Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Ασφάλεια - Νόμος - Ταξη - Πειθαρχία

Ασφάλεια - Νόμος - Ταξη - Πειθαρχία 24 Ιουλ 2021 21:40 #64

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1968
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 610
  • Κάρμα: 5
Προς τον : Πρόεδρο της Κυβέρνησης και Πρωθυπουργό κ Κυριάκο Μητσοτάκη

Υπουργό Προστασία Πολίτη κ Μιχάλη Χρυσοχοίδη

Η αναλογία Αστυνομικών Υπαλλήλων ανά 100.000 κατοίκους στην Europa
Austria - Cyprus - Malta -Greece -Croatia -Latvia -Italy -Portugal ειναι τα Κράτη με τους περισσότερους Αστυνομικούς στην Ευρωπαική Ενωση....................
Ειναι πολλή παραπάνω οι Αστυνομικοί γιατι παραδειγμα Ιταλία εχουν (4) Αστυνομίες σύν τις Δημοτικές που κανουν και χρεη τροχαίας δινουν κλήσεις στις Εισόδους παρακαμπτήριους των Εθνικών οδών κλπ.
Εχουν την Αστυνομία Policia μετα ειναι οι Carabinieri -μετα Αστυνομία Οικονομική ελέγχους 24ωρο -Αστυνομία Δασών 24ωρο που ελέγχει τις πλατείες των Πολεων μετα την Αστυνομία Κρατουμένων που ελέγχει για φυγοδικους κλπ παραβάτες.......
Νομους και επιβολή των Νομων ειναι το πρόβλημα και οχι οι .......προσλήψεις!

Austria with 333 police officers per 100,000 inhabitants above the EU average

Behind is :
Cyprus are Malta (505 police officers per 100,000 inhabitants),

Greece (492),

Croatia (490),
Latvia (461),
Italy (453),
Portugal (451),
Slovakia (410),
Slovenia (398),
Czech Republic ( 383),
Spain (361),
Belgium (342),
Bulgaria (335),
Austria (333),
France (326),
Luxembourg (320),
Netherlands (299),
Estonia (298),
Germany (297),
Lithuania (290),
Ireland (278),
Poland (263),
Romania (242),
Sweden (203),
Denmark (186),
Finland (137)
Hungary (90).

The proportion of female police officers rose from 16.7 percent in 2008 to 21.1 percent in 2016.

Πηγή:
www.bmi.gv.at/news.aspx?id=432F474452534159734D303D
EΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Η ΕΛΛΑΔΑ .(πηγή:Τhe Economist Global Democracy Index 2020).H Eλλάδα περιουσιακό στοιχείο Γερμανίας.
Τελευταία διόρθωση: 24 Ιουλ 2021 21:42 από PRS33 (PARIS33).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Ασφάλεια - Νόμος - Ταξη - Πειθαρχία 02 Αυγ 2021 20:09 #65

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1968
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 610
  • Κάρμα: 5
H super power Sweden πρωτη Χωρα στην μειωση των θανάτων απο τροχαία

Το ανώτατο οριο ταχύτητος τουλάχιστον στην Europa είναι στα 120 km/h με τις Σκανδιναβικές Χώρες να είναι μειωμένο όπως Sweden στα 110 km/h και Norway 100 km/h και ένα μεικτό σύστημα ταχυτήτων σε κατοικημένες περιοχές κυμαινόμενο μεταξύ 70 -80 km/h και κατακόρυφη μείωση στα 30 km/h έξω από Εκπαιδευτικά Ιδρύματα ,Νοσοκομεία κλπ.

Αντιστοίχως και τα πρόστιμα παραβίασης ταχύτητας είναι αυξημένα και ενδεικτικά όταν παραβιαστεί το όριο ταχύτητας πάνω από 20 km/h το πρόστιμο ανέρχεται στα €460 στην Norway €460, Sweden €235 ,Switzerland €165 ,και €135 Denmark.

Επίσης τα πρόστιμα για την χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση ανέρχονται Norway €170 , Sweden €150 ,και Switzerland 200,.

Για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ τα πρόστιμα ανέρχονται στην Sweden €40, ενώ στην Denmark ανέρχεται ισοδύναμο με ένα μηνιάτικο και την Norway-Iceland τα πρόστιμα είναι €450 ενώ στην Switzerland €500.

Στην Europa οι θάνατοι από τροχαία το 2019 ανήλθαν σε 18,800 άτομα ενώ το 2020 είχαμε μια μείωση κατά 4,000 θανάτων κατά 17% το 2020 αναφορικά με το 2019 και συγκεντρωτικά από το 2010 -2020 είχαμε μείωση θανάτων από τα τροχαία κατά 36%. (πιθανόν …..και λόγω της «πανδημίας» corona)

Πηγή:

ec.europa.eu/transport/modes/road/news/2...04-20-road-safety_en

Στο Yunanistan το 2020 πετύχαμε «θεαματικά» αποτελέσματα αφού οι θάνατοι από τροχαία μειώθηκαν κατά 16% λόγω corona lockdown.

Πηγή:

www.nrso.ntua.gr/road-fatalities-decreas...andemic-greece-2020/

H πρώτη Χώρα στην Europa με μειωμένους θανάτους λόγω τροχαίων ατυχημάτων είναι η super power Sweden με 270 θανάτους τον χρόνο και μάλιστα έχει γίνει σημείο τριβής αψιμαχιών λόγω του ότι δεν μείωνε κάθε χρόνο τους θανάτους από τα τροχαία ατυχήματα.

Μια Χώρα Βασίλειο αραιοκατοικημένη και πληθυσμιακά σαν την Ελλάδα ……και που δεν επέβαλε corona lockdown με 270 νεκρούς από τροχαία όταν εμείς στο Yunannistan παρόλο που ειχαμε lockdown οι νεκροί από τα τροχαία ανέρχονται …….700 άτομα…

Πηγή:

www.egypttoday.com/Article/1/81620/Swede...o-%E2%80%99-ready-to

Πως όμως η super power Sweden πέτυχε τα οντως θεαματικά αποτελέσματα να μειώσει τα τροχαία ατυχήματα και τους θανάτους;

Η απάντηση βρίσκεται στον ορο : «Vision zero” έναν Νoμοθέτημα που πέρασε στο Swedish Parliament και έγινε Νόμος του Βασιλείου από το 1997 και αφορά την σχεδίαση των οδικών αξόνων του Βασιλείου όπως και των δρόμων ,διαβάσεων πεζών σε κατοικημένες περιοχές.

Το Vision Zero βασίζεται σε μια υποκείμενη ηθική αρχή ότι "δεν μπορεί ποτέ να είναι δεοντολογικά αποδεκτό οι άνθρωποι να σκοτώνονται ή τραυματίζονται σοβαρά όταν μετακινούνται εντός του συστήματος οδικών μεταφορών».

Στα περισσότερα Συστήματα Οδικών Μεταφορών, οι χρήστες του οδικού δικτύου φέρουν πλήρη ευθύνη για την ασφάλεια. Το Vision Zero αλλάζει αυτήν τη σχέση τονίζοντας ότι η ευθύνη μοιράζεται από τους σχεδιαστές των συστημάτων μεταφοράς και των χρηστών των δρόμων.

Το Vision Zero προτείνει τις ακόλουθες "πιθανές μακροχρόνιες μέγιστες ταχύτητες ταξιδιού που σχετίζονται με την υποδομή, δεδομένης της βέλτιστης πρακτικής στη σχεδίαση οχημάτων και 100% των περιορισμών".
Οι ταχύτητες βασίζονται στα ορια του ανθρώπινου παράγοντα και των αυτοκινήτων.
Παράδειγμα, η ανθρώπινη ανοχή για ένα χτύπημα όταν είναι πεζός από ένα αυτοκίνητο είναι περίπου 30 km / h (19 mph).

Εάν επιθυμείτε υψηλότερη ταχύτητα στις αστικές περιοχές, η επιλογή είναι να διαχωρίσετε τις διαβάσεις πεζών από την κίνηση.
Εάν όχι, οι διαβάσεις πεζών ή ζώνες (ή οχήματα) πρέπει να είναι σχεδιασμένες ώστε να παράγουν ταχύτητες το πολύ 30 km / h (19 mph). Ομοίως, για τους επιβάτες, η μέγιστη εγγενής ασφαλής ταχύτητα των καλά σχεδιασμένων αυτοκινήτων μπορεί να αναμένεται να είναι το πολύ 70 km / h (43 mph) στις μετωπικές κρούσεις και 50 km / h (31 mph) στις πλευρικές κρούσεις.

Οι ταχύτητες άνω των 100 km / h (62 mph) μπορούν να γίνουν ανεκτές εάν η υποδομή έχει σχεδιαστεί για την πρόληψη μετωπικών και πλευρικών κρούσεων.

Πηγή:

en.wikipedia.org/wiki/Vision_Zero
EΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Η ΕΛΛΑΔΑ .(πηγή:Τhe Economist Global Democracy Index 2020).H Eλλάδα περιουσιακό στοιχείο Γερμανίας.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Ασφάλεια - Νόμος - Ταξη - Πειθαρχία 03 Αυγ 2021 07:57 #66

  • batista
  • Το Άβαταρ του/της batista
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7586
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2173
  • Κάρμα: -15 (4)
PRS33 (PARIS33) έγραψε:
H super power Sweden πρωτη Χωρα στην μειωση των θανάτων απο τροχαία

:laugh: :laugh: :laugh:

Τι μας λες ρε μεγάλε;;;; :ohmy:
Κάνει κάποιος κάτι για να μειώσει τους θανάτους από τροχαία;;;; :ohmy:
Για ποιον λόγο;;;; :ohmy:
Αφού υπάρχουν τα ... κουζινομάχαιρα για να πεθάνει κάποιος. :blink:
Τζάμπα κόπος... :blink:
Το ... καταγγέλω... :blink:
Μέτρον άριστον
Τελευταία διόρθωση: 03 Αυγ 2021 07:58 από batista.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.204 δευτερόλεπτα