Σταυρούλα (Σταυρούλα) έγραψε:
Δεν ήξερα τίποτα. Όταν έκανα τη διακοπή συμβολαίου δεν μου είπαν κάτι. Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση πελατών κοσμοτέ, με την οποία μίλησα χθες, για να καταλάβω τί είδους οφειλή είναι, μού είπε για το penalty. Μου είπε επίσης ότι το 2014 οι του ΟΤΕ είδαν αυτή την οφειλή αλλά δεν ήμουν πια πελάτης και δεν "μπορούσαν να με βρουν"!!! Έτσι μού είπε. Και τώρα, εν μέσω πανδημίας και μετά από 6 χρόνια από το 2014 και κοντά 10 από το 2011, πώς κατάφεραν και με εντόπισαν? Και μου έστειλαν επιστολή από δικηγορικό γραφείο? Για όνομα του Θεού!
Πηγαινε στον Συνηγορο του Καταναλωτη και γραψε τους για το συγκεκριμενο θεμα. Δεν θα πληρωσεις τιποτε και θα αναλαβουν αυτοι την υποχρεωση να σε ενημερωσουν.Πιστεψε με οτι κανουν καλα την δουλεια τους.
Η φορμα υποβολης βρισκεται στο site τους.