kostas bg (kostas.bg) έγραψε:
Μήπως μπορείς να γράψεις τα στοιχεία αυτής της υπηρεσίας θα κάνω και εγώ καταγγελία γίνεται τηλεφωνικά η μόνο εγγράφως ? Όσο περισσότεροι καταναλωτές παραπονιούνται για αυτές τις αυξήσεις ίσως γίνει κάτι και γίνει κάποια μείωση στο υπέρογκο χαράτσι που μας έχουν βάλει Αν μπορείς βάλε τη φόρμα που θα κάνουμε τα παράπονα στην υπηρεσία αυτή
Είναι χρονοβόρα διαδικασία, μόνο γραπτώς φυσικά:
"Πριν απευθυνθούν στην ΕΕΤΤ, οι καταναλωτές οφείλουν να υποβάλλουν κάθε ερώτημα/αίτημα/καταγγελία πρώτα στον πάροχό τους ο οποίος υποχρεούται να απαντήσει εγγράφως εντός 20 ημερολογιακών ημερών."
Αφού πάρεις την απάντηση από τον πάροχο, κάνεις την καταγγελία στην ΕΕΤΤ, την οποία προωθούν αυτοματοποιημένα στον πάροχο για να πάρεις άλλη μια απάντηση από τον πάροχο.
apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam