sonik έγραψε:
gus οι λυσεις που αναφερεις ειναι σωστες αλλα καλε μου φιλε κανεις δεν προκειται να προβει σε τετοιες κινησεις και ελιγμους αποφυγης του κρατικου γδαρσιματος.αφενος δεν εχουν ολοι χωρια και αφετερου μεχρι και οι καλυβες εχουν ενφια τωρα.
απλα πρακτικα ειναι δυσκολο και ελαχιστοι θα ασχοληθουν με τετοιες λυσεις.δεν ειναι τοσο απλο.τους περισσοτερους θα τους φαει η μαρμαγκα και τα προστιμα και ισως και φοροι επειδη ρυπαινουν και αυτο επιδιωκουν αυτοι και θα το πετυχουν.
για να τους παρουν τα αυτοκινητα κομματακι δυσκολο. πιστευω οτι θα τους αναγκασουν να τα ακινητοποιησουν οπως λεει και το αρθρο.
ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα.
σκεψου μοναχα το εξης.
-εχεις αμαξι euro 4 ή euro 3 diesel γλυτωνεις τον φορο πολυτελειας αλλα αν μενεις αθηνα ή θεσσαλονικη πας ακλαφτος.
-εχεις αμαξι euro 5 ή 6 που ειναι απο το 2011 και μετα ολα αυτα τα μοντελα και μπορεις να το κυκλοφορεις αθηνα και θεσσαλονικη αλλα αν βγει το euro 7 θα σου πουν ααα δεν μας κανετε κυριε ακινητοποιηστε το.πας ακλαφτος παλι.
ασε που πληρωνεις και φορο πολυτελειας αν ειναι πανω απο 1929 κυβικα που ξεκιναει ο φορος πολυτελειας απο τα 440 ευρω το κατωτατο οριο το χρονο και θες και κανα 600αρι τελη .ενα χιλιαρικο φευγα νταβατζηλικι.
και που εισαι?δεν τελειωσα...απο σεπτεμβριο λεει αυξησεις στα τελη κυκλοφοριας...
αν εχεις ομως αμαξι βενζινη και λιγων κυβικων γλυτωνεις ολα τα παραπανω.και ειδικα αν ειναι και παλιο μοντελο ακομη καλυτερα που τα τεκμηρια τους ειναι μικρα.
δεν υπαρχει λογικη.
Λοιπόν, επειδή τα αυτοκίνητα είναι ένα από τα χόμπι μου, θα υπενθυμίσω μετρικά πράγματα.
Καταρχήν, το euro 5 ισχύει από το '09 κ το euro 6 από το '14.
Για να έχει κάποιος αμάξι euro 4, αυτό θα πρέπει να έχει ταξινομηθεί από το 2004-2005.
Θα πει κάποιος, "σωστά, γιατί στο μέλλον κυκλοφόρησαν λιγότερο ρυπογόνοι κινητήρες".
ΛΑΘΟΣ!
Ο περίφημος 2.0 tdi της VW με τους 140 ίππους, αυτός που τοποθετείται στο Tiguan, στο Α4, στο Q3 κλπ κ θεωρείται euro 6, ξέρετε πότε πρωτοκυκλοφόρησε;
Σίγουρα το 2004, αφού είχε μπει στα SEAT Altea της εποχής κ στο νέο τότε Α3 diesel.
Μάλιστα, το τελευταίο το είχα οδηγήσει το 2005 όταν το είχε φέρει στην Ελλάδα ένας συγγενής μου που έμενε Γερμανία.
Άλλο παράδειγμα.
Ο επίσης euro 6 1400 diesel της Toyota, με τους 90 ίππους, αυτός που κινεί τα Corolla κ τα Yaris, έχει πρωτοκυκλοφόρησει κ αυτός το 2004!
Πως λοιπόν δύο κινητήρες που κυκλοφορούν εδώ κ 15 χρόνια χωρίς καμία αλλαγή, από euro 4 μετατράπηκαν σε euro 6?
Γνωρίζουμε πως ένας κινητήρας, από τη στιγμή που έχει κατασκευαστεί, δεν αλλάζουν τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του.
Αυτό που διόρθωσαν λοιπόν με τα χρόνια, ήταν η πρόσθεση των φίλτρων DPF κ εσχάτως, του υγρού adblue.
Συνεπώς, δεν έγινε ο κινητήρας καθαρότερος, αλλά, κάποια περιφερικά στοιχεία του αμαξιού βελτίωσαν, όχι την κατανάλωση, αλλά τους ρύπους κ μόνο.
Πάμε τώρα στους βενζινοκινητήρες.
Είμαι κάτοχος αυτοκινήτου 1,6 lt, μοντέλο 2004 με περίπου 130.000 km στο κοντέρ κ άψογα συντηρημένο.
Η κατανάλωση που έχω, σύμφωνα με την εφαρμογή fuelio είναι 7,02 lt/ 100 km.
Κινούμαι εντός Αττικής, αλλά σε δρόμους με ήπια κυκλοφορία.
Πριν λίγες μέρες έκανα test drive στο αμάξι που θέλει να αγοράσει ή γυναίκα μου, το audi q2.
Δεν υπήρχε διαθέσιμο σε 1400 κυβικά με 150 ίππους κ έτσι οδήγησα το 1000άρι με τους 115.
Η διαδρομή ήταν κυκλική, περίπου 5km με μόνο 3 φανάρια στο ενδιάμεσο.
Κίνηση, ελάχιστη.
Λίγο πριν φτάσουμε στην αντιπροσωπεία για να το επιστρέψω κοιτάω τη μέση κατανάλωση κ διαβάζω 7,3 lt /100 km.
Άρα λοιπόν, ο σούπερ οικολογικός κινητήρας, που κάνει μόνο μικρές βολτουλες με χαμηλές ταχύτητες, χωρίς ζόρια κ φορτία, που είναι κατά 60% μικρότερος κ ίσης ιπποδύναμης με τον αρχαίο που φοράει το δικό μου αμάξι, έκαψε σχεδόν τα ίδια.
Σε ταξίδι με υψηλές ταχύτητες, στην κίνηση της πόλης ή φορτωμένο, πόσο θα κάψει άραγε;
Εγώ λέω πάνω από 8 lt.
Βλέπουμε λοιπόν πως τα τέλη κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους είναι μια απίστευτη μαλακία που δεν εξυπηρετεί κανέναν.
Εκτός από κάποιους, λίγους που έχουν αμάξι χαμηλών κυβικών diesel.
Η πρόβλεψη μου είναι πώς θα αρχίσουν αυξήσεις κ στα νέα αμάξια γιατί αν συνεχίσουν την καραμέλα "χαμηλοί ρύποι= χαμηλά τέλη", στο τέλος θα πληρώνουν ελάχιστοι φόρους για τα αμάξια.
Αυτοί που δεν έχουν λεφτά να αγοράσουν καινούργιο.