Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Δασμοί νέου αυτοκινήτου

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 08 Ιουν 2018 12:45 #37

  • gus (gus326)
  • Το Άβαταρ του/της gus (gus326)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1784
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 695
  • Κάρμα: 36
Αγορά αυτοκινήτου ποτέ πιά. Με 243€/μήνα νοικιάρικο (Citroen BlueHDI πχ) έχουμε για 60 μήνες:
Κόστος ενοικίου =243*60=14580 για 5 χρόνια (20000χλμ/έτος).

Κέρδος αντί για αγορά καινούργιου (14825)
1. Τέλη κυκλοφορίας 5 x 100=500
2. Ασφαλεια μεικτή 5 x 300=1500
3. Λάστιχα /40000 χλμ = 350 x 2.5 = 875
4. Service = 5 x 200 = 1000
5. 14580 x 29% + 38% ΕΦΚΑ + ειδική εισφορά τουλάχιστον 11000€ στα 5 έτη.

Αρα στα 5 χρόνια θα πλήρωνα για καινούργιο =14825+500+1500+875+1000=18700 ενώ για το νοικιάρικο 14580-11000=3580

Αν πουλήσω ένα τετοιο αυτοκινητο 5 ετίας με 100000χλμ πάνω από 14825-3580=11300 (σιγά μην το πουλήσω τόσο) τότε έχω χάσει ένα μικρό ποσό αλλιώς είμαι κερδισμένος ΑΛΛΑ! με το δικό μου έχω το άγχος της πώλησης, αν χαλάσει με τι θα κινούμαι κοκ. Αρα ποτέ πια αυτοκίνητο αγορασμένο για να πληρώνω νταβτζιλίκια τα νταβατζιλίκια θα τα βάζω εξοδα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 20 Ιουν 2018 02:45 #38

  • sonik
  • Το Άβαταρ του/της sonik
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1313
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 310
  • Κάρμα: 1
www.makeleio.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA...4%CF%8C%CF%87%CE%BF/


βρηκαν τροπο μιας και προσωπικο λογω κρισης στην τροχαια δεν υπαρχει να βρουν με αλλο τροπο να γδαρουν...

να δω τι θα τα κανουν τωρα οι ιδιοκτητες παλαιοτερων ντιζελ που δεν θα πουλιουνται πουθενα...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 20 Ιουν 2018 06:25 #39

  • gus (gus326)
  • Το Άβαταρ του/της gus (gus326)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1784
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 695
  • Κάρμα: 36
sonik έγραψε:
www.makeleio.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA...4%CF%8C%CF%87%CE%BF/


βρηκαν τροπο μιας και προσωπικο λογω κρισης στην τροχαια δεν υπαρχει να βρουν με αλλο τροπο να γδαρουν...

να δω τι θα τα κανουν τωρα οι ιδιοκτητες παλαιοτερων ντιζελ που δεν θα πουλιουνται πουθενα...

Θα τους γραψουν στα π....α τους. Το πολύ πολύ να τους το πάρουν. Θα βρουν τρόπο να δηλώσουν μόνιμη κατοικία στο χωριό τους. Θα αγοράζουν το πολύ πολύ καμια καλύβα με 300€ ως εξοχική κατοικία σε κανένα κορφοβούνι. Με τα λαμογια που μπλέξαμε.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 20 Ιουν 2018 09:18 #40

  • sonik
  • Το Άβαταρ του/της sonik
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1313
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 310
  • Κάρμα: 1
gus (gus326) έγραψε:
Θα τους γραψουν στα π....α τους. Το πολύ πολύ να τους το πάρουν. Θα βρουν τρόπο να δηλώσουν μόνιμη κατοικία στο χωριό τους. Θα αγοράζουν το πολύ πολύ καμια καλύβα με 300€ ως εξοχική κατοικία σε κανένα κορφοβούνι. Με τα λαμογια που μπλέξαμε.


gus οι λυσεις που αναφερεις ειναι σωστες αλλα καλε μου φιλε κανεις δεν προκειται να προβει σε τετοιες κινησεις και ελιγμους αποφυγης του κρατικου γδαρσιματος.αφενος δεν εχουν ολοι χωρια και αφετερου μεχρι και οι καλυβες εχουν ενφια τωρα.
απλα πρακτικα ειναι δυσκολο και ελαχιστοι θα ασχοληθουν με τετοιες λυσεις.δεν ειναι τοσο απλο.τους περισσοτερους θα τους φαει η μαρμαγκα και τα προστιμα και ισως και φοροι επειδη ρυπαινουν και αυτο επιδιωκουν αυτοι και θα το πετυχουν.

για να τους παρουν τα αυτοκινητα κομματακι δυσκολο. πιστευω οτι θα τους αναγκασουν να τα ακινητοποιησουν οπως λεει και το αρθρο.

ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα.

σκεψου μοναχα το εξης.

-εχεις αμαξι euro 4 ή euro 3 diesel γλυτωνεις τον φορο πολυτελειας αλλα αν μενεις αθηνα ή θεσσαλονικη πας ακλαφτος.

-εχεις αμαξι euro 5 ή 6 που ειναι απο το 2011 και μετα ολα αυτα τα μοντελα και μπορεις να το κυκλοφορεις αθηνα και θεσσαλονικη αλλα αν βγει το euro 7 θα σου πουν ααα δεν μας κανετε κυριε ακινητοποιηστε το.πας ακλαφτος παλι.

ασε που πληρωνεις και φορο πολυτελειας αν ειναι πανω απο 1929 κυβικα που ξεκιναει ο φορος πολυτελειας απο τα 440 ευρω το κατωτατο οριο το χρονο και θες και κανα 600αρι τελη .ενα χιλιαρικο φευγα νταβατζηλικι.

και που εισαι?δεν τελειωσα...απο σεπτεμβριο λεει αυξησεις στα τελη κυκλοφοριας...

αν εχεις ομως αμαξι βενζινη και λιγων κυβικων γλυτωνεις ολα τα παραπανω.και ειδικα αν ειναι και παλιο μοντελο ακομη καλυτερα που τα τεκμηρια τους ειναι μικρα.

δεν υπαρχει λογικη.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 20 Ιουν 2018 10:01 #41

  • gus (gus326)
  • Το Άβαταρ του/της gus (gus326)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1784
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 695
  • Κάρμα: 36
Πριν μερικά χρόνια αγόρασα ένα μισογκρεμισμένο "σπίτι" πέτρινο, με βεβαίωση προ του 55 (αρα δε χρειάζεται άδεια) δηλωμένο κανονικά στην εφορία εμβαδού 25μ2 για το οποίο πληρώνω ΕΝΦΙΑ ούτε 50€. Το αγόρασα 2000€ (με την εφορία) έχει και κήπο οπότε έχω τα φρούτα μου κλπ. Προτιμώ αυτό από τα να μου τα παίρνουν για νταβαντζιλικι. Αν με πιάσουν με καποιο τροπο θα βρω κάτι άλλο αμαχητί πάντως δεν πέφτω.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 20 Ιουν 2018 10:48 #42

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • Το Άβαταρ του/της ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2976
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1366
  • Κάρμα: 146
sonik έγραψε:

gus οι λυσεις που αναφερεις ειναι σωστες αλλα καλε μου φιλε κανεις δεν προκειται να προβει σε τετοιες κινησεις και ελιγμους αποφυγης του κρατικου γδαρσιματος.αφενος δεν εχουν ολοι χωρια και αφετερου μεχρι και οι καλυβες εχουν ενφια τωρα.
απλα πρακτικα ειναι δυσκολο και ελαχιστοι θα ασχοληθουν με τετοιες λυσεις.δεν ειναι τοσο απλο.τους περισσοτερους θα τους φαει η μαρμαγκα και τα προστιμα και ισως και φοροι επειδη ρυπαινουν και αυτο επιδιωκουν αυτοι και θα το πετυχουν.

για να τους παρουν τα αυτοκινητα κομματακι δυσκολο. πιστευω οτι θα τους αναγκασουν να τα ακινητοποιησουν οπως λεει και το αρθρο.

ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα.

σκεψου μοναχα το εξης.

-εχεις αμαξι euro 4 ή euro 3 diesel γλυτωνεις τον φορο πολυτελειας αλλα αν μενεις αθηνα ή θεσσαλονικη πας ακλαφτος.

-εχεις αμαξι euro 5 ή 6 που ειναι απο το 2011 και μετα ολα αυτα τα μοντελα και μπορεις να το κυκλοφορεις αθηνα και θεσσαλονικη αλλα αν βγει το euro 7 θα σου πουν ααα δεν μας κανετε κυριε ακινητοποιηστε το.πας ακλαφτος παλι.

ασε που πληρωνεις και φορο πολυτελειας αν ειναι πανω απο 1929 κυβικα που ξεκιναει ο φορος πολυτελειας απο τα 440 ευρω το κατωτατο οριο το χρονο και θες και κανα 600αρι τελη .ενα χιλιαρικο φευγα νταβατζηλικι.

και που εισαι?δεν τελειωσα...απο σεπτεμβριο λεει αυξησεις στα τελη κυκλοφοριας...

αν εχεις ομως αμαξι βενζινη και λιγων κυβικων γλυτωνεις ολα τα παραπανω.και ειδικα αν ειναι και παλιο μοντελο ακομη καλυτερα που τα τεκμηρια τους ειναι μικρα.

δεν υπαρχει λογικη.

Λοιπόν, επειδή τα αυτοκίνητα είναι ένα από τα χόμπι μου, θα υπενθυμίσω μετρικά πράγματα.
Καταρχήν, το euro 5 ισχύει από το '09 κ το euro 6 από το '14.
Για να έχει κάποιος αμάξι euro 4, αυτό θα πρέπει να έχει ταξινομηθεί από το 2004-2005.
Θα πει κάποιος, "σωστά, γιατί στο μέλλον κυκλοφόρησαν λιγότερο ρυπογόνοι κινητήρες".
ΛΑΘΟΣ!
Ο περίφημος 2.0 tdi της VW με τους 140 ίππους, αυτός που τοποθετείται στο Tiguan, στο Α4, στο Q3 κλπ κ θεωρείται euro 6, ξέρετε πότε πρωτοκυκλοφόρησε;
Σίγουρα το 2004, αφού είχε μπει στα SEAT Altea της εποχής κ στο νέο τότε Α3 diesel.
Μάλιστα, το τελευταίο το είχα οδηγήσει το 2005 όταν το είχε φέρει στην Ελλάδα ένας συγγενής μου που έμενε Γερμανία.
Άλλο παράδειγμα.
Ο επίσης euro 6 1400 diesel της Toyota, με τους 90 ίππους, αυτός που κινεί τα Corolla κ τα Yaris, έχει πρωτοκυκλοφόρησει κ αυτός το 2004!
Πως λοιπόν δύο κινητήρες που κυκλοφορούν εδώ κ 15 χρόνια χωρίς καμία αλλαγή, από euro 4 μετατράπηκαν σε euro 6?
Γνωρίζουμε πως ένας κινητήρας, από τη στιγμή που έχει κατασκευαστεί, δεν αλλάζουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του.
Αυτό που διόρθωσαν λοιπόν με τα χρόνια, ήταν η πρόσθεση των φίλτρων DPF κ εσχάτως, του υγρού adblue.
Συνεπώς, δεν έγινε ο κινητήρας καθαρότερος, αλλά, κάποια περιφερικά στοιχεία του αμαξιού βελτίωσαν, όχι την κατανάλωση, αλλά τους ρύπους κ μόνο.
Πάμε τώρα στους βενζινοκινητήρες.
Είμαι κάτοχος αυτοκινήτου 1,6 lt, μοντέλο 2004 με περίπου 130.000 km στο κοντέρ κ άψογα συντηρημένο.
Η κατανάλωση που έχω, σύμφωνα με την εφαρμογή fuelio είναι 7,02 lt/ 100 km.
Κινούμαι εντός Αττικής, αλλά σε δρόμους με ήπια κυκλοφορία.
Πριν λίγες μέρες έκανα test drive στο αμάξι που θέλει να αγοράσει ή γυναίκα μου, το audi q2.
Δεν υπήρχε διαθέσιμο σε 1400 κυβικά με 150 ίππους κ έτσι οδήγησα το 1000άρι με τους 115.
Η διαδρομή ήταν κυκλική, περίπου 5km με μόνο 3 φανάρια στο ενδιάμεσο.
Κίνηση, ελάχιστη.
Λίγο πριν φτάσουμε στην αντιπροσωπεία για να το επιστρέψω κοιτάω τη μέση κατανάλωση κ διαβάζω 7,3 lt /100 km.
Άρα λοιπόν, ο σούπερ οικολογικός κινητήρας, που κάνει μόνο μικρές βολτουλες με χαμηλές ταχύτητες, χωρίς ζόρια κ φορτία, που είναι κατά 60% μικρότερος κ ίσης ιπποδύναμης με τον αρχαίο που φοράει το δικό μου αμάξι, έκαψε σχεδόν τα ίδια.
Σε ταξίδι με υψηλές ταχύτητες, στην κίνηση της πόλης ή φορτωμένο, πόσο θα κάψει άραγε;
Εγώ λέω πάνω από 8 lt.
Βλέπουμε λοιπόν πως τα τέλη κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους είναι μια απίστευτη μαλακία που δεν εξυπηρετεί κανέναν.
Εκτός από κάποιους, λίγους που έχουν αμάξι χαμηλών κυβικών diesel.
Η πρόβλεψη μου είναι πώς θα αρχίσουν αυξήσεις κ στα νέα αμάξια γιατί αν συνεχίσουν την καραμέλα "χαμηλοί ρύποι= χαμηλά τέλη", στο τέλος θα πληρώνουν ελάχιστοι φόρους για τα αμάξια.
Αυτοί που δεν έχουν λεφτά να αγοράσουν καινούργιο.
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": sonik

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 20 Ιουν 2018 10:53 #43

  • ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • Το Άβαταρ του/της ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Moderator
  • Δημοσιεύσεις: 2976
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1366
  • Κάρμα: 146
Από την άλλη, είναι ειρωνία να κυνηγάνε τους ΙΧδες κ να αφήνουν να κυκλοφορούν ελεύθερα φορτηγά 30 χρόνων κ βάλε που βγάζουν ντουμάνια λες κ είναι πλοία κ ταξί 20ετίας χωρίς φίλτρα κ χωρίς καμία συντήρηση.
Λεφτά, στην πραγματικότητα, εχει κάποιος όταν τα έχει όλα δίπλα του.Έξω απο τις τράπεζες.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": sonik

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 20 Ιουν 2018 12:19 #44

  • sonik
  • Το Άβαταρ του/της sonik
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1313
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 310
  • Κάρμα: 1
gus (gus326) έγραψε:
Θα τους γραψουν στα π....α τους. Το πολύ πολύ να τους το πάρουν. Θα βρουν τρόπο να δηλώσουν μόνιμη κατοικία στο χωριό τους. Θα αγοράζουν το πολύ πολύ καμια καλύβα με 300€ ως εξοχική κατοικία σε κανένα κορφοβούνι. Με τα λαμογια που μπλέξαμε.


ε δεν ειναι ολοι μαχιμοι ρε συ.σκεψου οτι η ελλαδα καταντησε χωρα υπεργηρων.αντε να πεισεις εναν 60αρι ή εναν 70αρι να μπει σε τετοιες διαδικασιες...τρεχα γυρευε.ουτε εχει την ορεξη να ασχοληθει ουτε τιποτα.θα πληρωσει τα κερατιατικα θα ριξει και δυο χριστοπαναγιες και τελος.
γι΄αυτο σου λεω.απο την πλειοψηφια θα τα αρπαξουν και θα βγουν κερδισμενοι.
οι υπολοιποι που αμυνομαστε ειμαστε σταγονα στον ωκεανο.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Δασμοί νέου αυτοκινήτου 21 Ιουν 2018 04:20 #45

  • sonik
  • Το Άβαταρ του/της sonik
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1313
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 310
  • Κάρμα: 1
παναγιωτη αυτα που γραφεις μπορει να ειναι σωστα αλλα ποιος θα κατσει να σε ακουσει?εννοω αρμοδιος για τετοια θεματα στο υπουργειο μεταφορων πχ.

και εγω γνωριζω πολλους που κυκλοφορουν πχ φορτηγακια,βαν μικρα και μεγαλυτερα που ειναι μοντελα του 97,του 2000 κτλ.τα κυβικα αυτων λοιπον που ειναι ολα ανω των 2000 κυβικων μεχρι 3500 ξερεις τι εκπομπες ρυπων βγαζουν?χαμος...
ολοι αυτοι οι μικροεμποροι κυριως που κυκλοφορουν επαγγελματικα κυριως ή και επιβατικα και καρκινοβατουν να επιβιωσουν πώς θα συνεχισουν να δουλευουν αν προχωρησουν σε ακινητοποιηση του εργαλειου δουλειας τους ή ακομη χειροτερα σε κατασχεση?

γιατι δεν βρισκουν ενα τροπο οπου με ενα ποσο της ταξεως των 100-150 ευρω και βαζοντας ενα φιλτρο να μην εκπεμπουν υψηλους ρυπους και θελουν να καταστρεψουν ανθρωπους που μπορει να εδωσαν και 20 χιλιαρικα για την αποκτηση ενος ντιζελ euro 4 πχ πριν απο χρονια?
απλα δεν θελουν.τους ενδιαφερουν μονο τα εσοδα.

θα γινουν ελεγχοι για διευθυνση κατοικιας μεσω ααδε και υπουργειο μεταφορων για να γινει διασταυρωση στοιχειων αν μενει ο κατοχος οντως εκτος αθηνων η θεσσαλονικης. οκ αλλα απο ποιες χρονιες θα γινει αυτο? διαβαζω εδω οτι οι ελεγχοι θα γινουν απο τα ετη 2011 και μετα..λογικα αυτο γινεται γιατι πριν δεν εχουν ηλεκτρονικα στοιχεια.το 2011 τεθηκε σε εφαρμογη η ηλεκτρονικη καταθεση φορολογικης δηλωσης υποχρεωτικα.πριν δεν ηταν υποχρεωτικο.επισης απο το 2011 και μετα τεθηκε σε εφαρμογη η οδηγια για μη κυκλοφορια κατω απο euro 5 αυτοκινητων.ολα κανονισμενα και προσχεδιασμενα λοιπον.


Έτσι, για μεταχειρισμένα ντίζελ που εισήχθησαν από το 2011 και μετά, το λογισμικό θα ελέγχει τα παρακάτω στοιχεία: τα τελευταία εκκαθαριστικά σημειώματα του ιδιοκτήτη, τη διεύθυνση κατοικίας που έχει δηλωθεί για να βγει η άδεια κυκλοφορίας και τα στοιχεία του εμπόρου. Αν εντοπίζεται αναντιστοιχία και αποδεικνύεται ότι το αυτοκίνητο κυκλοφορεί παράνομα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τότε θα προβλέπεται χρηματικό πρόστιμο ή ακόμη και ακινητοποίηση σύμφωνα με τις ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες.

Το πώς κατάφεραν να αποκτήσουν άδεια κυκλοφορείς οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων είναι απλό. Οι συγκεκριμένοι έμποροί τους «συμβούλεψαν» να υπογράψουν μία υπεύθυνη δήλωση ότι ότι κατοικούν – φιλοξενούνται εκτός Αθηνών (οι περισσότεροι έχουν ένα «χωριό» ή ένα εξοχικό), οπότε εκεί θα χρησιμοποιούν και το αυτοκίνητο που αγόρασαν. Την υπεύθυνη δήλωση εύκολα και χωρίς έλεγχο (και με χαμηλό… κόστος) την εγκρίνουν στα γραφεία ταξινόμησης και έτσι εκδίδεται η άδεια.
Από εκεί και πέρα όμως αρχίσουν οι ευθύνες και οι κυρώσεις οι οποίες επιβάλλονται αποκλειστικά στον χρήστη και τον κάτοχο του αυτοκινήτου: Εφόσον ο οδηγός του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ελεγχθεί εντός Αττικής και Θεσσαλονίκης, θα πρέπει άμεσα να του κατάσχουν την άδεια κυκλοφορίας και να του επιβληθεί βαρύ πρόστιμο. Ακόμα χειρότερα είναι τα πράγματα αν εμπλακεί σε ατύχημα, αφού η ασφαλιστική εταιρεία έχει κάθε νόμιμο δικαίωμα να μην αποζημιώσει ούτε το θύμα ούτε το θύτη.

τελικα απ΄οτι φαινεται θα γινει και αυτο.οπως εγινε με τα προστιμα για τα ανασφαλιστα και μαλλον θα γινει και για το κτεο αν και σε αυτο καπου εχουν κολλησει αλλα δεν εχω καταλαβει που.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.079 δευτερόλεπτα