Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ΘΕΜΑ: Συμβουλές για απώλεια βάρους

Συμβουλές για απώλεια βάρους 11 Ιαν 2020 07:59 #28

  • γιώργης (yorgi)
  • Το Άβαταρ του/της γιώργης (yorgi)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1080
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 429
  • Κάρμα: 13
Ρομποτάκι δεν έχω δοκιμάσει, ατμομάγειρα όμως χρησιμοποιούσα παλαιότερα.
Ομολογώ ότι με έχει βολέψει τα τελευταία χρόνια το microwave, αν & αμφισβητείται η 'υγιεινή' του.
Τα βραστά δεν θεωρούνται ανθυγιεινά, αρκεί να μην βράσουμε τα λαχανικά υπερβολικά, να μην πετάξουμε τον ζωμό τους & να προσθέσουμε το λάδι στο τέλος.
Η υγιεινότερη πάντως όλων των επιλογών θεωρείται η ωμοφαγία (βιολογικών) φρούτων, λαχανικών, καρπών & φύτρων (σταριού & οσπρίων).

& ένα ενδιαφέρον σχετικό άρθρο:
Αδυνατίστε τρώγοντας… περισσότερο
www.imommy.gr/2020/01/10/adynatiste-trogontas-perissotero
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": batista

Συμβουλές για απώλεια βάρους 11 Ιαν 2020 11:00 #29

  • batista
  • Το Άβαταρ του/της batista
  • ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΡΑ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5882
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1435
  • Κάρμα: -5 (4)
γιώργης (yorgi) έγραψε:
Ρομποτάκι δεν έχω δοκιμάσει, ατμομάγειρα όμως χρησιμοποιούσα παλαιότερα.
Ομολογώ ότι με έχει βολέψει τα τελευταία χρόνια το microwave, αν & αμφισβητείται η 'υγιεινή' του.
Τα βραστά δεν θεωρούνται ανθυγιεινά, αρκεί να μην βράσουμε τα λαχανικά υπερβολικά, να μην πετάξουμε τον ζωμό τους & να προσθέσουμε το λάδι στο τέλος.
Η υγιεινότερη πάντως όλων των επιλογών θεωρείται η ωμοφαγία (βιολογικών) φρούτων, λαχανικών, καρπών & φύτρων (σταριού & οσπρίων).

& ένα ενδιαφέρον σχετικό άρθρο:
Αδυνατίστε τρώγοντας… περισσότερο
www.imommy.gr/2020/01/10/adynatiste-trogontas-perissotero

Φίλε Yorgi δεν θα πιστέψεις πόσο γρήγορο, οικονομικό, αλλά και υγιεινό (έχουν γραφτεί πολλά για τους φούρνους μικροκυμάτων) είναι το ζέσταμα (πέρα από το ψήσιμο) με το ρομποτάκι. Θα πάθεις την πλάκα σου.
Όσο για το βράσιμο, ναι όσο λιγότερο βράσεις τόσο περισσότερα θρεπτικά συστατικά μένουν στα λαχανικά. Αυτά που χάνονται πάνε (όπως γράφεις) κυρίως στον ζωμό, γι αυτό άλλωστε το βράσιμο είναι καταλληλότερο για σούπες, ζωμούς κ.λπ.
Μέτρον άριστον
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": γιώργης (yorgi)

Συμβουλές για απώλεια βάρους 11 Ιαν 2020 17:38 #30

  • Stefan
  • Το Άβαταρ του/της Stefan
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 515
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 128
  • Κάρμα: -10
batista έγραψε:
Να τονίσουμε απλά ότι, ιδίως για τα λαχανικά, οι βέλτιστοι τρόποι μαγειρέματος προκειμένου να διατηρούν τα θρεπτικά συστατικά τους είναι να τα κάνουμε ψητά (με όσο το δυνατό λιγότερο λάδι) ή στον ατμό (όπως γράφεις). Όχι βραστά γιατί χάνουν μεγάλο μέρος από την θρεπτική τους αξία.

Δεν το' πιασα αυτό, σε τι επηρεαζει το λαδι? (για ελαιολαδο μιλαμε, εννοειται).
Ψητα ποια λαχανικα? Μπορεις πχ. να ψησεις το μπροκολο?
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Συμβουλές για απώλεια βάρους 11 Ιαν 2020 18:32 #31

  • batista
  • Το Άβαταρ του/της batista
  • ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΡΑ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5882
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1435
  • Κάρμα: -5 (4)
Η αναφορά στο λάδι (ελαιόλαδο στην περίπτωση αυτή) έγινε, αποκλειστικά και μόνο, σε σύνδεση με το θέμα του νήματος, δηλαδή αυτό της επιδίωξης απώλειας βάρους η οποία απαιτεί μέτρο σε όλα τα λιπαρά (καλά ή κακά).

Επίσης, όλα τα λαχανικά γίνονται (υπέροχα) και ψητά.

Π.χ.

Μέτρον άριστον
Τελευταία διόρθωση: 11 Ιαν 2020 18:35 από batista.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": γιώργης (yorgi)

Συμβουλές για απώλεια βάρους 12 Ιαν 2020 21:13 #32

  • Stefan
  • Το Άβαταρ του/της Stefan
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 515
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 128
  • Κάρμα: -10
batista έγραψε:
Η αναφορά στο λάδι (ελαιόλαδο στην περίπτωση αυτή) έγινε, αποκλειστικά και μόνο, σε σύνδεση με το θέμα του νήματος, δηλαδή αυτό της επιδίωξης απώλειας βάρους η οποία απαιτεί μέτρο σε όλα τα λιπαρά (καλά ή κακά).

Επίσης, όλα τα λαχανικά γίνονται (υπέροχα) και ψητά.

Π.χ..........

Δε νομιζω ότι θα αδυνατησει κανεις αν κοψει το ελαιολαδο απο τη διατροφη του.
Το βιντεο αυτό του Ακη δε θα το συνιστουσα. Αλατι, ζαχαρη, ρευμα, όλα αυτα για να υπηρετησουν τη γευση.
Το μπροκολο εγω το κανω βραζοντας το σε ελαχιστο νερο για 20'. Στο φουρνο δεν το εχω κανει ποτε αλλα δε μου αρεσει και η ιδεα οτι θα γινει καψαλισμενο. Σε αντιθεση με τις μελιτζανες οι οποιες γινονται αριστα στο φουρνο.

Οσο αφορα το μπροκολο που είναι μεγαλη πηγη βιταμινων και υγιεινων/αντικαρκινικων συστατικων, εδώ λεει ότι με το βρασιμο χανεται ως και το 66% των ιδιοτητων του, σε χυτρα πιεσης το 47%, σε φουρνο μικροκυμματων το 87%. Μηπως ξερεις ποσο χανει στον απλο φουρνο?
Τελευταία διόρθωση: 12 Ιαν 2020 21:17 από Stefan.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
  • Σελίδα:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.424 δευτερόλεπτα