Καλημέρα , κατ αρχάς θα ήθελα να ενημερώσω οτι ειμαι συνεργάτης στην εταιρεία nrg και όποιος θα ήθελε σωστή επώνυμη και υπεύθυνη ενημέρωση για τα προϊόντα της εταιρείας καθώς και σωστή προ συμβατική ενημέρωση για ρήτρες χρεώσεις και πάγια μπορεί ας μου στείλει email
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it
.
Διαβάζοντας τα ποστ σου έχω να παρατηρήσω τα εξής :
1)Πολλές φορές οι υπάλληλοι των τηλεφωνικών κέντρων δεν ειναι υπάλληλοι της εταιρείας , οπότε δεν δίνουν σαφείς οδηγίες στη εταιρεία για τα αιτήματα των πελατών, και η επικοινωνία ειναι απρόσωπη.
2) Όταν ζητάτε μια χάρη, εν προκειμένω να μην ενεργοποιηθεί η ρήτρα αποχώρησης όταν το διαστήμα λήξης του συμβολαίου είναι πολύ κοντα στην λήξη , πρέπει ο εκάστοτε υπάλληλος να υποβάλει αντίστοιχο αίτημα στο ανάλογο τμήμα(όταν υπάρχει τέτοια ελαστικότητα από την εταιρεία), αλλίως η μηχανογράφηση της εταιρείας θα χρεώσει αυτόματα ότι προβλεπεται στην σύμβαση.
3)Αφού θα μετακομίζατε και το σπίτι θα έμενε άδειο νομίζω οτι θα ήταν προτιμώτερο να κατεβάσετε τον γενικό και να κάνατε το αίτημα την τελευταία μέρα του συμβολαίου .
4)Η zenith θα έπρεπε να έιχε ακόμα εναν τύπο λογαριασμού που θα δήλωνε πότε η καταχώρηση της κατανάλωσης έγινε από τον χρήστη.
5)Εχω κάνει πολλές φορες επαλήθευση λογαριασμών από εταιρείες ρεύματος , αν και δεν ειναι πάντα κατανοητοί ,ποτε δεν βρήκα να "κλέβουν". Πχ εσύ προφανώς από όσα καταλαβαίνω απο τους λογαριασμους σου , στις 7-2-20 καταχώρησες ενδειξη , ενω υπήρχε προγραμματισμένο ραντεβου από τον ΔΕΔΔΗΕ στις 12-02-20 αποτέλεσμα εκδόθηκε λογαριασμός με την δική σου ενδειξη και μετα από 3 μερες η zenith ελαβε την "επίσημη"ενδειξη. Το ίδιο συνέβει και τον ιουνιο . Αυτό τώρα στον τελικό λογαριασμό ειναι δυσκολο να αποτυπωθει κατανοητά. Αν δεις το διαστημα του τελικου των 257 ημερων ξεκινάει από μια ημερομενία και μιά ένδειξη που δεν εχει αποτυπωθεί σε κανέναν λογαριασμό που έχεις . Βέβαια στην εκκαθάριση η Ζενιθ τα υπολόγισε σωστα αλλα δεν μπορούσε η αυτοματοποιημένη μηχανογράφηση να τα αποτυπώσει.
Για να αποφεύγετε αυτο το προβλημα με τις καταχωρήσεις χρηστη και ΔΕΔΔΗΕ τον ιδιο μήνα άλλες εταιρείες δεν επιτρέπουν στον χρήστη να καταχωρήσει ένδειξη όταν είναι ο μήνας που καταγράφει την ένδειξη ο ΔΕΔΔΗΕ.
6) Όσον αφορά την ηχογράφηση για να έχει κάποια ισχύ απέναντι στην εταιρεία , θα πρέπει το ατομο που σου μίλησε να ειναι υπάλληλος της εταιρείας , αν ειναι άλλη εταιρεία με συμβαση με την zenith μονο για την εξ. πελατών , η zenith θα έχει φροντίσει να έχει υπογράψει με την εταιρεία οτι δεν ευθύνετε για τυχόν λάθος πληροφορίες που μπορεί να δώσει ο εκάστοτε υπάλληλος , και πως οι μόνες της υποχρεώσεις απέναντι στον πελάτη ειναι αυτές που ορίζονται από την μεταξύ σας σύμβαση.
7) Προσωπική μου πάντα άποψη πως για τα 30 (ποινή και επιστροφή εκπτώσεων) ευρω δεν αξίζει ουτε να χαλαστείς ούτε να ξοδευτείς .
Τελικά για 2480 κιλοβατώρες πληρωσες 202.98 (για κατανάλωση ρεύματος μόνο χωρίς δημο, ρυθμιζομενες , φπα αλλα μαζί με την έκπτωση ΚΟΤ) ευρω άρα σου βγήκε η κιλοβατώρα 0,0818 λεπτα το οποίο ειναι 3 λεπτά κάτω από όσο θα σου έβγαινε στον βασικό προμηθευτή . Οπότε δεν χρείάζετε να συγχύζεσαι απλά την άλλη φορά θα επαληθεύεις οτι σου λένε οι διάφοροι , ανατρέχωντας στο ανάλογο άρθρο της σύμβασης , και πριν υπογράψεις θα ζήτας και να σε ενημερώνουν και να σου στέλνουν να διαβάσεις το συμβόλαιο και μεταααααα η υπογραφή. Καλημέρα