Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: €5.000 το μήνα μισθός στα πλοία!

Marefind 29 Σεπ 2019 00:33 #136

  • Stefan
  • Το Άβαταρ του/της Stefan
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 642
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 189
  • Κάρμα: -23
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos) έγραψε:
Το θέμα είναι πολύ ενδιαφέρον κ δεν πάει για κλείδωμα.
Οι εκτός θέματος απαντήσεις μεταφέρθηκαν στις "αντιπαραθέσεις 15".

Σωστα εκανες, αλλα για να μη μενουν λαθος εντυπωσεις να απαντησω σε αυτη τη γραμμη που παρεμεινε στο παρον νημα


athens έγραψε:
Προσωπικα, σε θεματα που γνωριζω αρκετα καλα, δεν ανεχομαι να μου βγαινουν απο πανω.

Δε συνεβη κατι τετοιο, τουλαχιστον όχι από τη πλευρα μου.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Η καταντια της ναυτικης εκπαιδευσης στην Ελλαδα ! 29 Σεπ 2019 13:28 #137

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1687
  • Κάρμα: 35 (-37)
athens έγραψε:
Άστους αυτούς...
Αυτοί δεν έχουν ούτε μαντήλι να κλάψουν...
Εδώ λέμε για μαθητές, να τους δίνουν χαρτζιλίκι, πως το κόβεις αυτό?
Το έχεις ξανακούσει?

OK.Τους αφηνω αυτους της Ιδιωτικης ναυτικης εκπαιδευσης.Απομενει η Δημοσια (Σχολες Ασπροπυργου,ΚΕΣΕΝ κ.λ.π.)

1)Τι κεφαλαια εχει επενδυσει η Ελληνικη Πολιτεια σε παγια τα τελευταια 20 χρονια ?

Κτηρια & εξοπλισμος (του 1950-1960) ειναι υπο καταρευση. Και εαν δεν εχει καταρευσει ειναι πλεον απαρχαιομενος...

Ποση σημασια να δωσει ενας μαθητης στο τμημα του ασχολειται με επικοινωνιες οταν εχει μπροστα του ενα αρχαιο telex (αυτα που στο τελος παταγες τον σταυρο για να φυγει το μηνυμα...)

Και επειδη εισαι και σχετικος, πεσμου ποσες φορες συνολικα εχει πεσει στην θαλασσα η frre fall lifeboat των Σωστικων του Ασπροπυργου απο τοτε που την εγκαταστησανε στην Παραλια ?

Ποσες φορες εχει γεμισει η πισινα που φτιαξανε με νερο ?

2)Ποιοι τους χρημοτοδοτουν 'η ποιοι δυνητικα θα μπορουσαν να τους χρημοτοδοτησουν με συνχρονο εξοπλισμο (λαβε, υπ'οψη και τα συμφεροντα που εθιξες σε αλλο ποστ...)

3)Με τι μισθους αμοιβονται Διευθυντες και καθηγητικο προσωπικο ?

Εξ'οσων μπορω να συναγαγω το 97 % πλεον ειναι ωρομισθιοι. Ποσο αμοιβονται καθαρα για καθε ωρα μαθηματος ?

4)Δεν κουβεντιαζω ουτε για βιβλιοθηκες, ουτε για περιοδικα,ουτε για ψηφιοποιημενη Γραμματεια...
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 29 Σεπ 2019 14:05 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Marefind 29 Σεπ 2019 14:23 #138

  • athens
  • Το Άβαταρ του/της athens
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 34
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
  • Κάρμα: 4
maria (mb361) έγραψε:
OK.Τους αφηνω αυτους της Ιδιωτικης ναυτικης εκπαιδευσης.Απομενει η Δημοσια (Σχολες Ασπροπυργου,ΚΕΣΕΝ κ.λ.π.)

1)Τι κεφαλαια εχουν επενδυσει σε παγια ?

Κτηρια & εξοπλισμος (του 1950-1960) ειναι υπο καταρευση. Και εαν δεν εχει καταρευσει ειναι πλεον απαρχαιομενος...

Ποση σημασια να δωσει ενας μαθητης στο τμημα του ασχολειται με επικοινωνιες οταν εχει μπροστα του ενα αρχαιο telex (αυτα που στο τελος παταγες τον πειφημο σταυρο για να φυγει το μηνυμα...)


για να μην γινουμε μηδενιστες, υπαρχουν δυο περιοδοι:
η πρωτη που αφορα την περιοδο ΑΔΣΕΝ και η δευτερη που αφορα την περιοδο ΑΕΝ και περα.
Στην πρωτη ισχυουν οσα γραφεις και με το παραπανω.
Στην δευτερη (παρενθεση: ηταν απαιτηση εφοπλιστικων κυκλων να περασουμε στο πακετο ΑΕΝ, οποτε το χρηματοδοτησαν μερικως) σε καμποσες σχολες εχουν ανακαινιστει και μαλιστα εντυπωσιακα.
Παραδειγμα η σχολη των οινουσων (τι λεω τωρα ε?), η σχολη ασπροπυργου πριν (περιπου) δεκα κατι χρονια χτιστηκαν νεες μοναδες και ανακαινιστηκαν υπαρχουσες, η σχολη κεφαλονιας λογω σεισμων εχει γινει ριζικη ανακαινιση και ειναι μαλιστα και εντυπωσιακη η αλλαγη. Βεβαια υπαρχουν ακομα σχολες με πολλα προβληματα (πχ μηχανιωνα) οπως αναφερεις.
Για παραδειγμα οι προσομοιωτες της κεφαλονιας ειναι σε πολυ υψηλο επιπεδο, τουλαχιστον για τα ελληνικα δεδομενα και συγκρινω παντα αλλες σχολες.
Ακομα και στις επικοινωνιες, εχουν φουλ προσομειωση inmarsat.

Απο την αλλη, στον Ασπροπυργο, ο εξοπλισμος τους για χρονια ηταν της πλακας, και φετος προκοψαν μετα απο δωρεα, (δεν θυμαμαι με ακριβεια το ποιος την εκανε, για αυτο μην πω κατι που δεν ισχυει) να αποκτησουν simulator δεν το εχω δει απο κοντα για να το αξιολογησω, καλα καλα ισως να μην το εχουν ανοιξει απο τις κουτες τους. Ομως σκοπευω να τα δω απο κοντα με πρωτη ευκαιρια (σε ενα δυο μηνες υπολογιζω) και να επανελθω με φουλ ρεπορταζ.

Παρακατω, υπαρχουν σχολες οντως που εκπαιδευονται οι σπουδαστες οπως τα γραφεις (αυτα εχουμε - αυτα δουλευουμε) παναρχαιες κονσολες, δορυφορικα συστηματα inmarsat - A (το οποιο εχει καταργηθει εδω και χρονια) Βιβλια δεν εχουν γραφτει και ενω η τεχνολογια τρεχει, ο διοφαντος και το υπουργειο ανατυπωνει βιβλια με τεχνολογια καταργημενοι. Τωρα στο δια ταυτα, εγω βεβαια στους μαθητες τα αναφερω αυτα και φυσικα τα αφαιρω απο την υλη, και μαλιστα τα καυτηριαζω, "κοιτατε τις βιβλια μας φερνουν..." Νομιζω οτι η πλειοψηφια των συναδελφων μου, πρεπει να λειτουργει στο ιδιο πνευμα. Πρεπει να ειμαστε full updated ασχετως αν το υπουργειο το βαλει στον αυτοματο. Η ναυτιλια ακολουθει τις τεχνολογικες εξελιξεις, εμεις τις παρακολουθουμε αλλα μεχρι εκει.




2)Ποιοι τους χρημοτοδοτουν 'η ποιοι δυνητικα θα μπορουσαν να τους χρημοτοδοτησουν με συνχρονο εξοπλισμο (λαβε, υπ'οψη και τα συμφεροντα που εθιξες σε αλλο ποστ...)




απο παντα και παραδοσιακα οι εφοπλιστες, αλλα και αυτοι ειναι αναλογα με τις ορεξεις τους και τα συμφεροντα τους. Επειδη μιλας για εξοπλισμο, προσφατα ανελαβα το χτισιμο ενος εργαστηριου και περαν των βασικων υλικων (που ειναι ευκολα) στα δυσκολα κολλησαμε. Ενα bridge simulator αρχιζει απο 20.000 με εκπτωση ενω στη λιανικη φτανει περιπου τα διπλα ισως και παραπανω.
Μεχρι στιγμης μονο καβουρια εχω βρει, αλλα συνεχιζω να πιεζω.
Βεβαια αγανακτω γιατι βλεπω να εξοπλιζουν εκπαιδευτικους χωρους, που εχουν ηδη εξοπλισμο απλα τον ανανεωνουν, ενω εγω κοιταω τους αδειανους τοιχους.
Προσπαθω οπως καταλαβαινεις, να αποκτησουν οι εκπαιδευομενοι, συγχρονο τεχνολογικο εξοπλισμο που ειναι απαραιτητα κρισιμος.
Πχ τους αναλυω μοναδες ECDIS και ECDIS δεν εχω. Ακομα και απο το youtube ειναι πολυ φτωχα τα αποτελεσματα, γιατι στην ουσια η εκπαιδευση περιλαμβανει δημιουργια σεναριων και καταστασεις αληθινης εμπλοκης. Εκει καταγραφεις τις αντιδρασεις του εκπαιδευομενου και στο τελος βεβαια βαθμολογεις.
Φαντασου οτι υπαρχουν εταιριες που εχουν simulators και πριν προσλαβουν ενα πλοιαρχο τον περνανε απο τετοια τεστς.




3)Με τι μισθους αμοιβονται Διευθυντες και καθηγητικο προσωπικο ?

Εξ'οσων μπορω να συναγαγω το 97 % πλεον ειναι ωρομισθιοι. Ποσο αμοιβονται καθαρα για καθε ωρα μαθηματος ?


για διευθυντες δεν ξερω, αλλα το καθηγητικο προσωπικο απο οσο γνωριζω ελαχιστα.
Ξεπερναει κατα λιγο τα 1000 ευρω αναλογα την υπηρεσια, την συμμετοχη σε εξεταστικες και τα τμηματα που θα παρεις.
Υπαρχει προβλημα, αυτο ειναι γνωστοτατο.
Για αυτο εξαλου παιρνουν συνατξιουχους γιατι εν ενεργεια ποιος θα ερθει?
Τωρα πλοιαρχος Α, που παιρνει 15.000 ευρω, να τα παρατησει για να παιρνει ενα χιλιαρικο.
Και αν το κανει, θα μπει σε μια διαδικασια τελειως ξεχωριστη, η εκπαιδευση δεν εχει σχεση με το τι κανεις στο πλοιο. Οι πιτσιρικαδες δεν ειναι ακριβως αυτο που λεμε συνεργασιμοι για αυτο πρεπει να ξερεις τα κουμπια τους και να τους πας στο ηρεμο και στο φιλοτιμο.



4)Δεν κουβεντιαζω ουτε για βιβλιοθηκες, ουτε για περιοδικα,ουτε για ψηφιοποιημενη Γραμματεια...


Ειναι γεγονος οτι για πρωτη ναυτιλια του κοσμου, δεν εχουμε την ναυτικη εκπαιδευση που μας αξιζει.
Οταν δις ευρω συσσωρευονται, το να περισευουν ψιχουλα για την εκπαιδευση ειναι ανισο.
Αυτο ομως συνεβαινε απο παντα, ισως τωρα να ειναι λιγο καλυτερα αλλα φαντασου απο το 1 πηγαμε στο 2,5, οχι στο 7 η 8.


Ροδινα αγαπητη Μαρια, δεν ειναι ουτε ηταν ποτε.
Επενδυω ομως στην ανθρωπινη επαφη και στο χτισιμο ναυτικης συνειδησης και στην ευθυνη που εχει καθε ναυτικος εν πλω, σε θεματα ερευνας και διασωσης, περιβαλλοντικης διαχειρισης και αλλα πολλα.
Ενταξει θα πουμε και το λυκαυγες, και τα separations αλλα αυτο ειναι το μισο κομματι.
Η ελληνικη ναυτιλια σε μεγαλο βαθμο, ηταν γνωστη για το πανταχου παρων ανθρωπινο δυναμικο και οτι εκπληρωνε σε μεγαλο βαθμο τις υποχρεωσεις που απορρεουν απο τις εκαστοτε συμβασεις.


Ο πολεμος ομως ειναι συνεχης και δεν σταματαει ποτε και η προσπαθεια μας ειναι να αφησουμε ενα κομματακι παραπανω απο αυτο που βρηκαμε και επειδη ειμαστε πεισματαρηδες αλλα και αφοσιωμενοι σε αυτο που κανουμε τα αποτελεσματα ειναι αριστα. Οι μαθητες που με βρισκουν μετα απο χρονια, μου αποδεικνυουν οτι ολα οσα λεγαμε τα εχουν κανει κτημα τους και με αυτην την πυξιδα κτιζουμε την ναυτιλια του νεου αιωνα!


Καλη κυριακη ευχομαι
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Η καταντια της ναυτικης εκπαιδευσης στην Ελλαδα ! 29 Σεπ 2019 14:40 #139

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1687
  • Κάρμα: 35 (-37)
Σχετικα με τo simulator toy Aσπροπυργου.

www.thriassio.gr/δωρεά-προσομοιωτή-γέφυρας-από-την-seajets-στ/

Αξιζει ομως να ψαξεις τι κονδυλι συντηρησης προβλεπει ο κρατικοδιαιτος φετινος προυπολογισμος της Σχολης !

Εγω στοιχιματιζω οτι δεν προβλεπει τιποτε !



Για το χαλι της σχολης Σωστικων - Πυροσβεστικων (σχεδον μηδενικη χρηση του υπαρχοντος εξοπλισμου, human resources χειριστης ποιοτητας, πληρης απουσια ψηφιοποιησης) αποφευγεις να απαντησεις...

Γιατι ?

1)Πηγαινετε στην Norsafe στο Λαυριο, πληρωστε τα και κανετε πρακτικη .



2)ΝAFTES 'η Πυροσβεστικη Σχολη Ασπροπυργου ?

www.naftes.eu/el/

www.facebook.com/naftesproject/videos/365749260917980/

Αναμενω, σχολια σου.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 29 Σεπ 2019 18:04 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Η καταντια της ναυτικης εκπαιδευσης στην Ελλαδα ! 29 Σεπ 2019 19:09 #140

  • athens
  • Το Άβαταρ του/της athens
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 34
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
  • Κάρμα: 4
maria (mb361) έγραψε:
Σχετικα με τo simulator toy Aσπροπυργου.

www.thriassio.gr/δωρεά-προσομοιωτή-γέφυρας-από-την-seajets-στ/

Αξιζει ομως να ψαξεις τι κονδυλι συντηρησης προβλεπει ο κρατικοδιαιτος φετινος προυπολογισμος της Σχολης !

Εγω στοιχιματιζω οτι δεν προβλεπει τιποτε !



Για το χαλι της σχολης Σωστικων - Πυροσβεστικων (σχεδον μηδενικη χρηση του υπαρχοντος εξοπλισμου, human resources χειριστης ποιοτητας, πληρης απουσια ψηφιοποιησης) αποφευγεις να απαντησεις...

Γιατι ?

1)Πηγαινετε στην Norsafe στο Λαυριο, πληρωστε τα και κανετε πρακτικη .



2)ΝAFTES 'η Πυροσβεστικη Σχολη Ασπροπυργου ?

www.naftes.eu/el/

www.facebook.com/naftesproject/videos/365749260917980/

Αναμενω, σχολια σου.


Ενταξει το αποφευγω να απαντησω ειναι υπερβολη,
γνωριζω αρκετα αλλα οχι τα παντα!

Σωστικα ειχα τελειωσει πριν αρκετα χρονια, εχω παει προσφατα και εχω δει στο διλεπτο τι εκπαιδευση κανουν
αλλα δεν μπορω να εχω πληρη αποψη.
Εκεινο που γνωριζω σιγουρα ειναι οτι αρκετοι εκπαιδευτες ειναι πολυ αυστηροι και κοβουν για πλακα,
βεβαια απο την αλλη ειναι γρηγορη η επανεγραφη, ισως για αυτο το κανουν.

Δεν μπορω να εχω πληρη αποψη για την ποιοτητα και ειναι λαθος να εχουμε αποψη για τα παντα.

Αν παντως σε ενδιαφερει, μπορω να το ερευνησω και εν καιρω οταν θα το ξεψαχνισω το θεμα να μην αποφυγω τιποτα!

Απο την αλλη ομως, δεν ειμαι υπευθυνος για την συνολικη ποιοτητα της ναυτικης εκπαιδευσης στο συνολο της.
Επικεντρωνομαι στο δικο μου τομεα και εκει αν θες ριχνω δυναμεις.
Ηδη υπαρχουν αρκετες αδυναμιες και ειμαι κατω του αποδεκτου μεσου ορου.

Δυστυχως και οι σπουδαστες, ενδιαφερονται να τελειωσουν συντομα την σχολη και σου λεει τα υπολοιπα εν πλω.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Η καταντια της ναυτικης εκπαιδευσης στην Ελλαδα ! 29 Σεπ 2019 20:25 #141

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1687
  • Κάρμα: 35 (-37)
athens έγραψε:


Αν παντως σε ενδιαφερει, μπορω να το ερευνησω και εν καιρω οταν θα το ξεψαχνισω το θεμα να μην αποφυγω τιποτα!
.......
Δυστυχως και οι σπουδαστες, ενδιαφερονται να τελειωσουν συντομα την σχολη και σου λεει τα υπολοιπα εν πλω.

1)Επαναφοιτηση ΣΣΠΜ Ασπροπυργος λογω STCW Manila ammentments : Ενα τιποτα με μπολικο καθολου. Απλα τηρηση του ωρολογιου προγραμματος. Kαθεσαι χωρις να κανεις τιποτε μεχρι να παει 14:30. Κερδος γνωσεων : Μηδεν !

Αφου θελεις να το ψαξεις την επομμενη φορα που θα πας, ρωτησε εναν καθηγητη 'η εναν μαθητη να σου πει ποιες ειναι οι τεχνικες διαφορες στα παλια και στα νεα on load release systems του LSA Code και αμα σου απαντησει γραψε μου !

2)Τα πλοια δεν ειναι σχολεια και οι Πλοιαρχοι δεν ειναι δασκαλοι (στην πλειοψηφια τους).

Στα νεα παιδια που μας διαβαζουν, η συμβουλη ειναι να μην αρκουνται στην χρεοκοπημενη ''δωρεαν Παιδεια''.

Να βαλουν το χερι βαθια στην τσεπη...με φοιτηση/σεμιναρια ειτε σε σοβαρα ιδιωτικα σχολεια εντος Ελλαδας ειτε ακομη και εκτος Ελλαδος...Τα σχολεια στο εξωτερικο δεν ειναι τραλαλα. Κανεις μαθημα και πρακτικη, τρως, και συνεχιζεις το διαβασμα στον χωρο που εχει κλεισει το σχολειο (και εχεις πληρωσει) για την διαμονη σου. Και στο τελος παιρνας απο σοβαρες εξετασεις...

Αυτος ειναι ο λογος που εβαλα τα παραπανω βιντεακια (αλλο πραγμα να μαθαινεις για πυροσβεση καθισμενη στο θρανιο και αλλο μεσα σε θαλαμο με 300 βαθμους Κελσιου πυρακτωμενης λαμαρινας γυρω σου...)

Δες τι γινεται οταν οι ''κουτοφραγκοι'' κανουν training....



www.pelastusopisto.fi/en/learning-environments/

Επιμενω στα Σωστικα - Πυροσβεστικα γιατι αυτα ειναι η βαση.Και οταν η βαση ειναι σαθρη και μπαζει καταλαβαινεις πως ειναι το εποικοδομημα ( βλεπε,ΕCDIS)...
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 29 Σεπ 2019 22:15 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Σχολή Πλοιάρχων και Μηχανικών στη Βουλγαρία 17 Οκτ 2019 01:45 #142

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 13066
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1246
  • Κάρμα: -29 (-1)
Γρ. Νικολόπουλος
Σπάνια μια οικονομική είδηση που προκαλεί τόσο μεγάλη εντύπωση όσο αυτή προκάλεσε το ρεπορτάζ του Μηνά Τσαμόπουλου στο «Πρώτο Θέμα» της προηγούμενης Κυριακής σχετικά με τη σχολή εμποροπλοιάρχων στη Βάρνα της Βουλγαρίας, όπου σήμερα φοιτούν 420 Έλληνες σπουδαστές.
Είναι εντυπωσιακό, για να μην πούμε εξωφρενικό, και είναι ασφαλώς απαράδεκτο ότι οι Έλληνες που θέλουν να γίνουν καπετάνιοι και μηχανικοί πηγαίνουν στη Βουλγαρία για να σπουδάσουν. Και είναι απαράδεκτο διότι η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη δύναμη του Εμπορικού Ναυτικού στον κόσμο και διαθέτει τη Σχολή Εμποροπλοιάρχων στον Ασπρόπυργο, η οποία, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, όχι μόνο δεν διαθέτει τις αναγκαίες σύγχρονες τεχνολογίες για την εκπαίδευσή τους, αλλά είναι και εντελώς παρατημένη από το Κράτος. Αντί λοιπόν να έχουμε την καλύτερη Σχολή παγκοσμίως και να έρχονται εδώ να σπουδάσουν οι ξένοι, φεύγουν οι Έλληνες και πηγαίνουν σε ιδιωτική σχολή στη Βουλγαρία όπου πληρώνουν 3.000 ευρώ. Το αντίθετο θα έπρεπε να συμβαίνει. Να πληρώνουν οι ξένοι για να σπουδάζουν εδώ.
Αυτό είναι ασφαλώς ένα μόνο παράδειγμα που απεικονίζει το χάλι της δωρεάν Παιδείας μας. Διότι πάρα πολλοί Έλληνες που θέλουν να σπουδάσουν κάτι στα σοβαρά, αντί να χάνουν τέσσερα χρόνια στα ελληνικά πανεπιστήμια, πηγαίνουν όπως μπορεί ο καθένας στο Εξωτερικό. Με υποτροφίες, πληρώνοντας, χρησιμοποιώντας τα ειδικά φοιτητικά δάνεια που δίνονται έξω - πάντως φεύγουν όσοι παίρνουν τις σπουδές τους στα σοβαρά.
Πολλοί θα αντιτείνουν ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι πολύ καλά. Έτσι θέλουμε να λέμε, αλλά αυτό δεν ισχύει. Στις διεθνείς λίστες κατάταξης ακόμη και οι εμβληματικές σχολές του Πολυτεχνείου βρίσκονται χαμηλότατα και φυσικά όλες οι άλλες σχολές ακόμη πιο χαμηλά. Μερικές καταφέρνουν να βρεθούν στις 1.000 πρώτες θέσεις παγκοσμίως και αυτό θεωρείται ικανοποιητικό - αν είναι δυνατόν! Ούτε καν στα Αρχαία Ελληνικά και στην Αρχαιολογία δεν είμαστε στις πρώτες θέσεις, κάτι που θα έπρεπε να είναι δεδομένο.
Όταν κάποιοι υποστηρίζουν ότι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είναι καλά, ερμηνεύουν λάθος τις πολύ μεγάλες επιτυχίες, ακόμη και παγκόσμιες πρωτιές ορισμένων Ελλήνων φοιτητών. Κάποιοι συγκεκριμένοι φοιτητές που κοπιάζουν και καταφέρνουν να υπερπηδήσουν όλα τα εμπόδια που τους βάζει το εκπαιδευτικό σύστημα και το κράτος καταφέρνουν να διαπρέψουν. Αυτοί είναι καλοί. Όχι το σύστημα, ούτε το Πανεπιστήμιο. Για να θεωρηθεί καλό ένα Πανεπιστήμιο και ένα εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει το επίπεδο όλων ή τουλάχιστον της μεγάλης πλειοψηφίας των φοιτητών να είναι πολύ υψηλό. Όχι κάποιες εξαιρέσεις. Εδώ, αν κάποιος φοιτητής αποφασίσει να σκιστεί στο διάβασμα και αν καταφέρει μόνος του να ξεπεράσει όλες τις αναποδιές (καταλήψεις, ελλείψεις εργαστηρίων, απεργίες κ.λ.π.), ίσως καταφέρει κάτι. Αλλιώς το σύστημα και το Ελληνικό Πανεπιστήμιο το μόνο που του εξασφαλίζουν είναι τέσσερα χρόνια διακοπές και χαβαλέ.
Και φυσικά μετά από αυτά τα χρόνια των διακοπών και του χαβαλέ τού εξασφαλίζεται και μια θέση στις ουρές των ανέργων. Εντούτοις, και όσοι τελειώνουν τις σχολές, ακόμη και οι αριστούχοι, είναι σε πολλές περιπτώσεις αμόρφωτοι σε σχέση με τις απαιτήσεις της αγοράς. Θα μου πείτε τη δουλειά τη μαθαίνεις στη δουλειά, όχι στο Πανεπιστήμιο. Ασφαλώς. Αλλά το να έχει μάθει ένας απόφοιτος σχολής Μέσων Ενημέρωσης και Δημοσιογραφίας να κάνει μια περίληψη κειμένου και να βγάζει έναν τίτλο που περιγράφει το θέμα είναι στοιχειώδες. Και όμως, αυτό δεν διδάσκεται στις σχολές δημοσιογραφίας. Τι διδάσκεται; Διάφορες θεωρίες.
Το κακό είναι ότι ενώ τα Ελληνικά Κρατικά Πανεπιστήμια δεν κάνουν καθόλου καλή δουλειά, η γνωστή συντεχνία των κρατικιστών δημοσίων υπαλλήλων και πολιτικών δεν επιτρέπει ούτε στα ιδιωτικά ιδρύματα να λειτουργήσουν ομαλά. Τι εννοώ; Οτι αν κάποιος θελήσει να ανοίξει ένα ιδιωτικό ΙΕΚ ή να φτιάξει μια σχολή που να δίνει έναν τίτλο σπουδών (όχι πανεπιστημιακό) θα συναντήσει τόσα εμπόδια που δεν θα τα καταφέρει. Μπορείτε να βρείτε στο Διαδίκτυο τι χρειάζεται για να κάνεις κάτι τέτοιο.
Και υπάρχει και άλλο πρόβλημα. Αρνούνται οι εκπαιδευτικοί μας να συνδέσουν τις σπουδές με τις απαιτήσεις της αγοράς. Επιμένουν να διδάσκουν άλλα και δεν λαμβάνουν υπόψη τους τι γνώσεις ζητάει η αγορά από έναν απόφοιτο.
Αποτέλεσμα;
Πολλοί απόφοιτοι έχουν βασικές ελλείψεις για να κάνουν τη δουλειά που σχετίζεται με τις σπουδές τους και δεν υπάρχουν ιδιωτικές σχολές που θα τους δώσουν μια εξειδίκευση καλύπτοντας το κενό που αφήνουν οι κρατικές. Τελικά λοιπόν οι επιχειρήσεις ψάχνουν να προσλάβουν ανθρώπους με κάποια στοιχειώδη προσόντα και δεν βρίσκουν. Και γι’ αυτό όλοι καταλήγουν να περιμένουν έναν διορισμό στο Δημόσιο για να αράξουν κάπου, παραμένοντας εσαεί χωρίς γνώσεις και προσόντα, μονίμως ασφαλείς και μη αξιολογούμενοι, αλλά απολύτως καθοδηγούμενοι υπό τη σκέπη των συνδικαλιστών και των πολιτικών, που το μόνο που επιζητούν είναι η διατήρηση των πελατειακών σχέσεων, στις οποίες με επιμέλεια εκπαιδεύουν τα θύματά τους - μαθητές, φοιτητές, δημοσίους υπαλλήλους, ψηφοφόρους.


www.protothema.gr/blogs/gr-nikolopoylos/...anios-apo-voulgaria/
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Τελευταία διόρθωση: 17 Οκτ 2019 02:00 από Καράντη Μαρία (cross).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": maria (mb361)

Σχολή Πλοιάρχων και Μηχανικών στη Βουλγαρία 17 Οκτ 2019 19:07 #143

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1687
  • Κάρμα: 35 (-37)
Δεν εχω να προσθεσω τιποτε αλλο. Δικαιολογουνται νομιζω κατα μεγαλο ποσοστο οι οποιες κατα καιρους αποψεις εχω εκφρασει.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 17 Οκτ 2019 19:08 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Σχολή Πλοιάρχων και Μηχανικών στη Βουλγαρία 17 Οκτ 2019 19:58 #144

  • athens
  • Το Άβαταρ του/της athens
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 34
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 38
  • Κάρμα: 4
sorry κιολας αλλα το αρθρο βριθει ανακριβειας το λιγοτερο!!!
Γιατι τοση προπαγανδα υπερ της ιδιωτικης εκπαιδευσης και καταποντισης της δημοσιας?
Αλλα ας επιχειρησω μια απαντηση, τουλαχιστον σε αυτα που ειναι αυτονοητα.


Καράντη Μαρία (cross) έγραψε:
Γρ. Νικολόπουλος
Σπάνια μια οικονομική είδηση που προκαλεί τόσο μεγάλη εντύπωση όσο αυτή προκάλεσε το ρεπορτάζ του Μηνά Τσαμόπουλου στο «Πρώτο Θέμα» της προηγούμενης Κυριακής σχετικά με τη σχολή εμποροπλοιάρχων στη Βάρνα της Βουλγαρίας, όπου σήμερα φοιτούν 420 Έλληνες σπουδαστές.
Είναι εντυπωσιακό, για να μην πούμε εξωφρενικό, και είναι ασφαλώς απαράδεκτο ότι οι Έλληνες που θέλουν να γίνουν καπετάνιοι και μηχανικοί πηγαίνουν στη Βουλγαρία για να σπουδάσουν.

Για πιο λογο ειναι εξωφρενικο?
Για να γινω ο συνηγορος του διαβολου, οι συγκεκριμενοι σπουδαστες προτιμησαν την βαρνα λογω του υψηλου επιπεδου της σχολης η για αλλο λογο?
Επισης αλλη ερωτηση, οι συγκεκριμενοι σπουδαστες, εδωσαν πανελληνιες εξετασεις? Αν ναι, ποσα μορια μαζεψαν?
Μηπως κουλουρι με σουσαμι πανω? και τελικα ειδαν και αποειδαν και τα μαζεψαν και πηγαν βουλγαρια?
Φετος εισηχθησαν πανω απο 1100 ατομα σε σχολες, αυτοι γιατι δεν πηγαν στη βαρνα? Γνωριζω μερικους που οικονομικα θα αντεχαν να πανε, αν πιστευαν οτι θα ειχαν καλυτερο μελλον στη ναυτιλια.
Παρολα αυτα, διαβασαν και στις πανελλαδικες εξετασεις ειχαν ζηλευτες επιδοσεις με βαθμους σε ολα τα μαθηματα, ανω του 15.

Καράντη Μαρία (cross) έγραψε:
[color=#000000

Και είναι απαράδεκτο διότι η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη δύναμη του Εμπορικού Ναυτικού στον κόσμο και διαθέτει τη Σχολή Εμποροπλοιάρχων στον Ασπρόπυργο, η οποία, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, όχι μόνο δεν διαθέτει τις αναγκαίες σύγχρονες τεχνολογίες για την εκπαίδευσή τους, αλλά είναι και εντελώς παρατημένη από το Κράτος.

Καταρχην δεν ειναι μονο ο Ασπρπυργος, ο συντακτης θα πρεπει να κανει μια βολτα ανα την ελλαδα,
θα βρει εκτος απο σχολες παρατημενες, και σχολες κοσμημα,
αναφερομαι σε αυτη της κεφαλονιας, πληρως ανακαινισμενη μετα τους σεισμους, αρτια εξοπλισμενη με προσομοιωτες transas
που αμφιβαλω αν οι σπουδαστες της βαρνας εχουν δει κατι παρομοιο...
Και ειλικρινα διαβαζω αυτες τις ανακριβειες και εκνευριζομαι απο τους λογης λογης δημοσιαγραφισκους,
οταν μαλιστα πριν λιγες μερες πρωην μαθητες μου και σπουδαστες ΑΕΝ πλεον μου εστειλαν φωτογραφιες απο τους προσομειωτες....


i.postimg.cc/Pr9P1gqs/transas-1.jpg


i.postimg.cc/28V1bkr7/transas-2.jpg

i.postimg.cc/mZdcgzfr/transas-3.jpg

Καράντη Μαρία (cross) έγραψε:
[color=#000000
Αντί λοιπόν να έχουμε την καλύτερη Σχολή παγκοσμίως και να έρχονται εδώ να σπουδάσουν οι ξένοι, φεύγουν οι Έλληνες και πηγαίνουν σε ιδιωτική σχολή στη Βουλγαρία όπου πληρώνουν 3.000 ευρώ. Το αντίθετο θα έπρεπε να συμβαίνει. Να πληρώνουν οι ξένοι για να σπουδάζουν εδώ.

Ο συντακτης προφανως αγνοει οτι απο αυτες τις σχολες εχουν αποφοιτησει, ολοι οσοι εχουν εμπλακει στη ναυτιλια απο την πλευρα του ναυτιλομενου, Αρχιπλοιαρχοι και αρχιμηχανικοι, φτασμενα στελεχη που σημερα καθοδηγουν εταιριες πολλων κατ. δολλαριων, αρχισαν την καριερα τους απο αυτες τις "χαλια" σχολες. Βεβαιως δεν εμειναν εκει, εκαναν μεταπτυχιακα, πολλα σεμιναρια και ενα σωρο αλλα πραγματα,
αλλα η ναυτικη παιδεια τους, αποκτηθηκε και γαλουχηθηκε εχει μεσα.


Αυτό είναι ασφαλώς ένα μόνο παράδειγμα που απεικονίζει το χάλι της δωρεάν Παιδείας μας. Διότι πάρα πολλοί Έλληνες που θέλουν να σπουδάσουν κάτι στα σοβαρά, αντί να χάνουν τέσσερα χρόνια στα ελληνικά πανεπιστήμια, πηγαίνουν όπως μπορεί ο καθένας στο Εξωτερικό. Με υποτροφίες, πληρώνοντας, χρησιμοποιώντας τα ειδικά φοιτητικά δάνεια που δίνονται έξω - πάντως φεύγουν όσοι παίρνουν τις σπουδές τους στα σοβαρά.
Πολλοί θα αντιτείνουν ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια είναι πολύ καλά. Έτσι θέλουμε να λέμε, αλλά αυτό δεν ισχύει. Στις διεθνείς λίστες κατάταξης ακόμη και οι εμβληματικές σχολές του Πολυτεχνείου βρίσκονται χαμηλότατα και φυσικά όλες οι άλλες σχολές ακόμη πιο χαμηλά. Μερικές καταφέρνουν να βρεθούν στις 1.000 πρώτες θέσεις παγκοσμίως και αυτό θεωρείται ικανοποιητικό - αν είναι δυνατόν! Ούτε καν στα Αρχαία Ελληνικά και στην Αρχαιολογία δεν είμαστε στις πρώτες θέσεις, κάτι που θα έπρεπε να είναι δεδομένο.
Όταν κάποιοι υποστηρίζουν ότι τα Ελληνικά Πανεπιστήμια είναι καλά, ερμηνεύουν λάθος τις πολύ μεγάλες επιτυχίες, ακόμη και παγκόσμιες πρωτιές ορισμένων Ελλήνων φοιτητών. Κάποιοι συγκεκριμένοι φοιτητές που κοπιάζουν και καταφέρνουν να υπερπηδήσουν όλα τα εμπόδια που τους βάζει το εκπαιδευτικό σύστημα και το κράτος καταφέρνουν να διαπρέψουν. Αυτοί είναι καλοί. Όχι το σύστημα, ούτε το Πανεπιστήμιο. Για να θεωρηθεί καλό ένα Πανεπιστήμιο και ένα εκπαιδευτικό σύστημα πρέπει το επίπεδο όλων ή τουλάχιστον της μεγάλης πλειοψηφίας των φοιτητών να είναι πολύ υψηλό. Όχι κάποιες εξαιρέσεις. Εδώ, αν κάποιος φοιτητής αποφασίσει να σκιστεί στο διάβασμα και αν καταφέρει μόνος του να ξεπεράσει όλες τις αναποδιές (καταλήψεις, ελλείψεις εργαστηρίων, απεργίες κ.λ.π.), ίσως καταφέρει κάτι. Αλλιώς το σύστημα και το Ελληνικό Πανεπιστήμιο το μόνο που του εξασφαλίζουν είναι τέσσερα χρόνια διακοπές και χαβαλέ.
Και φυσικά μετά από αυτά τα χρόνια των διακοπών και του χαβαλέ τού εξασφαλίζεται και μια θέση στις ουρές των ανέργων. Εντούτοις, και όσοι τελειώνουν τις σχολές, ακόμη και οι αριστούχοι, είναι σε πολλές περιπτώσεις αμόρφωτοι σε σχέση με τις απαιτήσεις της αγοράς. Θα μου πείτε τη δουλειά τη μαθαίνεις στη δουλειά, όχι στο Πανεπιστήμιο. Ασφαλώς. Αλλά το να έχει μάθει ένας απόφοιτος σχολής Μέσων Ενημέρωσης και Δημοσιογραφίας να κάνει μια περίληψη κειμένου και να βγάζει έναν τίτλο που περιγράφει το θέμα είναι στοιχειώδες. Και όμως, αυτό δεν διδάσκεται στις σχολές δημοσιογραφίας. Τι διδάσκεται; Διάφορες θεωρίες.
Το κακό είναι ότι ενώ τα Ελληνικά Κρατικά Πανεπιστήμια δεν κάνουν καθόλου καλή δουλειά, η γνωστή συντεχνία των κρατικιστών δημοσίων υπαλλήλων και πολιτικών δεν επιτρέπει ούτε στα ιδιωτικά ιδρύματα να λειτουργήσουν ομαλά. Τι εννοώ; Οτι αν κάποιος θελήσει να ανοίξει ένα ιδιωτικό ΙΕΚ ή να φτιάξει μια σχολή που να δίνει έναν τίτλο σπουδών (όχι πανεπιστημιακό) θα συναντήσει τόσα εμπόδια που δεν θα τα καταφέρει. Μπορείτε να βρείτε στο Διαδίκτυο τι χρειάζεται για να κάνεις κάτι τέτοιο.
Και υπάρχει και άλλο πρόβλημα. Αρνούνται οι εκπαιδευτικοί μας να συνδέσουν τις σπουδές με τις απαιτήσεις της αγοράς. Επιμένουν να διδάσκουν άλλα και δεν λαμβάνουν υπόψη τους τι γνώσεις ζητάει η αγορά από έναν απόφοιτο.
Αποτέλεσμα;
Πολλοί απόφοιτοι έχουν βασικές ελλείψεις για να κάνουν τη δουλειά που σχετίζεται με τις σπουδές τους και δεν υπάρχουν ιδιωτικές σχολές που θα τους δώσουν μια εξειδίκευση καλύπτοντας το κενό που αφήνουν οι κρατικές. Τελικά λοιπόν οι επιχειρήσεις ψάχνουν να προσλάβουν ανθρώπους με κάποια στοιχειώδη προσόντα και δεν βρίσκουν. Και γι’ αυτό όλοι καταλήγουν να περιμένουν έναν διορισμό στο Δημόσιο για να αράξουν κάπου, παραμένοντας εσαεί χωρίς γνώσεις και προσόντα, μονίμως ασφαλείς και μη αξιολογούμενοι, αλλά απολύτως καθοδηγούμενοι υπό τη σκέπη των συνδικαλιστών και των πολιτικών, που το μόνο που επιζητούν είναι η διατήρηση των πελατειακών σχέσεων, στις οποίες με επιμέλεια εκπαιδεύουν τα θύματά τους - μαθητές, φοιτητές, δημοσίους υπαλλήλους, ψηφοφόρους.

www.protothema.gr/blogs/gr-nikolopoylos/...anios-apo-voulgaria/[/quote]


Το ασχολιαστο κομματι δεν αφορα την ναυτικη εκπαιδευση οποτε δεν το σχολιαζω.
Στις ΑΕΝ, δεν υπαρχει ουτε καταληψη, ουτε χαμενες ωρες, η παρακολουθηση ειναι υποχρεωτικη καθημερινα, και η σχολη ειναι ημιστρατιωτικου χαρακτηρα. Η εμφανιση των σπουδαστων εχει ενα μετρο, απαγορευονται ρητως σκουλαρικια, τατουαζ, εισοδο στη σχολη με φορμες και παρομοια ρουχα.
Γενικα μιλωντας η διδασκαλια ειναι αυστηρη (πχ υπαρχουν αρκετοι καθηγητες, μολις μπουν για μαθημα και κλεισει η πορτα δεν μπαινει κανεις μεσα, επεξες και εχασες....) συνηθως στις αιθουσες η αμφιθεατρα υπαρχει νεκρικη σιγη.
Αρκετες σχολες ειναι δυσκολες και το να αποφοιτησεις απαιτειται σκληρο διαβασμα.


Συνοπτικα λοιπον, και σε οτι αφορα τις ΑΕΝ αγαπητε κυριε συντακτα,
ειστε το λιγοτερο αδιαβαστος για να μην πω κακοβουλος αν οντως ειχατε γνωση των ανωτερω και για δικους σας λογους προσπαθειτε να πετυχετε αγνωστο τι ακριβως.



Κατα τα αλλα,
οι ΑΕΝ χρειαζονται βελτιωσεις? φυσικα!
Αν μιλησα για μια σχολη αλλο τοσο υπαρχουν σχολες πιο μετριου επιπεδου και εκει πρεπει να γινουν οι αναγκαιες βελτιωσεις.
Ομως να προσπαθουμε να τεντωσουμε τα παντα για να τα κανουμε ισωμα, αυτο ειναι εντελως προβοκατορικο.

Θα κοιταγα με ενδιαφερον ενα αρθρο απο καποιον που οντως πηγε σε 1-2 σχολες,
ξεναγηθηκε και εμαθε απο πρωτο χερι τις ελλειψεις, και ποια τα θετικα η τα αρνητικα.
Τωρα για ρεπορταζ απο του καναπεως και που απαντησα, δεν ειμαι σιγουρος αν αξιζε τον κοπο.




ΥΓ........ μιας και ο καυγας εγινε για τον ασπροπυργο,
μετα απο τηλεφωνημα που εκανα για ενημερωση, ο Ασπροπυργος απο φετος θετει σε λειτουργια το νεοαποκτηθεν του
προσομειωτη. Φωτορεπορταζ σε πρωτη ευκαιρια που θα μπορεσω.
Τελευταία διόρθωση: 17 Οκτ 2019 20:10 από athens.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.101 δευτερόλεπτα