο πιο πολύς κοσμος ειναι οι μηχανικοι και οι αρμενιστες(οι άλλες βασικα ειναι τσατσοειδικοτητες :) , σηματωρος, καμαρωτος κλπ).
Οι μηχανικοι λοιπον στη πραγματικοτητα δεν ειναι φανταροι, είναι εργατες. Δουλευουν εξαντλητικα ωραρια στις μηχανες, θορυβος, λαδια πετρελαια, στουπια...
Πραγματι εν πλω οι μηχανικοι είχαμε 6ωρη βαρδια. Το 8ωρο της σκοπιας που ειπες ηταν, για τους καταστρωματαριους παντα, δυο τετράωρα.
Δε ξερω κατα ποσο ειναι ασχετοι οι καραβαναδες, το σιγουρο είναι ότι ολη τη δουλεια, ακομα και τη πορεια του πλοιου τη κανουν οι κληρωτοι, δηλ. οι ναυτες που υπηρετουν τη θητεια τους.
Και φυσικα δεν υπαρχει ουτε ευφημος μνεια ουτε μισθος, μονο τα γνωστα καλούδια του στρατου: αγγαρειες, καψονια, γυμνασια, επιθεωρησεις κλπ.
Είχα ειδικότητα Ρ/Ε.
Θεωρητικά χρήσιμη ειδικότητα, αλλά στην πράξη άχρηστη, αφού στα ραντάρ δεν κάνουν βάρδιες ναύτες.
Έτσι πέρασα από μαγειρεία, όπου δούλευα από τις 8 το πρωί ως τις 10 το βράδυ συνεχόμενα, μόλις ένα μισάωρο διάλειμμα κ δύο λάντζες τη μέρα από 13 λαμαρίνες τη φορά.
Κάποιες φορές ζυμωναμε ψωμί στα ταξίδια, από τις 10 το βράδυ ως τις 7 το πρωί.
Τα μεσάνυχτα φτιάχναμε σούπα, το γνωστό "μεταμεσονύκτιο", για αυτούς που είχαν βάρδια.
Μετά έφυγα από το μαγειρείο κ πήγα Γ/Ε, δηλαδή σφουγγάρισμα, πλύσιμο, βάψιμο του πλοίου κ γενικά αγγαρείες.
Στο τέλος έγινα καμαρώτος αξιωματικών κ τους σέρβιρα καφέδες κ φαγητό.
Συν τις σκοπιές, 4 με 8 το απόγευμα κ 4 με 8 το βράδυ..
Χάλια...
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi)

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 31 Jul 2019 00:30 #87

  • Stefan
  • Stefan's Avatar
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Posts: 642
  • Thank you received: 189
  • Karma: -23
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) wrote:
Είχα ειδικότητα Ρ/Ε.
Θεωρητικά χρήσιμη ειδικότητα, αλλά στην πράξη άχρηστη, αφού στα ραντάρ δεν κάνουν βάρδιες ναύτες.
Έτσι πέρασα από μαγειρεία, όπου δούλευα από τις 8 το πρωί ως τις 10 το βράδυ συνεχόμενα, μόλις ένα μισάωρο διάλειμμα κ δύο λάντζες τη μέρα από 13 λαμαρίνες τη φορά.
Κάποιες φορές ζυμωναμε ψωμί στα ταξίδια, από τις 10 το βράδυ ως τις 7 το πρωί.
Τα μεσάνυχτα φτιάχναμε σούπα, το γνωστό "μεταμεσονύκτιο", για αυτούς που είχαν βάρδια.
Μετά έφυγα από το μαγειρείο κ πήγα Γ/Ε, δηλαδή σφουγγάρισμα, πλύσιμο, βάψιμο του πλοίου κ γενικά αγγαρείες.
Στο τέλος έγινα καμαρώτος αξιωματικών κ τους σέρβιρα καφέδες κ φαγητό.
Συν τις σκοπιές, 4 με 8 το απόγευμα κ 4 με 8 το βράδυ..
Χάλια...

Σε συγκριση με ενα μηχανικο περασες ζαχαρη :oneup:
Σκοπια μεχρι πιο μηνα?
Last Edit: 31 Jul 2019 00:30 by Stefan.
The administrator has disabled public write access.

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 31 Jul 2019 10:10 #88

  • athens
  • athens's Avatar
  • OFFLINE
  • Junior Boarder
  • Posts: 34
  • Thank you received: 38
  • Karma: 4
CV wrote:
Athens,
Ειμαι σιγουρος οτι εχεις βοηθησει πολλους νεους ανθρωπους και αυτο απο μονο του εμπνεει εκτιμηση και σεβασμο.

Εκει που διαφωνησα ειναι που παρουσιαζες το επαγγελμα λες και ειναι η μοναδικη σανιδα σωτηριας. Ε, στη γενικη περιπτωση, απλα δεν ειναι.

Γνωριζα παντως και νεους που ειχαν δυνατοτητες και προοπτικες για κατι αλλο, αλλα τραβηχτηκαν απο τα μετρητα που προσεφερε τοτε η ναυτιλια. Γι 'αυτο και εγραψα:
Είχα κι εγώ αρκετούς φίλους που πήγαν στο ΕΝ, για τα λεφτά και τη σίγουρη δουλειά. Όταν εγώ έβγαζα κάτω από χίλια (σε σημερινά λεφτά) αυτοί έπαιρναν 2 και 3 χιλιάρικα. Φαστ φόργουορντ μερικές δεκαετίες, οι πιο πολλοί έχουν παρατήσει το επάγγελμα και από όλους τους καπετάνιους που ξέρω (και ξέρω αρκετούς), εγώ βγάζω περισσότερα...



Κατα πρωτον, δεν ειναι σανιδα σωτηριας, τουλαχιστον για ολους.
Εχω σπρωξει νεους προς αυτη την κατευθυνση αλλα οχι ετσι χυμα χωρις να ανιχνευω το αν τους κανει η οχι.
Συνηθως δεν πεφτω εξω και κατα περιπτωση τους αποτρεπω να ασχοληθουν με το επαγγελμα, αν δω οτι δεν εχουν τις προδιαγραφες που εγω εχω στο μυαλο μου με βαση την εμπειρια μου.
Εν ολιγεις αν βλεπω καποιον νεο και βλεπω οτι δεν εχει την στοφα του καραβοσκυλου, του λεω ευθεως αστο δεν κανεις.
Θα πας και θα ζοριστεις αρκετα και στο τελος θα τα παρατησεις.
Αποτελεσμα? θα εισαι 25 χρονων και θα ψαχνεις να αρχισεις την ζωη σου απο το μηδεν.
Πεντε χρονια δηλαδη χαμενα....

Συνεπως εγω μιλαω για ατομα που η θαλασσα τους κανει σαν επαγγελμα ανεξαρτητα απο τις δυσκολιες που εχει.
Για αυτα τα ατομα ναι ειναι σανιδα σωτηριας.
Και οταν μιλαμε για αυτα τα ατομα, εσυ και εγω αποκλειεται να βγαζουμε οχι περισσοτερα αλλα τα μισα απο οσα βγαζει ενας πλοιαρχος.

Το ζητουμενο ομως δεν ειναι το ποσα βγαζεις αλλα τι τα κανεις.
Μπορει εγω να βγαζω πχ 15.000 το χρονο και ενας πλοιαρχος να τα βγαζει σε ενα μηνα.
Εγω να αποταμιευω ενα μικρο ποσο (πχ 2000) ο πλοιαρχος να μην αφηνει λεπι και να ερχεται πισω με 2-3.000 ισα ισα για να την βγαλει στην ελλαδα ενα μηνα και παμε παλι απο την αρχη.
Δηλαδη δουλευει και τα λεφτα φευγουν και δεν εχει κανει σχεδον τιποτα.
Οποτε ενα κομματι συζητησης που κανω, δεν ειναι αν βγαζεις λεφτα, λεφτα βγαζεις και με το τσουβαλι.
Το θεμα ειναι τι τα κανεις και αν εχεις το μυαλο να επενδυεις σωστα.
Ενας νεος 23 χρονων σαν ανθυποπλοιαρχος, μπορει στα 30 του να εχει φτιαξει ενα οικονομικο περιβαλλον αρκετα καλο που αλλοι στα 30 τους δεν το εχουν ουτε για πλακα.
Και μιλαω για δικο τους σπιτι και πεντε αλλα πραγματα που επιθυμουν. (πχ αυτοκινητο κλπ)

Τελος το θεμα 'τα παραταω" ειναι μια αλλη ενδιαφερον συζητηση.
Εγω προτρεπω τους νεους να τα παρατησουν, εχοντας ομως φτιαξει καποιες προυποθεσεις ανετης ζωης.
Ειτε να εχουν φτιαξει κατι να κανουν στη στερια, ειτε να εχουν κανει ενα μεταπτυχιακο ετσι ωστε να εργαστουν σε παραναυτιλιακες εργασιες, κατι τελως παντων με καλο μελλον.

Ποτε δεν ειπα οτι γενικα και αοριστα το ναυτικο επαγγελμα ειναι το επαγγελμα που ο καθε νεος μπορει να δουλεψει.
Ειναι ξεκαθαρο οτι δεν ειναι για ολους - δεν αντεχουν ολοι.
Οσοι ομως αντεχουν και το παλευουν με καλους ορους, τοτε πραγματι ειναι μια σανιδα σωτηριας.
The administrator has disabled public write access.

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 31 Jul 2019 10:14 #89

  • athens
  • athens's Avatar
  • OFFLINE
  • Junior Boarder
  • Posts: 34
  • Thank you received: 38
  • Karma: 4
maria (mb361) wrote:
Θεωρητικα και νομικα ναι μπορουν.Στην πραξη δεν συμβαινει.Και σε αυτο ειμαι κατηγορηματικη._

Εξηγω :

Oπως δεν ναυτολογουνται Ευρωπαιοι σε πλοια με Ελληνικη Σημαια, δεν ναυτολογουνται και Ελληνες σε πλοια με σημαιες κρατους μελους της ΕΕ (αμφιπλευρα σιωπηρα μποικοταζ των Ελληνων Εφοπλιστων στους Ευρωπαιους και αντιστροφα των Ευρωπαιων Εφοπλιστων στους Ελληνες.Αλλωστε οι μισθοι δεν ειναι ιδιοι και δεν προκειται να γινουν ιδιοι στο απωτερο μελλον.Παντα οι Ευρωπαιοι θα αμοιβονται υψηλοτερα.)

Ομορφα λογια και νομοθεσιες τα περι κινητικοτητας της εργασιας,αλλα στην πραξη δεν καρποφορει κατι τετοιο.Ουτε και το επιπεδο Αγγλικων της πλειονοτητας των Ελληνων ειναι τετοιο που να μπορουν να επιβιωσουν μονοι τους σε ενα τετοιο περιβαλλον. Οι περισσοτεροι ανατριχιαζουν και μονο στην ιδεα.


Athens,σωστα ?

Απο τα παραπανω που αναφερα,''εξαιρουνται ''οι Ευρωπαικες κατ'ονομα σημαιες Μαλτας και Κυπρου που ειναι ομως σημαιες ευκαιριας και συνηθως χρησιμοποιουνται απο Ελληνικα συμφεροντα...


Καταρχην απο οσο γνωριζω ελληνες ναυτικοι, ναυτολογουνται (και μαλιστα ειναι περιζητητοι) σε πλοια αλλης σημαιας πλην ελληνικης.
Ο ελληνας ναυτικος ειναι αρκετα καταρτισμενος και μαλιστα εναρμονισμενος με τις τελευταιες εξελιξεις οπως επιβαλλει η διεθνης ναυτιλιακη κοινοτητα.

Επισης εκεινο που ισχυει για ελληνα ναυτικο αν θελει να ειναι προαγωγικος, πρεπει να μαζεψει την υπηρεσια του ετσι ωστε να ανεβει (ανθυπλοιαρχος ===> υποπλοιαρχος ===> πλοιαρχος) σε ελληνικη σημαια.


Και κατι ακομα,
μην μπερδευετε το ΠΝ με το ΕΝ.
Το πρωτο ειναι τσαμπα εργασιακο καθεστως και το δευτερο επαγγελμα.
Στο πρωτο κανεις την θητεια σου αμισθι στο δευτερο εισαι επαγγελματιας και πρεπει να τηρεις τις αυστηρες προυποθεσεις μεταφορας προιοντων στη θαλασσα.
Last Edit: 31 Jul 2019 10:17 by athens.
The administrator has disabled public write access.

€5.000 το μήνα μισθός στα πλοία! 31 Jul 2019 20:22 #90

athens wrote:



Και κατι ακομα,
μην μπερδευετε το ΠΝ με το ΕΝ.
Το πρωτο ειναι τσαμπα εργασιακο καθεστως και το δευτερο επαγγελμα.
Στο πρωτο κανεις την θητεια σου αμισθι στο δευτερο εισαι επαγγελματιας και πρεπει να τηρεις τις αυστηρες προυποθεσεις μεταφορας προιοντων στη θαλασσα.

Δεν το μπερδεύω.
Δεν είμαι αφελής.
Ο πατέρας μου μπάρκαρε μέσα δεκαετίας του '60 ως απλός ναύτης σε ποντοπόρα πλοία κ πήρε σύνταξη 30 χρόνια αργότερα έχοντας βγάλει αρκετά σχολεία για να βελτιώσει το βαθμό του.
Σε εποχές που δεν υπήρχαν κινητά, ίντερνετ κ λοιπές ευκολίες.
Μόνο τηλεγραφήματα, τραπεζικά εμβάσματα κ γράμματα με το ταχυδρομείο.
Κ επειδή δεν ήταν αξιωματικός, έκανε όλες τις βαρειές δουλειές στο κατάστρωμα.
Για σύγκριση, ένας φίλος μου που είναι τώρα 33 ετών κ με βαθμό υποπλοιάρχου, παίρνει 5 χιλιάρικα το μήνα, ταξιδεύει για 6 μήνες κ μιλάμε συχνά στο Viber.
Τρώει κ πίνει καλά στο πλοίο κ μαθαίνει πρώτος από όλους ότι συμβαίνει στο χωριό του...
Δεν ξέρω που βρίσκει κ τόσον χρόνο να μιλάει συνέχεια με τη γυναίκα του..
Ώρες ώρες μου φαίνεται πως δεν ταξιδεύει αλλά είναι εδώ δίπλα...
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: γιώργης (yorgi)
Time to create page: 0.091 seconds