soto51 wrote:
batista wrote:
1) Νευράκια που οδηγούν σε κεκαλυμμένες ύβρεις χαμηλού επιπέδου;; Why?
2) Όσο για την προσπάθεια αποενοχοποίησης μέσω της επίδειξης αλληλεγγύης/προσφοράς προς μη έχοντες στον ήλιο μοίρα και προς ευαγή και άλλα ιδρύματα, ποιος άραγε σου είπε ότι οι υπόλοιποι που πληρώνουμε τους φόρους μας δεν συνεισφέρουμε ταυτόχρονα και σε αυτούς τους τομείς; Σε ενημερώνω λοιπόν ότι συνεισφέρουμε και σε αυτούς τους τομείς (ο καθένας με τις δυνάμεις του) άρα μάλλον πρέπει, κατά τη θεώρησή σου, να είμαστε κορόιδα στο τετράγωνο.
3) Για να μην πω ότι αν δεν υπογράψεις την επιταγή δεν θα μπεις καν στο χειρουργείο,
4) αν αυτό το είδος του κράτους σε εκφράζει και ως άνθρωπο που εύχομαι ειλικρινά να μην ισχύει.
5) δεν μου αφήνεις κανένα περιθώριο.
1) Καθόλου. Ειλικρινά, αρκετές φορές την χαίρομαι την κουβέντα μας.
2) Δεν σε είπα ΠΟΤΕ κορόϊδο. αν το είπα, βρες το και βαλ' το εδώ. Αλλά ξέρεις τα περί μύγας και μυγιάσματος, υποθέτω. 2.2) Δεν έχω ΚΑΜΙΑ ενοχή (ώστε να προσπαθήσω να απενοχοποιηθώ), και 2.3) Αφού όλοι δίνουμε σε φιλανθρωπίς, πως υπάρχει τόση δυστυχία γύρω μας?
3) Αν έχεις ασφάλεια, τα πληρώνει η ασφάλεια (και χωρίς κόνξες - όπως εδώ οι δικές μας). 3.1) Αν δεν έχεις, εκεί ναι, θέλουν επιταγή. 3.2) Γιατί, εδώ δεν θέλουν φακελλάκι? Απλώς φακελλάκι = επιταγή. Όπως τρόϊκα = θεσμοί. Τι δεν καταλαβαίνεις? Και στις δυο περιπτώσεις, πρέπει να πληρώσεις. Η διαφορά είναι πως εκεί πληρώνεις με προϋπολογισμό 25% του ΑΕΠ, και εδώ με 50.
4) Πάντως ΔΕΝ με εκφράζει το εδώ κράτος. Το εκεί, "με εκφράζει" καλύτερα. Εσένα? Θες να μου πεις πως προτιμάς το εδώ κράτος? Πες το, καθαρά και ελεύθερα. Η ελευθερία της γνώμης δεν διώκεται.
5) Δεν σου ζήτησα να μου δώσεις κανένα περιθώριο. Εσύ μου ζητάς τέτοιο?
1) Άρα το "βάλτην όπου θέλεις" (και χωρίς ίχνος πουριτανισμού) δεν έχει καμία θέση στην συζήτησή μας.
2) Εσύ το λες εμμέσως (πλήν σαφώς). Δεν χρειάζομαι όμως ούτε μύγες, ούτε μυγιάσματα. Όταν δεν υπάρχει κράτος για να βάλει τάξη κάποιοι πάντα θα είναι οι "έξυπνοι" και κάποιοι άλλοι τα "κορόιδα". Με βάση λοιπόν το δικό μου σύστημα αξιών, αποδέχομαι με παρρησία και υπερηφάνια την ιδιότητα αυτή (του κορόιδου). 2.2) Απλά έχεις πείσει τον εαυτό σου περι της μη ενοχής σου. 2.3.) Γιατί οι συνεισφορές των ιδιωτών δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να υποκαταστήσουν ένα σοβαρό κράτος πρόνοιας.
3) Για το πρώτο (για τις κόνξες) έχεις λάθος. Όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες που λειτουργούν σε αμερικανικό έδαφος έχουν ειδικά τμήματα ερευνών τα οποία προσπαθούν βγάζοντας από την μύγα ξύγκι πολλές φορές (τραβώντας ταυτόχρονα μέχρι εκεί που δεν πάει τα ψιλά γράμματα των συμβάσεων) να απαλλάξουν τις εταιρείες για τις οποίες εργάζονται από αποζημιώσεις που κανονικά θα έπρεπε να πληρώσουν.
Δεύτερο, ποτέ δεν έβαλα σε σύγκριση το αμερικανικό μοντέλο με το υπάρχων ελληνικό. Την σύγκριση, αν θέλεις να την κάνεις σοβαρά, θα την κάνεις ανάμεσα στο μοντέλο ενός προηγμένου κράτους (π.χ. Σουδία, Βρεττανία, Καναδά κ.λπ.) και το αμερικάνικο μοντέλο. Ακόμα όμως και αν μπω στην λογική της εντελώς άστοχης (και βολικά αποπροσανατολιστικής) σύγκρισης που έκανες, θα σου πω ότι εδώ, στο διαλυμμένο σύστημα υγείας δεν θα σε πετάξουν στον δρόμο αν δεν έχεις να πληρώσεις. Η υπηρεσία που θα σου προσφέρουν δεν θα είναι η καλύτερη (ανάλογα και σε ποιον γιατρό θα πέσεις, άλλωστε αυτό ισχύει και γι αυτούς που πληρώνουν), αλλά στον δρόμο δεν θα σε πετάξουν όπως συμβαίνει στις ΗΠΑ του άκρατου ατομικισμού.
4) Προφανώς και δεν με εκφράζει το "εδώ" κράτος (που το είδες γραμμένο αυτό;;;; ) αλλά επαναλαμβάνω ότι δεν βάλαμε αυτά τα δύο σε σύγκριση (αναφέρομαι στην προηγούμενη παράγραφο). Ταυτόχρονα σου εξήγησα ότι το ποσοστό των φόρων σε σχέση με το ΑΕΠ δεν λέει ποτέ όλη την αλήθεια καθώς πολλά εξαρτώνται από την σωστή ή μη (όπως εδώ) εκμετάλευση των φορολογικών εσόδων. Αν κρίνουμε όμως από αναπτυγμένες ευρωπαικές και άλλες χώρες με σοβαρό κοινωνικό κράτος το ποσοστό αυτό πρέπει να κυμαίνεται, κατ' ελάχιστο, από 42% - 45%. Το κοινωνικό κράτος αυτών των χωρών είναι ο στόχος. Τώρα αν εσύ δεν θέλεις κοινωνικό κράτος (ο καθένας για την πάρτη του και όποιος αντέξει), πέστο, η ελευθερία της γνώμης δεν ... διώκεται.
5) Νομίζω είναι προφανές πως όχι, άλλωστε τι νόημα θα είχε;