Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 16 Φεβ 2019 16:53 #10

  • Μενέλαος
  • Το Άβαταρ του/της Μενέλαος
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 247
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 70
  • Κάρμα: 5 (2)
maria (mb361) έγραψε:
Καταγγελια στην εποπτευουσα αρχη ( Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. )

www.bankofgreece.gr/Pages/el/Supervision...o/bogcomplaints.aspx

Σιγά μην συγκινηθεί η εποπτεύουσα αρχή. Έχουμε δει πόσο αποτελεσματική είναι σε ανάλογες περιπτώσεις.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 16 Φεβ 2019 17:03 #11

  • Μενέλαος
  • Το Άβαταρ του/της Μενέλαος
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Gold Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 247
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 70
  • Κάρμα: 5 (2)
Θα μπορούσε πάντως να γίνει μια γραπτή αναφορά εντελώς ανέξοδα, τόσο εκεί, όσο και στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Λόγω του μικρού ύψους του ποσού, είναι πιο πιθανή η συμμόρφωση της τράπεζας.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 16 Φεβ 2019 21:38 #12

  • CV
  • Το Άβαταρ του/της CV
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1015
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 764
  • Κάρμα: 9
kathrine έγραψε:
Καλό θα ήταν πάντως να μην τα ρίχνουμε πάντοτε στον απλό υπάλληλο καθώς υπάρχει αφόρητη πίεση από τους προϊστάμενους τους για την πώληση των συγκεκριμένων προϊόντων. Επίσης ο υπάλληλος παίρνει μικρό μόνο ποσοστό από αυτό το ποσό και το συντριπτικά μεγαλύτερο το καρπωνεται η τράπεζα!
Δεν την καταλαβαίνω αυτή τη λογική. Πόσα παίρνει ο υπάλληλος και πόσα παίρνει η τραπεζα; Δεν γνωρίζω - δεν με ενδιαφέρει.
kathrine έγραψε:
Λέγοντας αυτά δε σημαίνει ότι τα προϊόντα αυτά είναι κακά! Έχοντας αλλάξει δύο smartphones μέσα σε ένα χρόνο από δική μου απροσεξία, η ασφάλεια δεν έβλαψε ποτέ κανέναν...Το λέω αυτό γιατί παλιότερα η Citibank σε παρόμοιο προϊόν προσέφερε και ασφάλεια κινητού και κλειδιών!
Αυτά τα προϊόντα είναι κακά. Τελεία και παύλα.
Αυτό με το πακέτο μηνυμάτων σε όλο τον κόσμο είναι δωρεάν! Το άλλο με το ergo secure wallet μόλις διάβασα τι ειναι: κοροϊδία είναι.

Τέτοιου είδους ασφάλειες βλάπτουν την τσέπη χωρίς κανένα ουσιαστικο όφελος. Θα πας να δώσεις τώρα στην Πειραιώς 25ευρω το χρόνο για να ασφαλίσεις το πορτοφόλι σου; Αν το χασεις, πηγαινε δωσε 25ευρω κι αγόρασε καινουριο!!! Αν δεν έχεις 25ευρω, τι το θες το πορτοφολι;

Περί Citibank: οι πουσxxές των τραπεζών τύπου Citibank, BofA, Deutsche και σια, κάνουν τις τραπεζουλες τύπου Πειραιώς κτλ να μοιάζουν με γατάκια...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 23 Σεπ 2019 15:46 #13

  • Japetus (Japetus)
  • Το Άβαταρ του/της   Japetus (Japetus)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Fresh Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 12
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
  • Κάρμα: 3
Απώλεσα την χρεωστική μου κάρτα και επισκέφτηκα σήμερα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς προκειμένου να δηλώσω απώλεια και ακύρωση της παλιάς και επανέκδοση νέας.
Η υπάλληλος μου δήλωσε ότι πλέον το κόστος έκδοσης κάρτας κοστίζει 31 ευρώ και αφορά αντικατάσταση όχι μόνο λόγω απώλειας αλλά και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, δηλαδή φθοράς ή ακόμα και της κανονικής λήξης.
Όταν διαμαρτυρήθηκα σχετικά με το ύψος του ποσού μου είπε ότι είναι πλέον η πολιτική της τράπεζας και ότι στο κόστος συμπεριλαμβάνεται πλέον και δωρεάν ασφάλεια χρεώσεων για έναν χρόνο η οποία μου άφησε να εννοηθεί ότι ήταν υποχρεωτική.
Την ρώτησα ξανά για τη χρονική διάρκεια της ασφάλειας αυτής και μου είπε ότι αφορά μόνο τον πρώτο χρόνο. Επέμεινα ρωτώντας την εάν η ασφάλεια ανανεώνεται αυτόματα και υπάρχει πιθανότητα νέας χρέωσης τον επόμενο χρόνο και με διαβεβαίωσε ότι είναι μόνο για τον πρώτο χρόνο.
Επιστρέφοντας στο σπίτι και κοιτώντας στο winbank αναφέρονται καθαρά δυο συναλλαγές, η μία αφορά χρεώση 6 ευρώ για 'έξοδα αντικατάστασης κάρτας' και η άλλη 25 ευρώ και αφορά την εγγραφή στο ασφαλιστικό πρόγραμμα 'ERGO Secure Wallet'. Στα δε χαρτιά του συμβολαίου αναγράφεται ότι η λήξη κάλυψης είναι "1 έτος από την έναρξη της κάλυψης με αυτόματη ανανέωση για ένα έτος κάθε φορά, εκτός εάν δηλωθεί εγγράφως η πρόθεση περί μή ανανέωσης τουλάχιστον 30 ημέρες πριν τη λήξη της εκάστοτε ασφαλιστικής περιόδου".
Προσπαθώ να διασταυρώσω αν η εγγραφή στο ασφαλιστικό πρόγραμμα είναι πράγματι υποχρεωτική ή μπορεί να διαβληθεί.. Δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω και να το επιβεβαιώσω από το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας. Μήπως κάποιος μπορεί να το επιβεβαιώσει από εδώ μέσα για να κινήσω τις απαιτούμενες διαδικασίες;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 23 Σεπ 2019 16:05 #14

  • pka
  • Το Άβαταρ του/της pka
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Expert Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 154
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 53
  • Κάρμα: 5
Japetus (Japetus) έγραψε:
Απώλεσα την χρεωστική μου κάρτα και επισκέφτηκα σήμερα κατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς προκειμένου να δηλώσω απώλεια και ακύρωση της παλιάς και επανέκδοση νέας.
Η υπάλληλος μου δήλωσε ότι πλέον το κόστος έκδοσης κάρτας κοστίζει 31 ευρώ και αφορά αντικατάσταση όχι μόνο λόγω απώλειας αλλά και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, δηλαδή φθοράς ή ακόμα και της κανονικής λήξης.
Όταν διαμαρτυρήθηκα σχετικά με το ύψος του ποσού μου είπε ότι είναι πλέον η πολιτική της τράπεζας και ότι στο κόστος συμπεριλαμβάνεται πλέον και δωρεάν ασφάλεια χρεώσεων για έναν χρόνο η οποία μου άφησε να εννοηθεί ότι ήταν υποχρεωτική.
Την ρώτησα ξανά για τη χρονική διάρκεια της ασφάλειας αυτής και μου είπε ότι αφορά μόνο τον πρώτο χρόνο. Επέμεινα ρωτώντας την εάν η ασφάλεια ανανεώνεται αυτόματα και υπάρχει πιθανότητα νέας χρέωσης τον επόμενο χρόνο και με διαβεβαίωσε ότι είναι μόνο για τον πρώτο χρόνο.
Επιστρέφοντας στο σπίτι και κοιτώντας στο winbank αναφέρονται καθαρά δυο συναλλαγές, η μία αφορά χρεώση 6 ευρώ για 'έξοδα αντικατάστασης κάρτας' και η άλλη 25 ευρώ και αφορά την εγγραφή στο ασφαλιστικό πρόγραμμα 'ERGO Secure Wallet'. Στα δε χαρτιά του συμβολαίου αναγράφεται ότι η λήξη κάλυψης είναι "1 έτος από την έναρξη της κάλυψης με αυτόματη ανανέωση για ένα έτος κάθε φορά, εκτός εάν δηλωθεί εγγράφως η πρόθεση περί μή ανανέωσης τουλάχιστον 30 ημέρες πριν τη λήξη της εκάστοτε ασφαλιστικής περιόδου".
Προσπαθώ να διασταυρώσω αν η εγγραφή στο ασφαλιστικό πρόγραμμα είναι πράγματι υποχρεωτική ή μπορεί να διαβληθεί.. Δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω και να το επιβεβαιώσω από το τηλεφωνικό κέντρο της τράπεζας. Μήπως κάποιος μπορεί να το επιβεβαιώσει από εδώ μέσα για να κινήσω τις απαιτούμενες διαδικασίες;

δεν ειναι υποχρεωτικη... αν παρεις το τηλ κεντρο θα στο επιβεβαιωσουν. απλα εχει περασει μια γραμμη στην τραπεζα να το προωθουν ως υπχρεωτικο και οποιος τσιμπισει. ακομη και σε ανθρωπο που ηξερε εκ των προτερων οτι δεν ειναι υποχρεωτικο, φωναζοντας τον διευθυντη, τα εριχνε στον πελατη οτι δεν καταλαβε καλα κλπ.
αποψη μου ειναι εγγραφη καταγγελια στο τμημα παραπονων την τραπεζας, συμπεριλαμβανοντας το ονομα του υπαλληλου, και αναφορα στο συνηγορο του καταναλωτη.
ισως απο τις πολλες καταγγελιες, ασχοληθει καποιος σοβαρα με το θεμα.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 23 Σεπ 2019 17:04 #15

  • Evangelos (evangeloslar)
  • Το Άβαταρ του/της Evangelos (evangeloslar)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Senior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 64
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 19
  • Κάρμα: 2
Σε καλο πελάτη τους, με μεγάλους τζίρους (βενζινάδικο) χρέωναν καθε χρονο 25ευρω.
Όταν ρώτησε τι γνώμη μου, του είπα να πάει εκεί να διακόψει την συνδρομή και να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Οταν ειπε: «καλα εμένα βρήκατε να τα κάνετε αυτα;»
Η υπάλληλος έσκυψε το κεφάλι και το μονο που ειπε: « Υπογράψτε εδώ και τελειώσαμε κ.Τεδε»
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 23 Σεπ 2019 17:52 #16

  • Japetus (Japetus)
  • Το Άβαταρ του/της   Japetus (Japetus)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Fresh Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 12
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 14
  • Κάρμα: 3
Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την τράπεζα και επιβεβαίωσε η υπάλληλος το γεγονός ότι η αντικατάσταση κάρτας στοιχίζει 6 ευρώ και το ασφαλιστήριο δεν είναι σε καμία περίπτωση -ούτε και σε άνοιγμα λογαριασμού- υποχρεωτικό.
Μου ζήτησε στοιχεία για το περιστατικό και το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου για να υποβληθεί -όπως μου είπε- αναφορά.
Με συνέδεσε τέλος με τον υπεύθυνο του τμήματος συμβολαίων ο οποίος με καθησύχασε και διαβεβαίωσε ότι υπάρχει δυνατότητα διακοπής του συμβολαίου αζημίως, με επιστροφή ολόκληρου του ποσού των 25 ευρώ, με κατάθεση σε οποιοδήποτε τραπεζικό κατάστημα σχετικής ένστασης εντός 30 ημερών.

Ομολογώ ότι στο τηλέφωνο ήταν πολύ εξυπηρετικοί. Δεν ξέρω όμως αν πρέπει να ασκήσω και περισσότερη πίεση καθώς δεν γνωρίζω ούτε καν εάν η αναφορά που υπέβαλα επωνύμως στο τηλεφωνικό κέντρο θα έχει κάποιο αντίκρυσμα.
Δεν είχα σκοπό να κάνω καταγγελία της σύμβασης στο ίδιο υποκατάστημα. Μήπως όμως θα έπρεπε να μεταβώ εκεί για να μιλήσω στον ίδιο υπάλληλο που μου το συνέταξε καθώς και στον διευθυντή του;
Να κάνω και αναφορά στον συνήγορο του πολίτη μολονότι του ότι μέχρι να επιληφθεί του θέματος θα έχει λήξει το συμβάν;
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 23 Σεπ 2019 19:18 #17

  • Καράντη Μαρία (cross)
  • Το Άβαταρ του/της Καράντη Μαρία (cross)
  • ΣΕ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΩΡΑ
  • Platinum Boarder
  • "χωρίς εμού ου δύνασθε ποιείν ουδέν" Ιωάννην 15:5
  • Δημοσιεύσεις: 13098
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1247
  • Κάρμα: -29 (-1)
Japetus (Japetus) έγραψε:
Να κάνω και αναφορά στον συνήγορο του πολίτη μολονότι του ότι μέχρι να επιληφθεί του θέματος θα έχει λήξει το συμβάν;

Σκίσε τους αλύπητα, γιατί αν τους αφήσεις ατιμώρητους θα βλάψουν κι άλλους πελάτες της Τράπεζας.
Σταυρός ο φύλαξ πάσης της Οικουμένης,
Σταυρός η ωραιότης της Εκκλησίας,
Σταυρός βασιλέων το κραταίωμα,
Σταυρός πιστών το στήριγμα,
Σταυρός Αγγέλων η δόξα και...
Τελευταία διόρθωση: 24 Σεπ 2019 10:33 από Καράντη Μαρία (cross).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": γιώργης (yorgi)

Προσοχή στο άνοιγμα τραπεζικού λογαργιασμου στην Πειραιώς 24 Σεπ 2019 00:13 #18

  • pka
  • Το Άβαταρ του/της pka
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Expert Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 154
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 53
  • Κάρμα: 5
Japetus (Japetus) έγραψε:
Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την τράπεζα και επιβεβαίωσε η υπάλληλος το γεγονός ότι η αντικατάσταση κάρτας στοιχίζει 6 ευρώ και το ασφαλιστήριο δεν είναι σε καμία περίπτωση -ούτε και σε άνοιγμα λογαριασμού- υποχρεωτικό.
Μου ζήτησε στοιχεία για το περιστατικό και το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου για να υποβληθεί -όπως μου είπε- αναφορά.
Με συνέδεσε τέλος με τον υπεύθυνο του τμήματος συμβολαίων ο οποίος με καθησύχασε και διαβεβαίωσε ότι υπάρχει δυνατότητα διακοπής του συμβολαίου αζημίως, με επιστροφή ολόκληρου του ποσού των 25 ευρώ, με κατάθεση σε οποιοδήποτε τραπεζικό κατάστημα σχετικής ένστασης εντός 30 ημερών.

Ομολογώ ότι στο τηλέφωνο ήταν πολύ εξυπηρετικοί. Δεν ξέρω όμως αν πρέπει να ασκήσω και περισσότερη πίεση καθώς δεν γνωρίζω ούτε καν εάν η αναφορά που υπέβαλα επωνύμως στο τηλεφωνικό κέντρο θα έχει κάποιο αντίκρυσμα.
Δεν είχα σκοπό να κάνω καταγγελία της σύμβασης στο ίδιο υποκατάστημα. Μήπως όμως θα έπρεπε να μεταβώ εκεί για να μιλήσω στον ίδιο υπάλληλο που μου το συνέταξε καθώς και στον διευθυντή του;
Να κάνω και αναφορά στον συνήγορο του πολίτη μολονότι του ότι μέχρι να επιληφθεί του θέματος θα έχει λήξει το συμβάν;

το κανουν εσκεμμενα τα καταστηματα, και αν πας απλα απο εκει θα ειναι μονο για δικη σου ικανοποιηση.. ο διευθυντης θα ζητησει συγγνωμη και το θεμα θα θαφτει μεχρι το επομενο περιστατικο. στον υπαλληλο δεν θα κανουν τιποτα γιατι ειναι γραμμη, αλλα και ποιος εργοδοτης δεν θελει το καταστημα να "πουλαει πακετα" ακομη και πιεστικα.

νομιζω οτι χειριζονται την κατασταση εσωτερικα, με δηθεν αναφορα για να μην τους ερθει κανενα βαρυ προστιμο απο ρυθμιστικο φορεα μιας και ειναι εξωφθαλμη εξαπατηση...
σε αλλο forum διαβασα απιστευτες ιστοριες.. και απο τις λοιπες τραπεζες. δηλ ειναι αδιανοητο να εκβιαζουν με τετοια εξοδα φοιτητες απο την επαρχια που ηρθαν Αθηνα και θελουν απλα μια καρτα να τους στελνουν οι γονεις τα εξοδα.
γνωμη μου ειναι αν εχεις το χρονο και τη θεληση, να μην πεις αστο να παει στο δ...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": Καράντη Μαρία (cross), γιώργης (yorgi)
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.101 δευτερόλεπτα