Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι
Θέματα οικονομικής επικαιρότητας

ΘΕΜΑ: Αφορολόγητο Οριο Πολιτών Παγκοσμίως και Ανάπτυξη - Φορολογία Kρατών

Αφορολόγητο Οριο Πολιτών Παγκοσμίως και Ανάπτυξη - Φορολογία Kρατών 20 Ιουλ 2019 10:59 #388

  • batista
  • Το Άβαταρ του/της batista
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7139
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2173
  • Κάρμα: -22 (4)
PARIS33 έγραψε:
Παναγιωτης Καμπος εγραψε
.
Το θέμα είναι πως τα μηνύματα του Paris θα πρέπει να τα βάζω σε μια ιδιαίτερη κατηγορία, αφού σε ένα μόνο μήνυμα, πχ το τελευταίο, αναφέρεται σε θέματα αυτοκινήτου, οικολογίας, καλοκαιρινών διακοπών, υγείας, οικονομίας κ τέλος, μια καταγγελία για ψεύτικα νούμερα από το εξωτερικό που υπερχρεωνουν τους ανυποψίαστους πολίτες.
Paris, σεβαστές οι απόψεις σου, αλλα προσπάθησε να γράφεις το κάθε μήνυμα στο σωστό θέμα.
Απαντηση
Μα νομιζω και σε αλλα θεματα που εχουν ανοιξει και αλλοι στο forum δεν νομιζω οι αναρτησεις και τα σχολια να εχουν καμμια σχετικοτητα του αρχικου θεματος.
Θελεις αποδειξη Παναγιωτη Καμπο?
Πηγαινε και ριξε μια ματια στα "δημοφιλη θεματα" αναγνωσιμοτητας οπου και ο συγχωρεμενος οσο και αλλοι ασυγχωρητοι αλλο θεμα ανοιξαν και .......τελικα κατεληξαν να μιλανε για τις "γοβες Νοτοπουλου" ......!
Παναγιωτη Καμπο μηπως κανεις και χρεη δικηγορου συνηγορου σε άλλους στο forum?
Αμα στους αλογομουρηδες των "crypto" δεν αρεσουν τα γραφομενα μου ..........αυτο ειναι δικο τους θεμα .........!
Αμα στα εθνικια ακροδεξιους δεν αρεσουν τα γραφομενα μου για τον Κουλη Μιζοτακη που σαν φυσιολογικος Αρχηγος της ακροδεξιας δεν νικησε τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α αλλα μαλλον ενσωματωσε την ακροδεξια στην νεοναζι Νου -Δου.......και αυτο ειναι αλλο θεμα!

Πολλοί θιχτηκαν για οσα εχω γραψει για τον Κιναλητη ΠΑ.ΣΟ.Κ -αρα Αρβανιτιδη που "εχωσε" τα προσωπικα του χρεη €14,000,000 στο Αρθρο 99 τον "κυριαρχο" λαο.........και τον Κιναλητη αλλο "μουτρο" ΠΑ.ΣΟ.Κ.-αρα τον Κωνσταντοπουλο με την ξενοδοχειαρα 1,500,000 που "αγορασε" plus την αγορα στα πετρινα σπιτια της Ναυπακτου (πολλες κατοικιες).

Αμα καμμια "κυρια" η "μη κυρια" θιχτηκε εδω ειμαι δημοσια να το "συζητησουμε" η .....μαλλον την παραπεπω να ρωτησει τον ιδιοκτητη των ξενοδοχειακων μοναδων Metropolitan .........λεω ρε παιδι μου αν ....αν .......μηπως ξερει "γνωριζει" τον Κιναλητη ΠΑ.ΣΟ.Κ-αρα βουλευτη Αιτωλοακαρνανιας Κωνσταντοπουλο.
Ο Αρβανιτιδης εχει χωθει στο "μεροκαματο" ........την ανακυκλωση θεσσαλονικης που οι πρασινοι παπαρολογοι κοιμουνται ..…....

Μικρη ειναι η Ελλαδα "κυριες" και "μη κυριες" μου και............"γνωριζομαστε" δυστυχως.............!
Για αυτούς που εχουν δημιουργησει θεματα κατα της Thailand-αρας αφηστε τους γιατι αυτοι αλλα "ζορια" τραβανε.........!


Αφού λοιπόν, μετά από ... "διόρθωση" (και τίποτα άλλο), μετά από πολλές αναφορές, μένουν ουσιαστικά σχεδόν όλες οι ύβρεις (με κόκκινο) προς συμφορουμίτες (ασχέτως του σε ποιον αφορούν), απλά θα ... αναφωνήσω, στα ... μούτρα σου....... :sick:
Μέτρον άριστον
Τελευταία διόρθωση: 20 Ιουλ 2019 11:03 από batista.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Αφορολόγητο Οριο Πολιτών Παγκοσμίως και Ανάπτυξη - Φορολογία Kρατών 20 Ιουλ 2019 23:08 #389

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Βρες τα πρωτα με τον εαυτο σου και ασε τους "συμφορουμιτες" ετσι και αλλιως "σε μαθανε" .........ουτε απαντησα σε εσενα ετσι και αλλιως "γραμμενος" εισαι.
Μην “ανταγωνιζεσαι” και “εκδηλωνεσαι” ……...εκτος και αν νομιζεις οτι σε έθιξα αν και δεν απαντησα σε σενα (σε εχω “γραμμένο”).
Αν δεν σας αρεσουν τα σχολια μου τοτε να σχολιάσετε σε αλλα θεματα τις “γοβες Νοτοπουλου” και αμα τελειώσετε…….ανοιξτε “νεο θεμα” ……...για συνταγες μαγειρικης και μπισκοτων.

Πες του να πάει ……...Βασίλης Παπακωνσταντίνου :P :P :P



Είμαστε η μοναδική Ευρωπαϊκή χώρα στην οποία οι πολιτικοί μπορούν να αναλάβουν οποιοδήποτε υπουργείο. :angry:
Είμαστε η χώρα στην οποία οι πολιτικοί δεν αποσύρονται από το πολιτικό σκηνικό όταν χάνουν στις εκλογικές αναμετρήσεις. :angry:

Ακόμη και οι πρωθυπουργοί μετά την λήξη της θητείας τους αντί να αποσυρθούν παραμένουν βουλευτές, για να απολαμβάνουν τα βουλευτικά προνόμια.
Kαραμανλης -Παπανδρεου -Σαμαρας - Βουβουζελος -Πικραμενος- Τσιπρας κλπ.

Ωραια σας τιμησαμε κυριοι και μας τιμησατε σε οποιο Κομμα ανηκατε αλλα αντε στον αγυριστο τι θελετε τωρα καραψωναρες να ξαναγινετε Πρωθυπουργοι και "Επιτροποι" στην θεση ...…αλλο "παιδαρελη" του Αβρααμοπουλου? (να δω τι θα τον κανετε.....)!

Αδειαστε μας την "γωνια" και αφηστε χωρο να εισελθουν στην πολιτικη νεοι ανθρωποι 25-30 χρονων παλληκαρια οπως λιγοι εισηλθαν σαν τον Κυρανακη,Χριστιδη,Ζαχαρακη κλπ ενω καποτε αν θελουμε να βελτιωσουμε το Δημοκρατικο μας Πολιτευμα (εστω αυτο το υποτυπωδες των Κομμουνιστων της New York) θα πρεπει να θεσουμε επι ταπητος τοσο το θεμα της ηλικιακης διαρθρωσης του Κοινοβουλιου ,την αναλογια ανδρων γυναικων (ας ειναι και kriokoles.......σαν .....σαν........) και την αυτονομη εκπροσωπηση στο Κοινοβουλιο του "παραλληλου συμπαντος" στην Ελληνικη κοινωνια που ζουν μαζι μας οι Μουσουλμανοι πολιτες!
Δημοκρατια ειναι αυτο που τους το απαγορευει το Κ.Ι.Σ Ελλαδος την εκπροσωπηση η........burdelo?
Ο Μουσουλμανος πολιτης εχει απολυτο δικιο "γκαραγκιοζηδες" ...............!


Βαλαμε στο Κοινοβουλιο την Χρυση Αυγη (ευτυχως πηγαν στον αγυριστο) ........600,000 χρυσαυγιτοπουλα ψηφοι "ενσωματωθηκαν" στην νεοναζι ακροδεξια του Κουλη Μιζοτακη.

Κουλη Μιζοτακη 600,000 ακροδεξιοι ψηφοι δεν "εξαφανιζονται" αλλα "ενσωματωνονται" :P ..........ουτε ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α εχασε στις Εκλογες ψηφους αφου ελαβε 32,9% + 3,5%του Βαρουφακη...........μεγαλυτερο ποσοστο ειχε το 2015?
Οι Κιναλητες ΠΑ.ΣΟ.Κ -αρες ενισχυθηκαν με 22 εδρες.
Επομενως απο που κερδισε τα εθνικια νεοναζι ακροδεξια Νου -Δου?

Απο τον μπαρμπα Βασιλη Λεβεντη της Ενωσης Κεντρωων? :P
Επιπροσθετως εκλεγουμε Βουλευτες τον καθε τυχαρπαστο "Jack" και "zak" και κυρια και "μη κυρια" και "θιγεσται" αμα εισελθει στο Κοινοβουλιο ο Μουσουλμανος πολιτης?


Στην χώρα μας οι πολιτικοί αποσύρονται αφού ετοιμάσουν τον γιό ή την κόρη για να τους αντικαταστήσουν.

Είναι Δημοκρατία βουλευτικά γραφεία να λειτουργούν ως ατομικές επιχειρήσεις;
Ο μπαμπάς βουλευτής η μαμά ή κόρη ή η ανεψιά γραμματέας στο βουλευτικό γραφείο, ο γιος ειδικός επιστήμονας και η οικογενειακή επιχείρηση προοδεύει χωρίς να πληρώνει τους φόρους που αναλογούν σε ατομική επιχείρηση, αντίθετα να έχει φοροαπαλλαγές;
EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Αφορολόγητο Οριο Πολιτών Παγκοσμίως και Ανάπτυξη - Φορολογία Kρατών 22 Ιουλ 2019 10:48 #390

  • batista
  • Το Άβαταρ του/της batista
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7139
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2173
  • Κάρμα: -22 (4)
PARIS33 έγραψε:
Βρες τα πρωτα με τον εαυτο σου και ασε τους "συμφορουμιτες" ετσι και αλλιως "σε μαθανε" .........ουτε απαντησα σε εσενα ετσι και αλλιως "γραμμενος" εισαι.
Μην “ανταγωνιζεσαι” και “εκδηλωνεσαι” ……...εκτος και αν νομιζεις οτι σε έθιξα αν και δεν απαντησα σε σενα (σε εχω “γραμμένο”).

Πες μας (όταν μπορέσεις), τι ... πίνεις;;;; :blink:
Μέτρον άριστον
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Αφορολόγητο Οριο Πολιτών Παγκοσμίως και Ανάπτυξη - Φορολογία Kρατών 02 Αυγ 2019 22:44 #391

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Τα μη προνόμια των βουλευτών και υπουργών στη Σουηδία

Το ιδανικό μοντέλο της Σουηδίας

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η Claudia Wallin η Σουηδία είναι αρκετά φειδωλή με τα προνόμια των πολιτικών της, οι παροχές των οποίων χάσκουν από πολυτέλεια και ανέσεις, όπως έχουμε συνηθίσει για τα συγκεκριμένα άτομα μέχρι σήμερα.

Έτσι, χωρίς ιδιωτικό αυτοκίνητο και προσωπικούς οδηγούς οι υπουργοί και οι βουλευτές της σκανδιναβικής χώρας κυκλοφορούν με τα συνωστισμένα μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως και ο λαός που τους ψήφισε.

Επιπλέον, δεν έχουν δικαίωμα στην κοινοβουλευτική ασυλία και μπορούν να δικαστούν ενώπιον δικαστηρίου, όπως συμβαίνει και με οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο που έχει παραβεί το νόμο.

Τα κοινοβουλευτικά γραφεία τους μετρούν μόλις 8 τ.μ. έκταση, ενώ δεν τους παρέχονται ιδιωτικοί γραμματείς. Ο Σουηδός Joakim Holm εξηγεί στην Wallin ότι «είμαι αυτός που πληρώνει τους πολιτικούς και δεν βλέπω κανέναν λόγο να τους παρέχω μια ζωή πολυτελείας».

Οι πολιτικοί που θα τολμήσουν να δαπανήσουν δημόσιο χρήμα για να κυκλοφορήσουν με ταξί, και όχι με το λεωφορείο ή το τρένο, θα καταλήξουν πρωτοσέλιδο σε εφημερίδες και περιοδικά καθώς και πρώτο θέμα στα δελτία ειδήσεων της χώρας, εξηγεί στο άρθρο της η δημοσιογράφος.

Μάλιστα, ακόμη και ο πρόεδρος της Βουλής λαμβάνει κάρτα για την χρήση των δημόσιων συγκοινωνιών, ενώ μόνο ο πρωθυπουργός έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιεί ιδιωτικό αυτοκίνητο και να συνοδεύεται από δυνάμεις ασφαλείας.

Σε όσους φαίνεται λίγο ακραίο το γεγονός ότι οι Σουηδοί βουλευτές ζουν σε μικροσκοπικά διαμερίσματα στη Στοκχόλμη και πλένουν και σιδερώνουν τα ρούχα τους σε κοινόχρηστα πλυντήρια πρέπει να αναλογιστούν ότι πρόκειται για μια αρκετά βελτιωμένη εκδοχή απ’ ότι παλαιότερα, αν σκεφτεί κανείς ότι μέχρι και το τέλος της δεκαετίας του ’80 οι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι κοιμόντουσαν σε καναπέδες- κρεβάτια στα γραφεία τους!

Κανένας δεν γίνεται πολιτικός στη Σουηδία για να πλουτίσει

Κανείς από όσους ασχολείται με τα κοινά στη Σουηδία δεν πλουτίζει. Συγκεκριμένα, η αμοιβή ενός μέλους του κοινοβουλίου της χώρας είναι περίπου διπλάσια από αυτή ενός καθηγητή δημοτικού σχολείου.

Αξίζει να αναφερθεί, μάλιστα, ότι οι Σουηδοί βουλευτές κερδίζουν πολύ λιγότερα από πολλούς Ευρωπαίους ομολόγους τους. Για παράδειγμα οι Γερμανοί βουλευτές κερδίζουν περίπου 9.500 ευρώ/ μηνιαίως, ενώ οι Άγγλοι συνάδελφοί τους περίπου 7.400, την ώρα που οι ίδιοι βγάζουν περίπου 6.500.

Το πιο αξιοσημείωτο απ’ όλα όσα αναφέρει η Wallin στο άρθρο της είναι το γεγονός ότι σε επίπεδο δήμων όποιος επιθυμεί να ασχοληθεί με τα κοινά σίγουρα κατακρίνεται από τους ομολόγους του εκτός χώρας, καθώς οι υπηρεσίες του στο δήμο προσφέρονται εντελώς δωρεάν. Συν του γεγονότος ότι δεν έχουν κάποιο γραφείο, αλλά εργάζονται από το σπίτι.

Η υπονόμευση της μέχρι πρότινος αντίληψης για τους πολιτικούς


Το ιδανικό μοντέλο της Σουηδίας, όπως υπογραμμίζει η δημοσιογράφος, υπονομεύει κατά κάποιο τρόπο την μέχρι πρότινος αντίληψη που είχαν όλοι για τους πολιτικούς και το πώς θα έπρεπε να τους συμπεριφερόμαστε. Έτσι, με τον τρόπο τους οι Σουηδοί καταρρίπτουν το κλισέ ότι οι πολιτικοί θα πρέπει να απολαμβάνουν μιας ειδικής μεταχείρισης σαν να είναι άτομα από κάποια υψηλότερη και καλύτερη κοινωνική τάξη αποτελούμενη από κυρίες και κυρίους πιο επιφανείς από το μέσο πολίτη και άρα αξίζουν περισσότερα, σχεδόν «θεϊκά», προνόμια και οφέλη.

Αντιθέτως, η φιλοσοφία της Σουηδίας είναι να αντιμετωπίζει τους κυβερνητικούς αξιωματούχους και τους πολιτικούς εκπροσώπους της ως απλούς πολίτες. Στη χώρα που δεν δηλώνει ιδιαιτέρως φαν των «τίτλων» και που ήδη από την δεκαετία του 1960 έχει καταργήσει τη χρήση των επίσημων αντωνυμιών και ο καθένας αποκαλείται «εσύ», κανείς δεν είναι πάνω από κανέναν. Όλοι είναι ίσοι και σύμφωνα με το αξιακό σύστημα της Σουηδίας οι πολιτικοί της θα πρέπει να ζουν σε συνθήκες παρόμοιες με την πραγματικότητα που βιώνουν εκείνοι που τους ψηφίζουν.

Χωρίς σοβαρές κοινωνικές ισορροπίες, η Σουηδία είναι αδιαμφισβήτητα μία από τις ασφαλέστερες και λιγότερο βίαιες χώρες, εξηγεί στο άρθρο η Wallin, όπου οι πολιτικοί και οι πολίτες δεν χρειάζεται να χρησιμοποιούν αλεξίσφαιρα αυτοκίνητα. Το πιο σημαντικό, ωστόσο, απ’ όλα είναι το ότι οι πολιτικοί της πρέπει να έρχονται σε επαφή με τα καθημερινά προβλήματα των πολιτών και να μην βάζουν τα προσωπικά τους συμφέρονται πάνω από εκείνα του λαού, σε μια κοινωνία που αποδεικνύει και εμπράκτως ότι η πολιτική δύναμη μπορεί να ασκηθεί και μέσα στα όρια της ευπρέπειας.

Σε λιγότερο από 100 χρόνια η Σουηδία έχει «μεταμορφωθεί» από μια φτωχή και αγροτική κοινωνία σε μία από τις πλουσιότερες, πιο κοινωνικά δίκαιες και λιγότερο διεφθαρμένες χώρες όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο όπου κανείς δεν είναι πάνω από κανέναν. Το παράδειγμα της Σουηδίας καταδεικνύει, ίσως, περισσότερο από κάθε τι άλλο πώς η αλλαγή είναι δυνατή. Αρκεί να υπάρχει θέληση και να γίνει η προσπάθεια.

Πηγη :
www.newsbeast.gr/weekend/arthro/5051391/...ypoyrgon-sti-soyidia

Sweden - Politicians without Privileges - Part 1 - Reporter: Claudia Wallin

EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Αφορολόγητο Οριο Πολιτών Παγκοσμίως και Ανάπτυξη - Φορολογία Kρατών 02 Αυγ 2019 23:30 #392

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Προς τον νεο Υπουργο Υποδομων και Μεταφορων κ Καραμανλη

Ενα θεμα το οποιο κατα καιρους ειχαμε θιξει και στον κ Σπιρτζη ηταν η αλλαγη της τιμης του “ενιαιου” Εισιτηριου άπο την τιμη €1,40 ανα χρηση επιβατη.
Οι Δημοι που εχουν 1-2-3 σταθμους Metro στα ορια των Δημων τους δεν γινετε οι πολιτες να πληρωνουν τιμη Attiko metro €1,40 +€1,40 = €2,80 λιγοτερα απο την τιμη του Εισιτηριου που εχουν οι πολιτες στην Ανατολικη Αττικη παραδειγματος χαριν Κορωπι ,Νεο Βουτσα κλπ με χρηση 14 στασεων.

Επιπροσθέτως ηταν η οριστικη καταργηση ελευθερας των καθε ειδους “ειδικων κατηγοριων” ανεργων (τι να το κανουν το metro ….να προλαβουν να πανε στην…….δουλεια?) οπως και τα “μισα” των Φοιτητων τα οποια να δινονται οταν το Μικτο Οικογενειακο Εισοδημα ειναι κατω απο το Αφορολογητο που το Κρατος εχει θεσπισει.

Βεβαια ο κ Σπίρτζης προτιμησε τοσο να αφηνει “ελευθερας” τις τοπικες κοινωνιες ανα την Ελλαδα να μ.η.ν πληρωνουν διοδια (προφανως για να …...εκλεγεται :silly: ) οσο και να διατηρησει τα ελευθερας και μισατζηδικα εισιτηρια των τζαμπατζηδων. (Φοιτητων ,Μεταναστων ,Ανεργων κλπ). :angry:

Απο την “υποαναπτυκτη” Thailand-αρα ειναι το κατωθι link που παραθετω οπου εκει αν και η χρεωση γινετε αναλογα την χρηση στασεων ……..οι Thailanders εχουν μυαλο και οχι “μνιαλο” αχιβαδας και ανέθεσαν σε Κρατικο Ινστιτουτο την μελετη της τιμης των εισιτηριων τοσο του εναεριου B.T.S (Bangkok Mass Transit System) οσο και του υπογειου M.R.T (Mass Rapid Transit) underground metro και ζητανε απο την Επτακομματικη (7) Συγκυβερνηση την καθολικη μειωση της τιμης του εισιτηριου ωστε να συμβαδιζει με το επιπεδο των εισοδηματων (δηλωθεντων) των Thais.

Το Ινστιτουτο TDRI, ανέφερε ότι ένας μισθωτός χαμηλού εισοδήματος μπορεί να πληρώσει εισιτήριο τρένου στα 11,7 Thaibaht ανα διαδρομη το οποίο είναι χαμηλότερο κατα το ήμισυ του σημερινού μέσου όρου metro ticket των 28,3 Thaibaht.

Ένας πολίτης μέσου εισοδήματος δυναται να πληρώνει 20,3 Thaibaht ανά διαδρομή.

Επισημαινεται οτι ενόψει της μελλοντικής επέκτασης των νέων ηλεκτρικών δρομολογίων , οι ναύλοι των τρένων είναι πιθανό να αυξηθούν, εκτός και αν υποβαθμιστούν οι υπηρεσιες, οπως ανεφερε o Mr Summet ενω εαν δεν γίνουν βηματα προοδου, εκτιμάται ότι το Metro από τον σταθμο Bang Yai έως τον Bang Na ή από το Bang Yai έως το Ekamai θα μπορούσε να υπερβεί τα 100 Thaibant .

Παρατηρηση δικη μου

Ειναι η γραμμη BTS Sukhumvit μετα το Asok Station οπου ειναι ο σταθμος των υπεραστικων λεωφορειων στην Bangkok για την "αμαρτωλη" Pattaya διαρκεια μια ωρα και κοστος €1,40 ......ενω υπαρχει και αλλο σημειο Υπεραστικων λεωφορειων στην Monument Square.
Εχω δει "τρεχαματα" δυτικων να προλαβουν τα λεωφορεια ενω οι περισσοτεροι ειναι ανενημερωτοι ουτε το τηλεφωνο της Royal Thai Police δεν ξερουν, ουτε πλησιεστερο αχρειαστο να ειναι Νοσοκομειο κλπ.
Αλλη αναποδια των Thais που ποτε δεν καταλαβα και που πιστευω και οι Thais που μου το εξηγησαν αμφιβαλλω αν καταλαβαν τι ελεγαν ειναι το εξης:
Ο σταθμος B.T.S skytrain (εναεριο metro) οταν θελω να παω στο Terminal 21 Mall (τεραστιο με αρχαιοελληνικα αγαλματα) ο σταθμος αναφερετε Asok Station ενω οταν ειμαι στο M.R.T underground metro και θελω να παω ακριβως στο ιδιο σημειο Terminal 21 Mall αναφερεται σαν Sukhumvit Station και αμφοτεροι ειναι ιδιοι σταθμοι ο ενας εναεριος και ο αλλος υπογειος σταθμος.
Σαν "neutral observer" ουδετερος παρατηρητης υποθετω ειναι η εμφαση που οι Thais θελουν να δωσουν γιατι επισημα το εναεριο metro B.T.S αναφερετε skytrain.
Απεναντιας το υπογειο metro Μ.R.Τ underground αναφερεται subway το οποιον σημαινει οτι το metro σε αλλα τμηματα θα ειναι υπογειο οπως ειναι τωρα λογω πληθυσμου της Bangkok 15 εκατ.πυκνοκατοικησης με τα περιχωρα και σε αλλα τμηματα μελλοντικων επεκτασεων θα "βγαινει" στην επιφανεια του εδαφους.
Τελος υπαρχουν δυο γραμμες metro B.T.S Skytrain οσοι πατε στους "υποαντυκτους" Thais και ερχεσται απο το Suvarnabhumi airport κατεβαινετε μετα απο μιση ωρα στον σταθμο Phaya Thai.
Μετα παιρνετε το B.T.S Skytrain και κατεβαινετε στον σταθμο Siam οπου ειναι το "θηριο" τεραστιο Siam Paragon Mall.
Εδω διασταυρωνονται οι δυο γραμμες B.T.S Skytrain metro η μια της γραμμης Sukhumvit line και η αλλη της Silom line.
And dont forget guys ........το B.T.S metro εχει αλλη καρτα επιβιβασης που αυτοματα εκδιδετε και......παρακρατειτε στην εξοδο με διαφορετικη τιμη εισιτηριου .......…να τα διαβαζει ο νεος Υπουργος Μεταφορων κ Καραμανλης .........οχι "ενιαια"...........!!!!!!!!
Ενω το metro Μ.R.T undeground στα μηχανηματα δεν "βγαζει" καρτα εισιτηριου αλλα tokens (πλαστικο) το οποιον παρακρατειτε σε συγκεκριμενη εξοδο που επιλεξατε ......."δεν κανει" σε αλλη εξοδο.........θα σας "τσιμπησει" το Security guard και θα σας παει Ταμειο.
Υπουργε Μεταφορων κ Καραμανλη .…......you got it.........οχι "ενιαιο" τις απαταιωνιες που κανετε στα "ζωντανα" στην Ελλαδα.........!!!!!
Τελος μια τελευταια παρατηρηση που μου εχει κανει τρομακτικη εντυπωση ειναι στα metro του Bangkok Suvarnabhumi airport.

Τοσο κατα την αναχωρηση -αφιξη οταν αναχωρει -ερχεται το metro τοτε το Security plateform guard ειναι σε σταση προσοχης και χαιρεταει με στρατιωτικο χαιρετισμο την αφιξη -αναχωρηση των συρμων ενδειξη σεβασμου προς τους επιβατες που ειναι και Thais και μενουν στα περιχωρα της Bangkok metropolitan area.


Το Institute TDRI σε μελετη συνέκρινε τον μέσο ναύλο ανά διαδρομη στην Bangkok με εκείνους της Singapore του Hong Kong και του London, χρησιμοποιώντας την μεθοδο της προσαρμογής ανα αγοραστική δύναμη (PPP).

Οι Thais είχουν μέσο όρο ναύλου 28,3 Thaibaht ανά διαδρομη, περισσότερο από το διπλάσιο του ναύλου της Singapore που ανερχεται στα 13,3 Thaibaht ενω ο αντίστοιχος ναύλος στο Hong Kong ειναι στα 16,8 Thaibaht ανα διαδρομη.

Όσον αφορά το κόστος ανά χιλιόμετρο ο μέσος ναύλος στην Bangkok ανερχεται στα 14,8 Thaibaht έναντι 12,4 Thaibaht του London και,στην Singapore στα 2,3 Thaibaht oπως 4,08 Thaibaht στο Hong Kong.

Σύμφωνα με τον κ. Sumet, ο αριθμός των επιβατών του ηλεκτρικού συστήματος των αμαξοστοιχιων εξακολουθεί να είναι χαμηλότερος από την μεταφορικη ικανοτητα του μέσου και αυτό συνεπάγεται προσθετο λειτουργικο κοστος στους φορείς εκμετάλλευσης οι οποιοι επωμιζονται τα υψηλά λειτουργικά έξοδα.

Με απλα και “σταρατα” λογια Υπουργε Μεταφορων και Υποδομων κ Καραμανλη

Για να μην “πλακωθουμε” στα “καντηλια” οπως με τον ξεροκεφαλο κ Σπιρτζη σε ρωταω τα απλα πραγματα.

Βεβαια διαφωνω κατακαθετα με την “εισηγηση” του Thai Institute TDRI για “subsidies” δηλαδη επιδοτηση να βαλει το χερι ο Κρατικος Προϋπολογισμος να πηγαινουμε τσαμπα με το metro κατι που ειχαμε γραψει στον ξεροκεφαλο κ Σπιρτζη.

(αυτοι εχουν τον χαβα τους ξεροκεφαλοι τοσο ο Σπιρτζης οσο και ο μπαρμπα Αλεκος Φλαμπουραρης ο οποιος την Παρασκευη 26 του μηνος τον “εκραξαν” στην Κουμουνδουρου οταν πηγε το μεσημερι περιπου 13:00 με συνοδευτικο 3 Αστυνομικων ……...για να μην χαθει στην Αθηνα ……..). :P

Ρωταω “σταρατα” τα απλα πραγματα:

Τι συμφέρει το Κρατος :


1.Να παιρνω μια φορα την ημερα η το 2ημερο το metro και να πληρωνω €1,40 “ενιαιο” εισιτηριο δηλαδη τους τζαμπατζηδες ανεργους,φοιτητες,μεταναστες (τωρα ο φοιτητης τι να το κανει το metro απο την Ανοιξη -Καλοκαιρι που ειναι κλειστα τα Πανεπιστημια και δεν υπαρχει σταθμος metro σε Πανεπιστημιο κοντα …...αυτο ειναι “δευτερευων”).
Η Υπουργος παιδειας η κρυοκ#λη (μια απο τις δυο) τωρα που οι φοιτητες θα εισερχονται με barcodes card στα Πανεπιστημια μπορει να ακυρωνει τα "μισατζηδικα" οταν τα Πανεπιστημια ειναι κλειστα...........τι να το κανουν ...........coffee time ............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2.Να παιρνω καθε μερα μια και δυο και τρεις φορες το metro αλλα με τιμη €0,70 και να σταματήσουν ο.λ.α τα “τσαμπατζηδικα” οπως “ελευθερας” και “μισα”?

Ατυπα ο ξεροκεφαλος Σπιρτζης εχει ανεβασει το metro ticket στα €2,80 και η μεσαια ταξη πληρωνει τα ρεμαλια, ανεργους,φοιτητες,μεταναστες γιατι η μετακινηση με το metro ειναι πολυτελεις μετακινηση…….επομενως “μισατζηδικα” και “ελευθερας” μ.ο.ν.ο σε λεωφορεια……..you got it?

Δεν θα αργησει Υπουργε Υποδομων και Μεταφορων κ Καραμανλη ……...“ο καιρος γαρ εγγυς”

Θα αναγκαστεις να ανεβασεις την τιμη του εισιτηριου στα €2 ανα διαδρομη ……….οπως το σκεφτονται να το κανουν οι Bangokians που η μεσαια ταξη ειναι σε “dead state” λογω δανειων για αυτοκινητα και σπιτια.

Εχω στειλει εδω και καιρο την μητερα μου “κατω” και μενει σε δυαρι στην Bangkok με υπηρετρια ανα δυο ημερες στο σπιτι, Security 24ωρο στο Οικοδομικο συγκροτημα και πληρωνω συνολικα €180 το μηνα σε δυαρι 70 τμ full furniture, aircondition …...εγω δεν μπορω να παω αυτον τον χρονο λογω εργασιας αλλα το ξερω πιστεψτε με πολυ καλα το “θεμα”.

Θα α.ν.α.γ.κ.α.σ.τ.ε.ι.τ.ε να ακριβύνουν τα εισιτήρια metro οπως και τα διόδια που οι τοπικες κοινωνιες “δεν πληρωνω” …….

Η Ελλαδα χρειαζετε ξ.ε.β.λ.α.χ.ε.μ.α αντι να καλυπτεται τα βλαχαντερα οπου βλεπεις ακριβα μοντελα αυτοκινητων και Jeeps στα διοδια “δεν πληρωνω” …….αντι το Κρατος να τα εισπρατει μεσω του κοψιματος χρηματων Ε.Σ.Π.Α των τοπικων Δημων και Κοινοτητων που οι πολιτες εχουν ελευθερη προσπελαση διοδιων εις βαρος των υπολοιπων πολιτων κατα μηκος των οδικων αξονων και “δεν πληρωνω” λογω …...εντοπιοτητας……ειδαλλως να πληρωσουν οπως οι υπολοιποι Ελληνες πολιτες!

Η Κριση μας διδαξε :

1.θα πρεπει να μαθουμε να πληρωνουμε

2.Να μαθουμε να Συγκυβερνιωμαστε οπως ολες οι χωρες του πλανητη κανουν…..……….!

Ενταξει ……...Ελλαδα αυτο που παρατηρω ειναι οτι “μας φορεσατε την Συγκυβερνηση” και τα “ζωντανα” κοιμουνται διοτι ο.λ.ο.ι οι πρωην Πρωθυπουργοι ειναι εν ενεργεια Βουλευτες (αλλο ευτραπελο και αυτο only in Hellas…….) απο Καραμανλη -Παπανδρεου -Πικραμενο - Σαχλαμαρα -Τσιπρα και το πολιτικο παχυδερμο ο Βουβουζελος.

Στα ξενα Κρατη οταν οι Πρωθυπουργοι χανουν στις Εκλογες α.π.ο.σ.υ.ρ.ρ.ο.ν.τ.α.ι ……...μονο Ελλαδα “διατηρουν την καρεκλα” στο Κοινοβουλιο……..!


Γιατι?

Ρε μηπως εχουμε α.τ.υ.π.α Συγκυβέρνηση και δεν το πηραμε χαμπαρι…….? :P

Take a look “λιγοτεροι επιβατες (που πληρωνουν ομως…….) λιγοτερα εσοδα…….γιατι στην Αθηνα το Attiko metro εχει περισσοτερους τ.ζ.α.μ.π.α.τ.ζ.η.δ.ε.ς και με μ.ι.σ.α.τ.ζ.η.δ.ι.κ.α επιβατες παρα τα κ.ο.ρ.ο.ι.δ.α που πληρωνουν.

Train fare adjustments, meanwhile, should take into account both cost and passenger numbers and efforts must be made to boost service quality, Mr Sumet said.

Πηγη :

tdri.or.th/en/2019/06/tdri-urges-cheap-f...for-new-rail-routes/

Οι Thais θυμηθειτε το………. με την junta “δεν τραβαγαν ζορια” και θα αγκωμαχουν με τους “δημοκρατες” της Επτακομματικης (7) Συγκυβερνησης που αργα η γρηγορα θα αναγκαστουν προκειμενου να αποφυγουν το congestion την κυκλοφοριακη συμφορηση στην Bangkok οπως και τα queues ουρες στα metro που διαμαρτυρονται οι πολιτες και να τους βαλουν να εργαζονται “ελαστικα” ……..με extension lunch time break μεσημεριανο break παρατεταμενο (σημερα υφισταται το 2 ωρο) και στον Κρατικο τομεα παντου …………

Μονο Ελλαδα εχουμε υποτίθεται “φιλοτιμους” εργαζομενους και στον Κρατικο τομεα που υποτίθεται εργαζονται robots ……...συνεχομενα 8ωρο……χωρις να πανε W.C τουαλετα ,κολατσιο,τηλεφωνα κλπ.και θελουμε να κανουμε “αξιολογηση” μπας και “τρουπωσει” αλλο βλαχαντερο (γιοι και κορες ,ανεψια κλπ) …...και επιορκοι……!

Αντι να απαιτησουμε τα αυτονοητα ωραριο εργασιας Κρατικου Τομεα εως τις 18:00 με lunch time 2ωρο οπως λειτουργει ολος ο πλανητης.

Πρωτα ο πολιτης και οχι πρωτα το βλαχαντερο κομματοσκυλο Κρατικος (Δ.Υ) υπαλληλος.

“Τα θελετε και τα τραβατε” αυτα που διαμαρτυρεστε γιατι θελετε ακομα “δουλεμα να ξεβλαχεψετε”.


Τελος παντων “αλλουνου παπα ευαγγελια” ειναι “αυτα” στην Thailand-αρα γιατι εγω εχω αλλες “δουλειες” οταν παω “κατω” αλλα που τα βλεπω θα ηθελα σαν “neutral observer” ουδετερος παρατηρητης να προτεινω στους Επταστερους (7) της Συγκυβερνησης ε.ν.α βαγονι παραπανω να προσθεσουν στο metro skytrain B.T.S (Bangkok Mass Transit System) και στο M.R.T (Mass Rapid Transit) underground ……….automatically no problem!

Και η πιτα αγγιχτη και ο “σκυλος” χορτατος……δηλαδη και αυξημενη εισπραξιμότητα εισιτηριων οπως προτεινει το Ιnstitute TDRI αλλα και οι εργαζόμενοι Κρατικου Τομεα και Πολυεθνικων να σχολανε στις 18:00 αντι για 19:00.

Το “τερματισε” πια η malakia τους των Επταστερων (7) της Συγκυβερνησης “δημοκρατων” clowns οπου για ιδια διαδρομη με ιδιο αριθμο στασεων στο B.T.S skytrain (Bangkok Mass Transit System) οι Thais πληρωνουν 38 Thaibaht και στο M.R.T (Mass Rapid Transit) underground 20 Thaibaht ενω οντως η ποιοτητα των υπηρεσιων οπως τα εχω δει ειναι παραπανω απο α.ψ.ο.γ.η.
EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Αφορολόγητο Οριο Πολιτών Παγκοσμίως και Ανάπτυξη - Φορολογία Kρατών 03 Αυγ 2019 23:31 #393

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
O εμπορικός πόλεμος είναι πιθανό να αλλάξει την παραγωγική βάση του κόσμου για τα ηλεκτρονικά προϊόντα από την Κίνα προς τη Νοτιοανατολική Ασία.
Η μετεγκατάσταση θα γίνει ιδιαίτερα εμφανής στο δεύτερο μισό του τρέχοντος έτους, που αναμένεται να αυξηθεί ο εμπορικός πόλεμος.


Η τελευταία έκθεση του BoI έδειξε ότι οι άμεσες ξένες επενδύσεις στην Ταϊλάνδη ανήλθαν σε 104,88 δισεκατομμύρια μπατ (3,3 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ) τους πρώτους τέσσερις μήνες του τρέχοντος έτους, από 36,5 δισεκατομμύρια μπατ από την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η Ιαπωνία εξακολουθεί να κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά τις ΑΞΕ, με 30,7 δισεκατομμύρια μπατ για την περίοδο, από 14,6 δισεκατομμύρια βατ την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η Ελβετία έρχεται δεύτερη, με 11,1 δισεκατομμύρια μπατ, από 5 δισεκατομμύρια, ακολουθούμενη από την Κίνα στα 9,39 δισεκατομμύρια, από 3,11 δισεκατομμύρια, τη Σιγκαπούρη στα 6,2 δισεκατομμύρια, από 5,6 δισεκατομμύρια και το Χονγκ Κονγκ στα 3,69 δισεκατομμύρια.

Πηγη :
Thailand welcomes investment relocation from China, Japan
en.vietnamplus.vn/thailand-welcomes-inve...ina-japan/153667.vnp
EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Αφορολόγητο Οριο Πολιτών Παγκοσμίως και Ανάπτυξη - Φορολογία Kρατών 07 Αυγ 2019 23:38 #394

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Ακουσιος δανεισμος ειναι οταν ο εφηβος καταλαβει το πως να χρεωνει την πιστωτικη σας καρτα με αγαθα που εχει αγορασει.
O εφηβος υπόσχεται να πληρώσει τις αγορές του , αλλά ποτέ δεν το κανει, και έτσι το ακούσιο δάνειο σας συνεχίζει να μεγαλώνει ενω κάποια στιγμή σας αποκαλύπτει ότι δεν μπορείτε ποτέ να πάρετε τα χρήματά σας πίσω.


Κάτι παρόμοιο συμβαίνει στην Ευρώπη ,με τη γερμανική Bundesbank στο ρόλο του θανόντος γονέα εκτός από τη δυσλειτουργική οικογένεια που απαρτίζεται από τους κεντρικούς τραπεζίτες.
Οι αριθμοί είναι δύσκολο να βρεθούν,ενω οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής δεν τους αρέσει να μιλάνε γι 'αυτούς,με την λογιστική να μην είναι πολύ σέξι. Εκτος Γερμανίας, οι τίτλοι είναι λίγοι.
Όμως, οι αριθμοί είναι τεράστιοι - τόσο τεράστιοι ώστε να αποτελουν εναν από τους μεγαλύτερους παράγοντες για το αν η ζώνη του ευρώ κρέμεται ή καταρρέει.

Πότε ένα τρισεκατομμύριο ευρώ δεν είναι ένα τρισεκατομμύριο ευρώ;

Ο φόβος της Ιταλίας να εγκαταλείψει το ευρώ οδήγησε το πλεόνασμα της Γερμανίας στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα σε ρεκόρ ύψους 956 δισ. Ευρώ. Αλλά οι οικονομολόγοι λένε ότι αυτό το πλεόνασμα θα μπορούσε να εξαφανιστεί εν μία νυκτί αν χτυπήσει μια πραγματική κρίση.

Όταν ένας Έλληνας επιχειρηματίας αγοράζει ένα φορτηγό από τη Γερμανία με χρήματα από έναν ελεγχομενο λογαριασμό, η συναλλαγή πραγματοποιείται μεταξύ των κεντρικών τραπεζών των δύο εθνών μέσω του Target2.
Ο πωλητής φορτηγών δεν ενδιαφέρεται να χρηματοδοτήσει την αγορά - θέλει ευρώ τώρα.
Έτσι, η Bundesbank πρέπει να βρει χρήματα για να τα καταθέσει στο λογαριασμό ελέγχου του πωλητή. Από άποψη λογιστικής, η Bundesbank αποκτά μια υποχρέωση (τι οφείλει στον λογαριασμό ελέγχου του πωλητή φορτηγών) και ένα περιουσιακό στοιχείο (απαίτηση έναντι της ΕΚΤ).

Το πλεόνασμα της Γερμανίας με την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα χτύπησε νέο ρεκόρ τον Απρίλιο. Στην Γερμανία οφείλονται επί του παρόντος περίπου 950 δισ. Ευρώ (1,12 τρισεκατομμύρια δολάρια) στο πλαίσιο του συστήματος εκκαθάρισης Target2 της ΕΚΤ, το οποίο εξισορροπεί τις διασυνοριακές χρηματοπιστωτικές κινήσεις εντός της ζώνης του ευρώ.

Ο αριθμός αυτός αντιπροσωπεύει περίπου το ήμισυ του συνολικού πλεονάσματος των εξωτερικων περιουσιακων στοιχείων της Γερμανίας, δηλαδη το ποσό που ο υπόλοιπος κόσμος οφείλει θεωρητικά στη Χώρα.
Ακούγεται σαν ένα τεράστιο ποσό χρημάτων, αλλά ορισμένοι οικονομολόγοι λένε ότι μπορεί να αξίζει πολύ λιγότερο από ό, τι φαίνεται. Εάν η ευρωζώνη διαλυθει ή εάν μια χώρα όπως η Ιταλία έφευγε από το σύστημα, το πλεόνασμα θα μπορούσε να εξατμιστεί εν μία νυκτί.

Οι οικονομολόγοι λένε ότι υπάρχουν τρεις πιθανές αιτίες για το πλεόνασμα του Target2 της Γερμανίας και για αυξανόμενα ελλείμματα σε χώρες όπως η Ιταλία και η Ισπανία.
Οι ανισορροπίες μπορεί να προκύψουν όταν μια χώρα έχει ένα μεγάλο πλεόνασμα εξαγωγής ή εισαγωγής με το υπόλοιπο μπλοκ.
Τα πλεονάσματα προέκυψαν επίσης από το πρόγραμμα αγοράς ομολόγων της ΕΚΤ, βάσει του οποίου αγόρασε χρηματοπιστωτικά περιουσιακά στοιχεία σε όλη τη ζώνη του ευρώ, προκειμένου να αντλήσουν χρήματα στην ευρωπαϊκή οικονομία.

Ενα γερμανικό πλεόνασμα ομως θα μπορούσε επίσης να είναι ένα σημάδι ότι οι αλλοδαποί καταθέτουν χρήματα σε γερμανικές τράπεζες και αγοράζουν γερμανικά χρηματοπιστωτικά περιουσιακά στοιχεία.
Τώρα που η ΕΚΤ τελειωνει την αγορά ομολόγων της, οι εμπειρογνώμονες αναφέρουν ότι το τελευταίο αλμα στο πλεόνασμα Target2 της Γερμανίας είναι πιθανώς πτώση κεφαλαίων από την Ιταλία και άλλες χώρες της Νότιας Ευρώπης, καθώς οι επενδυτές αναζητούν ένα ασφαλές καταφύγιο για τα χρήματά τους.

Η παρατεταμένη πολιτική κρίση της Ρώμης τον περασμένο μήνα προκάλεσε νευρικότητα μεταξύ των επενδυτών της Ιταλίας. Ήδη τον Απρίλιο, τα ελλείμματα Target2 της Ιταλίας και της Ισπανίας ήταν τα υψηλότερα στην ευρωζώνη, στα 426 δισ. Ευρώ και 389 δισ. Ευρώ αντίστοιχα.
Η Πορτογαλία και η Γαλλία παρουσιάζουν επίσης αρνητικά υπόλοιπα. Τα στοιχεία για το Μάιο δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.

Κανείς δεν γνωρίζει καλά ότι θα συμβεί στο σύστημα Target2 σε περίπτωση που μια χώρα υψηλού ελλείμματος εγκαταλείψει το Ευρωσύστημα.
Πέρυσι, ο πρόεδρος της ΕΚΤ Mario Draghi δήλωσε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ότι θα χρειαστεί να επιστραφούν ελλείμματα. Ωστόσο, φαίνεται ότι οι χώρες δεν έχουν καμία δεσμευτική νομική υποχρέωση να το πράξουν. είναι απλώς "καθοδήγηση" από την ΕΚΤ.

Σε περίπτωση αποχώρησης της Ιταλίας από τη ζώνη του ευρώ, τα περιουσιακά στοιχεία και οι υποχρεώσεις της Κεντρικης Τραπεζας θα μετατραπούν σε νέο νόμισμα, το οποίο πιθανότατα θα παρουσίαζε απότομη πτώση της αξίας.
Το ερώτημα τότε δεν θα ήταν μόνο εάν η Ιταλία πρέπει να πληρώσει το έλλειμμα Target2, αλλά πώς θα μπορούσε ενδεχομένως να το κάνει. Η Τράπεζα της Ιταλίας ειναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα καταβάλει τον λογαριασμό οφειλες της ανερχομενες στο μισό τρισεκατομμύριο ευρώ.

Η ζημιά μπορεί να γίνει ήδη

Η Bundesbank, η κεντρική τράπεζα της Γερμανίας, επιβεβαίωσε για τη Handelsblatt ότι το πλεόνασμα Target2 υπολογίζεται ως μέρος του πλεονάσματος του εξωτερικού περιουσιακού στοιχείου της Γερμανίας, αν και δεν καταβάλλει τόκους. Και θα μπορούσε να εξαφανιστεί εν μία νυκτί εάν η ευρωζώνη έρθει σε πρόβλημα. Για τον κ. Sinn, αυτό δείχνει ότι η ζημία έχει ήδη γίνει. "Εάν το χάσουμε, θα χάσουμε μόνο ένα άχρηστο χρέος", είπε.

Οι αντιδράσεις των χρηματοπιστωτικών αγορών στην Ιταλική κρίση υποδηλώνουν ότι η ζώνη του ευρώ θα μπορούσε πάλι να κατευθυνθεί προς ασταθή νερά.
Τις τελευταίες τρεις εβδομάδες, οι αποδόσεις των Ιταλικών κρατικών ομολόγων αυξήθηκαν από 1,8% σε 2,8%. Αντίθετα, η Γερμανία, που θεωρείται πολύ καλύτερος κίνδυνος, μπορεί να δανειστεί επί του παρόντος στο 0,5%.

Οι αναλυτές της JPMorgan κατηγορούν την αύξηση του κόστους δανεισμού της Ιταλίας λόγω νευρικότητας πιθανους ιταλικής εξόδου από το ευρώ, αν και η νέα κυβέρνηση από την ανάληψη των καθηκόντων της εχει ριξει τους τονους για τον ευρωπαϊκό σκεπτικισμό της.

Αλλά στην περίπτωση που η Ιταλία εγκαταλείψει το σύστημα, λένε οτι:

"Τα πλεονάσματα του Target2 θα αποτελούσαν πάνω από όλα πρόβλημα για τα Κρατη των πιστωτών." που θα ήταν ένα τρισεκατομμύριο ευρώ καπνός.

Πηγη:
www.handelsblatt.com/today/finance/targe...D6JUcglWqf33dQqe-ap1
EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Αφορολόγητο Οριο Πολιτών Παγκοσμίως και Ανάπτυξη - Φορολογία Kρατών 08 Αυγ 2019 23:49 #395

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Ακρως ενδιαφεροντα Επισημα στοιχεια για το ποσο συνολικα μεσοσταθμικα ανα Πολιτεια πληρωνουν ετησιως οι Αμερικανοι για μεταφορικα μεσα (αυτοκινητο,ανταλλακτικα,ασφαλεια,κλπ.
Συγχαρητηρια στην ερευνητικη ομαδα του Business Insider.

Here's what the average person spends on cars annually in every state

Πηγη :
www.businessinsider.com/what-the-average...n-every-state-2019-7

Μεσοσταθμικα οι Αμερικανοι δαπανουν μεταξυ $2,000 -$5,000 τον χρονο για μεταφορικα με την North Dakota να εχει τις ακριβοτερες μεταφορικες δαπανες.
Προσωπικη μου απορια οπου απορια ειναι η ισοτητα δυο λογισμων ειναι η εξης:
Τα χρονικα δεν αναφερει η ερευνα για την μεταφορικη ικανοτητα των μεσων γιατι το ξαδελφακι μου που ειναι καθηγητης στην Washington εχει φαει κατι “πακετα” οπως μεταφορα με αυτοκινητο απο Washington D.C - New York με χρονικο 4 ωρες αποσταση που φετος εκανα …...ο cousin “εφαγε πακεταρα φολα” και 6 ωρες το εχει κανει παντα οδικως.

Συνοπτικα
Οι κατα σειρα ακριβοτερες στην δαπανη μεταφορικων μεσων Πολιτειες ειναι :
1. North Dakota: $5,059.11
2. Wyoming: $4,393.4
3. New York: $3,710.71
4. Minnesota: $3,660.54
5. Michigan: $3,631.39

Ενω οι φθηνοτερες κατα σειρα Πολιτειες στην δαπανη μεταφορικων μεσων Πολιτειες ειναι :
1. West Virginia: $2,003.81
2. Mississippi: $2,141.44
3. Alabama: $2,178.2
4. Kentucky: $2,200.03
5. Tennessee: $2,222.31

Τα παρακάτω στοιχεία από την Federal Reserve New York ……..αφορουν τα δανεια “φεσια” των Αμερικανων.

(Credit Panel)

A Snapshot of Household Debt and Credit
HOUSEHOLD DEBT AND CREDIT (Based on New York Fed Consumer Credit Panel)

According to the latest Quarterly Report on Household Debt and Credit, total household debt rose by $124 billion in the first quarter of 2019 to reach $13.67 trillion—$993 billion higher than the previous peak, set in the third quarter of 2008.
Outstanding student loan debt increased to $1.49 trillion, a rise of $29 billion for the quarter.

Πηγη :
www.newyorkfed.org/microeconomics/hhdc/background.html

Εγω “την εχω κανει απο καιρο” επι Σαχλαμαρα -Βουβουζελου -μπαρμπα Φωτη Κουρελη για Asia -for ever Thailanda-αρα και παντα τον “κανονα” του 30% διαμοιρασμενο το Κεφαλαιο.
Οχι ολα τα αυγα στο ιδιο καλαθι!
Euro -Thaibaht - Corporate Bonds!
Το σκεπτικο μου ειναι οτι τωρα που αρχισε ο καθοδικος κυκλος των επιτοκιων απο την FED που πολλοι την μπερδευουν με την Bank of America (Merrill Lynch) ολα τα λεφτα ειναι η Asia ενω επιπροσθέτως οι δυτικοι Communists of New York κυνηγανε και φορολογουν το κεφαλαιο και οχι την αποδοση του………!
“Βολευονται” και οι Αμερικανοι με τον εμπορικο πολεμο με την China και θελουν να ανατιμησουν τα τοπικα νομισματα της Asia να μειωθουν οι εξαγωγες τους ,σ.υ.ν την ανοδο των επιτοκιων Ομολογων στην Asia.
Asia for ever!

Ολα τα λεφτα η Asia!

Όλα τα λεφτά μωρό μου Άννα Βίσσυ


EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

Αφορολόγητο Οριο Πολιτών Παγκοσμίως και Ανάπτυξη - Φορολογία Kρατών 10 Αυγ 2019 00:03 #396

  • PRS33 (PARIS33)
  • Το Άβαταρ του/της PRS33 (PARIS33)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 4891
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2044
  • Κάρμα: -9
Fitch lifts Thailand’s rating to BBB+ as new govt takes office

Η Fitch Ratings αναθεώρησε τις προοπτικές της μακροπρόθεσμης πιστοληπτικής διαβάθμισης της Ταϊλάνδης σε θετική (positive) από σταθερή (stable) επιβεβαιωνοντας την πιστοληπτική διαβάθμιση στο BBB +.

Η αναθεώρηση των προοπτικών για τα IDR της Ταϊλάνδης αντικατοπτρίζουν την αυξανόμενη εμπιστοσύνη οπως επισης οι παρατεινόμενοι πολιτικοί κίνδυνοι είναι απίθανο να εκτροχιάσουν την υγιή μακροοικονομική διαχείριση, δήλωσε η Fitch.

Αυτό αποδεικνύεται από τη σταθερή ισχύ των εξωτερικών και των δημόσιων οικονομικών τα τελευταία χρόνια, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα την μεγαλύτερη ανθεκτικότητα της Οικονομιας στις μακροοικονομικές και χρηματοπιστωτικές κρίσεις.

Ένα σημαντικό πολιτικό εμπόδιο μετα τις Εκλογες του Μαρτιου έχει ξεπεραστει με τη δημιουργία μιας νέας κυβέρνησης με πολιτικό προσανατολισμό.
Παρ 'όλα αυτά, εξακολουθεί να υπάρχει κάποια πολιτική αβεβαιότητα στο πλαίσιο της σταθερότητας της νέας κυβέρνησης συνασπισμού, πρόσθεσε ο Fitch.

Πηγη :
www.nationthailand.com/business/30373248
EINSTEIN : Aν κάποιος σου προτείνει κάτι τσάμπα ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!!
Να θυμάσαι όταν σου τάζουν «ελευθερία» σημαίνει ότι την εχεις ηδη χάσει!!!
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.132 δευτερόλεπτα