Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Αφορολόγητο Παγκοσμίως - Ανάπτυξη - Φορολογία Kρατών και Επικαιροτητα .....

Τι ήθελε να πει ο Βαγγέλης Παπαθανασίου; 07 Μαρ 2023 23:16 #1441

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Μυθωδία (Mythodea)-Movement 1(with Greek lyrics.Με στίχους)

Μυθωδία (Mythodea): Τι ήθελε να πει ο Βαγγέλης Παπαθανασίου; Η Μυθωδία (=Ωδή προς το Δία) έλαβε χώρα στις 28/06/2001 στο χώρο του Ναού του Ολυμπίου Διός και μεταδιδόταν και στον Άρη μέσω του διαστημοπλοίου της NASA (Mars Odysssey) που βρισκόταν σε τροχιά γύρω από τον κόκκινο πλανήτη..

EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Τι ήθελε να πει ο Βαγγέλης Παπαθανασίου; 07 Μαρ 2023 23:33 #1442

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 13105
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1248
  • Κάρμα: -29 (-1)
PRS33 (PARIS33) έγραψε:
Μυθωδία (=Ωδή προς το Δία)
Επίκληση δαιμόνων έκανε.
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Τελευταία διόρθωση: 07 Μαρ 2023 23:34 από Καράντη Μαρία (cross).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Πλεύσιμα Στόλου €90 την ημέρα : Υπογράφτηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση 08 Μαρ 2023 00:40 #1443

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Επίδομα Στόλου: Υπογράφτηκε η κοινή υπουργική απόφαση Παναγιωτόπουλου-Σκυλακάκη για τα πλεύσιμα του Στόλου. Προβλέπει ότι συνολικά δεν μπορούν να ξεπερνούν τα 25 εκατομμύρια το χρόνο. Μαζί με τα πληρώματα του Στόλου, θα πάρουν «επίδομα ειδικών αποστολών» και οι Ειδικές Δυνάμεις. Το θέμα αυτό προκάλεσε πολύμηνη καθυστέρηση για τα πλεύσιμα του Στόλου.

Πηγή:
Πλεύσιμα Στόλου: Υπογράφτηκε η κοινή υπουργική απόφαση
www.militaire.gr/pleysima-stoloy-ypograf...i-ypoyrgiki-apofasi/

Σύμφωνοι €17 επιπλέον του μισθού την ημέρα ηταν λιγο ποσόν αντε να το εκαναν €30 -€40 -€50.
Αλλά €90 την ημέρα και να την πάιζουν με τα MP3 -smartphones πολλά δεν ειναι;
Αντιστοιχεί σε μισό πτητικό επίδομα τον χρόνο €13.000 επιπλέον του μισθού σε καθε στελεχος στα καράβια........με 4 μηνες τον χρόνο στα καράβια.
Σκοτώθηκαν οι αλλοι στο Phantom απο καθαρά "ανθρώπινο παράγοντα" δικό τους λάθος η μάλλον του Νο1 που καθόταν μπροστά και εχει το χειριστήριο και αυτόματα το Επικίνδυνο και Ανθυγιεινό επίδομα = Πτητικό αυξήθηκε κατα €7.000 στα €26,000 + τον κατεχόμενο βαθμό αλλα €20.000 - €25.000 περίπου €50.000 -€55.000 τον χρόνο.
Τα "μαθηματικά" πάντως δεν λένε αυτα που ακούγονται "πετάω" με €500 και €1.000. ;)
EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Thailand το 88% καταθέσεις ΚΑΤΩ απο €1.350 08 Μαρ 2023 14:02 #1444

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Τhailand το 88% των πολιτών καταθέσεις κάτω απο €1.350 ενω συνολικά το 90% των τραπεζικών λογαριασμών εχουν καταθέσεις κάτω απο €13.500 σύμφωνα με τα τελευταία Επίσημα Στοιχεία της Bang of Thailand.

..........................................................................................................................................................................
Η Νέα Ταξη Πραγμάτων οπως κατεπανάληψη εχω προειδοποιήσει δεν θα ειναι "οπως παλιά" πολλοί ευφάνταστοι ονειρεύονταν και το βλέπουμε αλλωστε "πέφτουν απο τα σύννεφα".
Ειδικότερα την τωρινή περίοδο με "λεφτά υπάρχουν" οντως στις Τράπεζες εχει ανοίξει το "ψάξιμο" για επιτόκια το οποιον διαψεύδετε γιατί το Κράτος (οπως ολα αλλωστε τα Κρατη) σου λέει αν εχεις λεφτά ......ρώτα τον πρωκτολόγο σου που να τα "χώσεις".
Δεν τα εχω ανάγκη σαν Κρατος γιατί εχω τις καταθέσεις που μπορώ και δανείζομαι και διανεμω τα "επιδόματα" και τα Vouchers κουπόνια σίτισης -παιδικής φροντίδας κλπ .....συστήματα Βορείου Κορέας.
Οι "ολιγάρχες" ξεβράκωτοι δημοσιουπάλληλοι που μεταφέρουν τα ναρκωτικά μεσω Λιβάνου με την εταιρεία του Ιράν την Hezbollah οποια εχει αμμεση συνεργασία με το Κολομβιανό cartel cocaines και με τα καράβια τους ερχονται και τα διανέμουν στην χριστιανική δυση υπο την μορφή του "αριστερισμού" στις "συλλογικότητες" της "αριστεράς".
Ολοι αυτοί εχουν "βραχυκυκλώσει" γιατί ενω εχουν δισεκατομμύρια euros απο τα ναρκωτικά του Κολομβιανού cartel cocaines δεν μπορουν να αναγκάσουν το Κρατος να δανειστεί τα χρήματά τους για να αναλάβουν οι δημοσιουπαλληλοι "ολιγάρχες" εργολαβίες του Δημοσίου.
Η Νέα Ταξη Πραγμάτων δεν θα ειναι "οπως παλιά" πολλοί ευφάνταστοι ονειρεύονταν..........θα εχουμε "εκπλήξεις" αν και προσωπικά εχω την αποψη καλά το πάνε. Τους "γουστάρω" ολα τα "κορίτσια" τους εχουν βάλει "εις στασιν προσοχής" οπως στις ελληνικές ταινίες ακούγαμε......
.............................................................................................................................................................................

Σύμφωνα με την Τράπεζα της Ταϊλάνδης (BOT), οι συνολικές καταθέσεις σε εμπορικές τράπεζες αυξήθηκαν κατά 4,3% στα 16,897 τρισεκατομμύρια μπατ το 2017. \
Η αύξηση προκλήθηκε από την αύξηση του επιτοκίου πολιτικής του από το BOT, γεγονός που ανάγκασε τις εμπορικές τράπεζες να αυξήσουν τον δανεισμό και τις καταθέσεις τους ποσοστά ως απάντηση.
Οι κάτοχοι λογαριασμών της Bangkok οδηγούν στην κατάταξη των επαρχιών με συνολικές καταθέσεις 10,58 τρισεκατομμυρίων μπατ.
Σύμφωνα με το BOT, υπήρχαν 121,40 εκατομμύρια καταθετικοί λογαριασμοί στο τέλος του προηγούμενου έτους, 110,84 εκατομμύρια εκ των οποίων ήταν λογαριασμοί ταμιευτηρίου
Μεταξύ των λογαριασμών ταμιευτηρίου, 1.023 είχαν περισσότερα από 500 εκατομμύρια μπατ (€13.500), ενώ το 98,52% είχαν λιγότερα από 50.000 μπατ (€1.350).

Πηγή:
88% of Thail bank accounts have less than 50,000 THB
bangkokone.news/88-of-thail-bank-account...less-than-50000-thb/

Γκομενίρεν και ρούφεν -ρούφεν καινούργιο στόλο ΙΧ - αγορά ακινήτων -smartphones -tablets και Κεντρα αδυνατίσματος γυμναστικής να χασουν τα κιλα απο τα δηλητήρια δυτικού τύπου που τρώνε.
Εχω μια καλή φίλη (καλή κοπέλα και συνεσταλμένη) και ανηκει στην μεσαία πρός πλούσια ταξη την οποια ξερω χρόνια και η οποία ηταν αδύνατη οταν την ειχα πρωτογνωρίσει.
Την τελευταία διετία που δεν παω "κάτω" λόγω του κοροϊδοιού την ειδα ειχε "στρογγυλέψει" πήρε κιλά και εδω και 2 χρόνια εχει πλακωθεί στο ποδήλατο (αγοράζει τα mountain bikes με χοντρές ρόδες) και "γράφει" km.
Μωρη παπάρω τις εγραψα (το εχει το "τσαφ" στο μνιαλό οπως ολοι οσοι κανουν ποδήλατο ειναι ψιλό -ufo) γιατί πάς και λαχανιάζεις στο ποδήλατο στην επαρχία μην σε φανε τα σκυλιά και αλλα αγρια ζώα και δεν πας ρε ξε...κλίδι να "πάρεις στον ωμο κοφίνι" να δουλέψεις να δείς πως θα καψεις θερμίδες.
Αντε ρε τα ufo και τις "την ειπα" γιατί "με ξεπερνάει" αλλη γκόμενα φίλη "ματσό" ειναι αυτή απο τους γονείς της εργάζεται σε μια πολλυεθνική σε πολλή καλή θεση.
Αυτή καθε ΠΣΚ πηγαίνει σε μια φαρμα που εχουν και ξεγεννάει η γκόμενα αγελάδες και κατσίκιες και τις ταίζει και εχει φτιάξει ενα σώμα "τσιμέντο" απο κάτι κοντάρια που εχουν και τραβάνε τα μοσχαράκια απο τις αγελάδες οπως και τα κατσικάκια.
Και μιλάμε ειναι "μούτρο" η κοπέλα οπως και εξυπηρετικότατη οσες φορές την χρειάζομαι και μιλάμε αρκετά συχνά απο το skype στην γραφειάρα της που ουτε ο Μητσοτάκης δεν εχει αλλά ειναι δραστήρια "το εχει" δεν αραδιάζετε στο γραφείο.
Αλλα εργάζετε δεν κάθετε να "το ξύνει"....και δεν εχει αναγκη απο χρήματα αλλά ειναι δραστήρια.
Πολλά πράγματα στην ζωή μας δεν θελουν κοπο αλλά τρόπο!

ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΥΟ ΔΕΚΑΡΕΣ - ΔΩΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ(ΔΩΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ -ΣΩΤΙΑ ΤΣΩΤΟΥ)

EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Τελευταία διόρθωση: 08 Μαρ 2023 20:16 από PRS33 (PARIS33).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Συμβόλαιο ν. 717/2014 European Train Control System (ETCS) απο τα πιο σημαντικά εργα 08 Μαρ 2023 21:43 #1445

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Σήμερα ειδαμε τον "χαβαλέ ολε" την διαδήλωση της ΑΔΕΔΥ και Εκπαιδευτικών ταχα και καλά για τα "Τέμπη" χεστήκανε ποσοι απεβίωσαν η ποσοι εζησαν.
Την ΑΔΕΔΥ δημοσιουπαλλήλους και τους Εκπαιδευτικούς αλλά τους "τσούζουν" ......μαιμουδιές "υπερωρίες" επιδοματάκια €350 -€400 τον μήνα που επρεπε να ερθει ο "κακός" κ.Κυριάκος Μητσοτάκης to .....2019 να τους τα σταματήσει τα λαμόγια γιατί εδω και 12χρόνια στο Μνημόνιο ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α - ΠΑ.ΣΟ.Κ -ΜΕΡΑ25....35....65 - Κ.Κ.Ε και ο "κύριος" Βελόπουλος ειχαν "προβλήματα ορασης" να τα σταματήσουν......
Αμα προσθέσετε και τις Μισθολογικές Προαγωγές που απολάμβαναν ανα τριά χρόνια .....αυξήσεις μισθών :silly: καταλαβαίνετε οτι το "γλέντι" πήγαινε σύννεφο......
Οχι οτι αλλαξε κατι ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α γιατί εκανε το Ενιαίο Μισθολόγιο Δημοσίων Υπαλλήλων (αναγκαστικά γιατί τους "δώσαμε" στο γραφείο του κ Schäuble) και ο "πονηρουλης" Αλέξης Τζίπρας εκανε τις "τριετίες" στο Ενιαίο Μισθολόγιο Δημοσίων Υπαλλήλων καθε τρια χρόνια "ωριμανσεις" αυξήσεις μισθών ......
Αλήθεια ρε παιδιά "σήμερα" η Γ.Σ.Ε.Ε ο γνωστός απο παλιά......"κύριος"Παναγόπουλος γιατί δεν .......διαμαρτυρήθηκε για τα "Τεμπη" και απουσίαζε η Γ.Σ.Ε.Ε.;

Κάποια "συνέδρια" θα ειχαν ως συνήθως .......στο "υποβαθμισμένο" Καβούρι......τα λαμόγια της Γ.Σ.Ε.Ε του "κυρίου" Παναγόπουλου.
Απλα "σήμερα" ειδαμε μια "στημένη" διαμαρτυρία του κόσμου που και καλα εκανε η ιδια η Νέα Δημοκρατία κινητοποίησε να αποφύγει τα χειρότερα.......

Tα .........προβλήματά μας σήμερα ειναι αν μετα την Πρόεδρο Δημοκρατίας Αικατερίνη Σακελαροπούλου αν θα εχουμε για επόμενους μεταξύ του παχύδερμου μοσχαροκεφαλή Βουβουζέλου (δεν εχει εκλεγεί Βουλευτής και αυτός διορίστηκε στην Ε.Ε των "σοφών" απο τον Κυριάκο Μητσοτάκη ) και "παίζει" ο Αποστολάκης απο τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α λόγω "ποδίτσες" απο τον Ροταριανό Ομιλο Βερολίνου.
Ο Βουβουζέλος σαν Υπουργός Οικονομικών του Σαχλαμαρά εφαγαν λεφτά "κούρεμα" των "μικρομολογιούχων" των €600.000 και €800.000 και ο Αποστολάκης δεν εχει μείνει και καμμία θεση κενή που να μην εχει παει.

Δεν πάτε ΡΕ στον διάολο μας εχετε ζαλίσει τον "γκιώνη" τομάρια που εδω ο κόσμος χανετε και .....νί χτενίζετε;

O Κωνσταντίνος Καραμανλής χαστουκίζει τον Ρουσόπουλο

(αλλο λαμόγιο βρυκόλακας του παρελθόντος ο Ρουσόπουλος απο δημοσιογράφος "βγήκε" καθηγητής τελείωσε το Α.Π στην Σπάρτη οταν ηταν στον νεώτερο Καραμανλή και τον "πέρασαν" το βλήμα αναγκαστικά οι καθηγητές λόγω και Βαρδινογιάννη .....αντε στον διάολο λαμόγια δεν λετε να ξεκουμπιστείτε .....)



ΛΙΤΣΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ - Το Παρελθόν μου

EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Συμβόλαιο ν. 717/2014 European Train Control System (ETCS) απο τα πιο σημαντικά εργα 08 Μαρ 2023 23:23 #1446

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Συμβόλαιο Ν. 717/2014 ήταν ίσως ένα από τα πιο ανταποδοτικά έργα οριζόντιας σήμανσης-τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη.
Σκοπός του έργου αυτού ορίστηκε ως «Αναδιάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σήμανσης σε εντοπισμένα τμήματα της διαδρομής Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχών».
Το έργο ανατέθηκε στην κοινοπραξία Tomi SA-Alstom Transport SA τον Μάρτιο του 2014, με συνολική προσφορά €41,3 εκατ. ευρώ.
Η σύμβαση φέρει την υπογραφή του σημερινού Προέδρου του ΟΣΕ, Κωνσταντίνου Σπηλιόπουλου, ο οποίος τότε ήταν διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ.
Η Tomi είναι θυγατρική της Aktor :silly: (της μεγαλύτερης ελληνικής κατασκευαστικής εταιρείας), ενώ η Alstom, συνεισφέροντας ως πάροχος «ειδικής εμπειρίας σήμανσης», είναι γαλλική κατασκευαστής τροχαίου υλικού, της οποίας το σήμα κατατεθέν είναι το διάσημο τρένο υψηλής ταχύτητας TGV.
Η σύμβαση για αυτό το νέο σύστημα σήμανσης συνδέθηκε με την εν εξελίξει σύμβαση που ανατέθηκε στην :silly: Terna-Thales για την εγκατάσταση του ETCS στην ίδια διαδρομή.

Πηγή: ΑΔΑ: ΒΙΚΤ46ΨΧ9Θ-ΑΨΙ
diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%99%CE%9A%C...A8%CE%99?inline=true

Τίποτα το προσωπικό με τον κ Γεραπετρίτη αλλά να εφαρμόσουμε οτι ειπε η κ Μπακογιάννη "δεν θα αποκρύψουμε τίποτα ακόμα και να ματώσουμε".....!

Αχ, να `ταν κείνος αρχηγός,
πρωθυπουργός και μινιστράλε,
να δεις πώς πάει η Ελλάδα μπρος,
γίνετ’ Αμέρικα και βάλε

Ο πλοίαρχος ήταν Ρωμιός
και Πέρσης ο μηχανικός,
ήταν Αρμένηδες καμπόσοι
και Τούρκοι κι Ιρλανδοί και Ρώσοι.

Κι όλο μαλώναμε κι όλο βριζόμαστε
για τις πατρίδες μας για τα ποστάλια μας
μα όταν φουρτούνιαζε αγκαλιαζόμαστε
κι ένας Θεός, ο ίδιος Θεός στα παρακάλια μας.

Δωρος Γεωργιαδης ταξιδευα παιδι και εγω

EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Τελευταία διόρθωση: 08 Μαρ 2023 23:35 από PRS33 (PARIS33).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Thailand πάνω απο 5 εκατ.με αναπνευστικά λόγω αιθαλομίχλης 09 Μαρ 2023 23:38 #1447

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Ο λόγος για τα υψηλά επίπεδα αιωρούμενων σωματιδίων είναι ο καθαρισμός κοπής και καύσης.

Λόγω της επίμονης αιθαλομίχλης σε μεγάλα τμήματα της Ταϊλάνδης, όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται ιατρική περίθαλψη. Σχεδόν 200.000 νέοι ασθενείς προστέθηκαν μόνο αυτήν την εβδομάδα, δήλωσε την Πέμπτη η εφημερίδα Bangkok Post επικαλούμενη τον υφυπουργό Δημόσιας Υγείας, Grandpa Karnkawinpong.
Από τις αρχές του μήνα, περισσότεροι από πέντε εκατομμύρια άνθρωποι έχουν διαγνωστεί με ασθένειες που σχετίζονται άμεσα με τη μαζική ατμοσφαιρική ρύπανση.
Πολλοί υπέφεραν από αναπνευστικά προβλήματα.

Πηγή:
HUNDREDS OF THOUSANDS ARE STRUGGLING WITH HEALTH PROBLEMS IN THAILAND BECAUSE OF PERSISTENT SMOG
www.archyde.com/hundreds-of-thousands-ar...-of-persistent-smog/

H δορυφορική εικόνα απο την ΝΑSA πάντως κατακόκκινη δείχνει ολα τα γεωγραφικά τμήματα εσωτερικά και εξωτερικά του Βασιλείου. (Cambondia-Vet_nam -Laos -Myanmar)

Πηγή:
firms.modaps.eosdis.nasa.gov/map/#d:today;@104.8,17.1,4z
EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Τελευταία διόρθωση: 09 Μαρ 2023 23:39 από PRS33 (PARIS33).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

European Train Control System (ETCS) απο τα πιο σημαντικά εργα 10 Μαρ 2023 00:10 #1448

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Οι πρώτες τεχνικές προδιαγραφές διαλειτουργικότητας ERTMS, οι οποίες είναι υποχρεωτικές για τα τρένα υψηλής ταχύτητας και το συμβατικό σιδηροδρομικό σύστημα, κατέστησαν νομικά δεσμευτικές το 2002.
Οι πρώτες επίσημες προθεσμίες για την εφαρμογή του ERTMS καθορίστηκαν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή με το Ευρωπαϊκό Σχέδιο Ανάπτυξης του 2009, θέτοντας ορόσημα για 2015 και 2020.
Η απόφαση 2012/88 της Επιτροπής κατέστησε υποχρεωτική την εγκατάσταση ERTMS σε όλα τα σιδηροδρομικά έργα που χρηματοδοτούνται από την Ε.Ε.

Παρά το γεγονός αυτό, μόνο το 8% περίπου των διαδρόμων του βασικού δικτύου ήταν εξοπλισμένα με ERTMS το 2016. Το σχέδιο της Επιτροπής είχε εκτροχιαστεί.
Η Επιτροπή επανεξέτασε αυτούς τους στόχους με το νέο ευρωπαϊκό σχέδιο ανάπτυξης ERTMS του 2017, το οποίο μετέφερε την προθεσμία για τους διαδρόμους του βασικού δικτύου από το 2015 στο 2030.
Τότε το σχέδιο θα επαναξιολογηθεί και θα τεθούν συγκεκριμένες συντονισμένες προθεσμίες.

Πηγή:
Επίσηµη Εφηµερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ (ΕΕ) 2017/6 ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ της 5ης Ιανουαρίου 2017 για το ευρωπαϊκό σχέδιο ανάπτυξης του ευρωπαϊκού συστήματος διαχείρισης της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας
eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/P...X:32017R0006&from=EN

Η Επισημη αναφορά οριοθέτησης για το 2030 της Ευρωπαικής Επιτροπής ......δεν τα λέει ο "φίτσουλας"........
Σύμφωνα με την έκθεση του 2018 για την ασφάλεια και τη διαλειτουργικότητα των σιδηροδρόμων από τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων της ΕΕ, το ποσοστό εφαρμογής του ETSC στους διαδρόμους του βασικού δικτύου συνέχισε να είναι χαμηλό τον Μάιο του 2018, φτάνοντας μόλις το 9%, σε αντίθεση με το GSM-R, το οποίο έφτασε 57 τοις εκατό. Με βάση αυτούς τους αριθμούς, η έκθεση υπογραμμίζει πώς ο στόχος να καλύψει το 31 τοις εκατό των διαδρόμων του βασικού δικτύου με ERTMS έως το 2023 – ένας στόχος που έχει τεθεί από το πιο πρόσφατο Σχέδιο Ανάπτυξης ERTMS – κινδυνεύει.

Πηγή:
Report on railway safety and interoperability in the EU, 2018
op.europa.eu/en/publication-detail/-/pub...PDF/source-111468167

Δεν μπορώ να καταλάβω τι κανουν στην Νεα Δημοκρατία "την πάιζουν" ;
Δεν ηταν μονο θεμα της Ελλάδος «ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ-ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΤCS αλλά Πανευρωπαικό!
Η Ευρωπαική Επιτροπή αποδέσμευσε €4 δις για τον εκσυνχρονισμό και ανάπτυξη του Συστήματος απο το 2017 εως το 2020 που τελικά λόγω τεχνικών δυσκολιών και αλλων συμβεβλημένων Κρατών η τελική οριοθέτηση οπως και επανεξέταση θα ειναι το 2030.

Παρά τη χρησιμότητά του, το ERTMS απέχει ακόμη μίλια από το να θεωρηθεί ως «ιστορία επιτυχίας» για την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η Επιτροπή σχεδιάζει πολιτικές και παρέχει σημαντική οικονομική στήριξη προκειμένου να καθιερωθεί το ERTMS ως το ενιαίο ευρωπαϊκό σύστημα διαχείρισης της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με Ειδική Έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου του 2017, μεταξύ 2007 και 2020 περίπου 4 δισεκατομμύρια ευρώ διατέθηκαν στα κράτη μέλη για την ανάπτυξη του ERTMS.

Πηγή:
op.europa.eu/webpub/eca/special-reports/ertms-rail-13-2017/en/
EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Τελευταία διόρθωση: 10 Μαρ 2023 00:17 από PRS33 (PARIS33).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

GSM-R, Global System for Mobile Communications – Railway or GSM-Railway 10 Μαρ 2023 14:01 #1449

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Τεχνολογία αμφίδρομης επικοινωνίας σιδηροδρόμων -Σταθμών

Το GSM-R, Παγκόσμιο Σύστημα Κινητών Επικοινωνιών – Ο σιδηρόδρομος ή το GSM-Railway είναι ένα διεθνές πρότυπο ασύρματων επικοινωνιών για σιδηροδρομικές επικοινωνίες και εφαρμογές.

Ένα υποσύστημα του Ευρωπαϊκού Συστήματος Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS), χρησιμοποιείται για την επικοινωνία μεταξύ κέντρων ελέγχου τρένων και σιδηροδρόμων. Το σύστημα βασίζεται στις προδιαγραφές GSM και EIRENE – MORANE που εγγυώνται απόδοση σε ταχύτητες έως και 500 km/h (310 mph), χωρίς απώλεια επικοινωνίας.
Το GSM-R θα μπορούσε να αντικατασταθεί από το LTE-R με την πρώτη εφαρμογή παραγωγής να είναι στη Νότια Κορέα.Ωστόσο, το LTE γενικά θεωρείται πρωτόκολλο "4G" και το πρόγραμμα Future Railway Mobile Communication System (FRMCS) της UIC[3] εξετάζει το ενδεχόμενο να μεταβεί σε κάτι που βασίζεται σε "5G" (συγκεκριμένα 3GPP R15/16),[4] παρακάμπτοντας έτσι δύο τεχνολογικές γενιές.

Ιστορία

Το GSM-R βασίζεται στην τεχνολογία GSM και επωφελείται από τις οικονομίες κλίμακας της κληρονομιάς της τεχνολογίας GSM, με στόχο να αποτελέσει μια οικονομικά αποδοτική ψηφιακή αντικατάσταση για υπάρχοντα ασύμβατα καλωδιακά και αναλογικά σιδηροδρομικά δίκτυα εντός τροχιάς.
Πάνω από 35 διαφορετικά τέτοια συστήματα αναφέρεται ότι υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη.

Το πρότυπο είναι το αποτέλεσμα πάνω από δέκα χρόνια συνεργασίας μεταξύ των διαφόρων ευρωπαϊκών σιδηροδρομικών εταιρειών, με στόχο την επίτευξη διαλειτουργικότητας χρησιμοποιώντας μια ενιαία πλατφόρμα επικοινωνίας. Το GSM-R αποτελεί μέρος του προτύπου του Ευρωπαϊκού Συστήματος Διαχείρισης Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS) και μεταφέρει τις πληροφορίες σηματοδότησης απευθείας στον μηχανοδηγό, επιτρέποντας υψηλότερες ταχύτητες αμαξοστοιχίας και πυκνότητα κυκλοφορίας με υψηλό επίπεδο ασφάλειας.

Οι προδιαγραφές οριστικοποιήθηκαν το 2000, με βάση το χρηματοδοτούμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση έργο MORANE (Mobile Radio for Railways Networks in Europe). Η προδιαγραφή διατηρείται από το έργο ERTMS της Διεθνούς Ένωσης Σιδηροδρόμων. Το GSM-R έχει επιλεγεί από 38 χώρες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων όλων των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και χωρών στην Ασία, την Ευρασία και τη βόρεια Αφρική.

Το GSM-R είναι μια ασφαλής πλατφόρμα για επικοινωνία φωνής και δεδομένων μεταξύ του επιχειρησιακού προσωπικού των σιδηροδρόμων, συμπεριλαμβανομένων των οδηγών, των αποστολέων, των μελών της ομάδας ελιγμών, των μηχανικών τρένων και των ελεγκτών σταθμών. Παρέχει λειτουργίες όπως ομαδικές κλήσεις (VGCS), φωνητική μετάδοση (VBS), συνδέσεις βάσει τοποθεσίας και προκαταρκτική κλήση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Αυτό υποστηρίζει εφαρμογές όπως η παρακολούθηση φορτίου, η βιντεοεπιτήρηση σε τρένα και σταθμούς και υπηρεσίες πληροφόρησης επιβατών.

Το GSM-R συνήθως υλοποιείται με χρήση αποκλειστικών ιστών σταθμών βάσης κοντά στο σιδηρόδρομο, με κάλυψη σήραγγας που πραγματοποιείται με τη χρήση κατευθυντικών κεραιών ή μετάδοσης «διαρροής» τροφοδότη. Η απόσταση μεταξύ των σταθμών βάσης είναι 7–15 km (4,3–9,3 mi). Αυτό δημιουργεί υψηλό βαθμό πλεονασμού και υψηλότερη διαθεσιμότητα και αξιοπιστία. Στη Γερμανία, την Ιταλία και τη Γαλλία το δίκτυο GSM-R έχει μεταξύ 3.000 και 4.000 σταθμούς βάσης. Σε περιοχές όπου χρησιμοποιείται το Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Αμαξοστοιχίας (ETCS) Επίπεδο 2 ή 3, η αμαξοστοιχία διατηρεί σύνδεση ψηφιακού μόντεμ με μεταγωγή κυκλώματος με το κέντρο ελέγχου αμαξοστοιχίας ανά πάσα στιγμή. Αυτό το μόντεμ λειτουργεί με υψηλότερη προτεραιότητα από τους κανονικούς χρήστες (eMLPP). Εάν χαθεί η σύνδεση του μόντεμ, το τρένο θα σταματήσει αυτόματα.

Πηγή:
en.wikipedia.org/wiki/GSM-R



Mπορεί ο "κύριος" Αλέξης Τζίπρας με τον "κύριο" Χρήστο Σπίρτζη να μαςενημερώσει αν-αν -αν ....η ΝΟΚΙΑ το 2015 αν το εγκατέστησε στην ΤΡΕΝΟΣΕ και σε ποσους Σταθμούς βάσης δεδομένων οπως και σε αμαξοστοιχίες;
Eπαναλαμβάνω την εκκληση πρός τον κ Γεραπετρίτη ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοί να "περνούν" το Train Simulator με εκπαιδευτή τόσο στην θεωρητική οσο και την πρακτική εκπαίδευση γιατί δεν ειναι θεμα "μην τρακάρω" αλλά και βλαβών ηλεκτρικών -υδραυλικών πιέσεων κλπ.
Σήμερα στην ΕΤ1 βγήκε μηχανοδηγός ο οποίος και διάλυσε τις φημολογίες απο τα "κοράκια" δικηγόρους που παράτησαν την Πισπιρίγκου .....και εξήγησε οτι τα καλώδια ηλεκτρικής ενέργειας εχουν ταση 25.000 volts να κινούν τις αμαξοστοιχίες.
Επιπροσθέτως η καθε αμαξοστοιχία εχει μπροστά στον μηχανοδηγό ενα τεράστιο μετασχηματιστή που στην περίπτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας ηταν διπλός μετασχηματιστής (λόγω φορτιου εμπορικής) που ειχε μεσα δύο (2) τονους λάδι.
Οπότε με τα "μπάμ" που εγινε τοσο τα καλώδια των 25.000 volts βραχυκύκλωσαν αλλά και οι μετασχηματιστές με το λαδια ανατινάχτηκαν λόγω συγκρουσης και πήραν φωτιά τα πρώτα βαγόνια λόγω ευφλέκτων υλών στις καμπίνες των επιβατών.

Ατομικός Φάκελλος Εκπαίδευσης υπάρχει ανα εργαζόμενο με επαναξιολογήσεις επιπέδου εκτελεστή -επιθεωρητή αλλά απο αλλες περιοχές ακόμα και απο ξενων εκπαιδευτών;
EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Τελευταία διόρθωση: 10 Μαρ 2023 14:02 από PRS33 (PARIS33).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.196 δευτερόλεπτα