Γεια χαρά, Επισκέπτης
Όνομα χρήστη: Κωδικός: Να με θυμάσαι

ΘΕΜΑ: ''Μεγα το της θαλασσης Κρατος''

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 11 Ιουν 2015 20:27 #28

  • kathrine
  • Το Άβαταρ του/της kathrine
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 1270
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 527
  • Κάρμα: 77
B2 βαθμολογεί η Moody's τη Navios(Αγγελική Φράγκου)...

www.moodys.com/research/Moodys-assigns-f...n~20150529_PR_325621
Οι καιροί ου μενετοί...
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": maria (mb361)

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 13 Ιουν 2015 15:16 #29

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
Σχοινουσα - Κυκλαδες

www.tovima.gr/vimagazino/views/article/?aid=711917

Το Tristan da Cunha ( www.tristandc.com/ ) του Αιγαιου.

Tristan da Cunha is an active volcanic island with rare wildlife and home to 268 British Citizens living in the world's most isolated settlement of Edinburgh of the Seven Seas far from the madding crowd in the South Atlantic Ocean.
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 13 Ιουν 2015 15:28 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 24 Ιουν 2015 01:15 #30

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
Επειδη καλο ειναι να χαιρομαστε με τα επιτευγματα των γειτονων μας : Το κατασκευαστικό έργο ξεκίνησε με μια μεγάλη εθνική συνδρομή σε μια προσπάθεια να αντληθούν τα απαραίτητα κεφάλαια από τους ίδιους τους Αιγύπτιους. Μέσα σε μόλις έξι ημέρες συγκεντρώθηκαν 8,5 δισ. δολάρια ΗΠΑ και οι εργασίες άρχισαν στις 6 Αυγούστου 2014.

www.naftemporiki.gr/finance/story/965757...siploΐa-sti-mesogeio
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 24 Ιουν 2015 01:16 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 24 Ιουν 2015 04:06 #31

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
maria (mb361) έγραψε: Νομίζω πως το άρθρο της "Ν" κάνει κάποιο λάθος, και μάλιστα σε τάξη μεγέθους.
Μιλάει για 210.000 τόνους άμμου, το οποίο είναι περίπου 100.000 κυβικά μέτρα (ειδικό βάρος άμμου = περίπου 2).
Μάλλον η αλήθεια είναι χίλιες με δυο χιλιάδες φορές παραπάνω.
Δηλαδή 100 με 200 εκατομμύρια κυβικά μέτρα άμμου.
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": maria (mb361)

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 26 Ιουν 2015 01:08 #32

  • maria (mb361)
  • Το Άβαταρ του/της maria (mb361)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 5234
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1688
  • Κάρμα: 35 (-37)
Day of the Seafarer pays tribute to the world’s 1.5 million seafarers and encourages people to say


Thank You Seafarers on June 25th every year !!!!!!









ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙΣ...
...when the going gets tough, the tough gets going !!!

When the situation gets critical, those who aren't weak-willed, work harder and never give up.
Τελευταία διόρθωση: 26 Ιουν 2015 01:17 από maria (mb361).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 26 Ιουν 2015 03:25 #33

  • giorgos (scrooge)
  • Το Άβαταρ του/της giorgos (scrooge)
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Junior Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 39
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 16
  • Κάρμα: 2
sorry που μπαίνω σφήνα στην κουβεντούλα...
και sorry αν είμαι αφελής, αλλά βασικά δεν αντιλαμβάνομαι για ποιο λόγο θα πρέπει ως έλληνες πολίτες να πανηγυρίζουμε / καμαρώνουμε / χαιρόμαστε (πείτε το όπως θέλετε) που "έχουμε" τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο, την στιγμή που (εκ του νόμου) αυτός δεν προσφέρει τίποτα στα έσοδα του κράτος και εννοώ συγκεκριμένα από την φορολογία, τη στιγμή που οιοσδήποτε έλληνας πολίτης φορολογείται με ποσοστά που απαγορεύουν οιαδήποτε ανάπτυξη, αλλά πέραν των ποσοστών, έχει και ένα τεράστιο κόστος για την (συν)τήρηση όλων των φορολογικών του υποχρεώσεων.
Διάβασα από αναγνώστη του ηλεκτρονικού spiegel πριν μερικά χρόνια σχολιάζοντας άρθρο για την Ελλάδα που έγραφε, ότι δεν φορολογούνται οι πλοιοκτήτες στην Ελλάδα εκ του νόμου. Και αναρωτιόταν γιατί επιτέλους δεν τους φορολογούν έστω με ένα μικρό, αμελητέο συγκριτικά φορολογικό συντελεστή, όπως γίνετε σε όλες τις άλλες χώρες, ώστε να συντελέσουν και αυτοί (δηλ. οι πλέον πλουσιότεροι όλων, οι "καραβοκύρηδες", οι εφοπλιστές) στο μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδας.
Ομολογώ ότι μέχρι τότε δεν το γνώριζα ότι ισχύει αυτό. Ότι δηλαδή εκ του νόμου δεν φορολογούνται οι εφοπλιστές στην Ελλάδα.
Φυσικά δεν μπορώ ή δεν μπήκα στον κόπο να το διασταυρώσω, αλλά με κάποιους γνωστούς μου (όχι ειδικούς) που το συζήτησα (σε επίπεδο αμπελοφιλοσοφίας ομολογουμένως), το ψηλογνώριζαν. Χωρίς να έχουν χειροπιαστά στοιχεία.

- Αλήθεια ισχύει αυτό κατά την δική σας γνώση;
- Οι όμορφοι πίνακες, τα στατιστικά και τα δημοσιεύματα αναφέρουν τι πόσα απόδωσαν σε φόρους οι διάφορες ναυτιλιακές εταιρείες που "έχουμε" στην Ελλάδα;
και μια τελευταία ερώτηση:
- Μήπως θα μεσουρανούσε και οιοσδήποτε άλλος παραγωγικός κλάδος της ελληνικής οικονομίας αν τον απάλλαζες από φόρους;
π.χ. την καλλιέργεια ζαρζαβατικών (θα είμασταν ότι η Ολλανδία για την τουλίπα) ή την πληροφορική (το silicon valley της Ευρώπης)
και μια τελευταία σκέψη:
§ Μήπως είναι ο μεγαλύτερος στον κόσμο, ακριβώς λόγω της έλλειψης φορολόγησης; §
"More men have become great through practice than by nature."- Democritus

Trade freely etoro.tw/2JKYCS9
Join the growth bondora.com/ref/georger
Work in a great Company with a great Team --> www.gws.gr/

My favourite youtube video
Τελευταία διόρθωση: 26 Ιουν 2015 03:28 από giorgos (scrooge).
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 26 Ιουν 2015 05:05 #34

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
giorgos (scrooge) έγραψε:
"έχουμε" τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο, την στιγμή που (εκ του νόμου) αυτός δεν προσφέρει τίποτα στα έσοδα του κράτος και εννοώ συγκεκριμένα από την φορολογία,

20 Φεβ 2013 #2254

tsig.gr/lang-el/forum/7-%CE%95%CE%BD%CE%...-50?start=2250#25457
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 26 Ιουν 2015 13:07 #35

  • ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • Το Άβαταρ του/της ΣΤΑΜΑΤΗΣ
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 2231
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 1096
  • Κάρμα: 97 (23)
giorgos (scrooge) έγραψε:
sorry που μπαίνω σφήνα στην κουβεντούλα...
και sorry αν είμαι αφελής, αλλά βασικά δεν αντιλαμβάνομαι για ποιο λόγο θα πρέπει ως έλληνες πολίτες να πανηγυρίζουμε / καμαρώνουμε / χαιρόμαστε (πείτε το όπως θέλετε) που "έχουμε" τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο, την στιγμή που (εκ του νόμου) αυτός δεν προσφέρει τίποτα στα έσοδα του κράτος και εννοώ συγκεκριμένα από την φορολογία, τη στιγμή που οιοσδήποτε έλληνας πολίτης φορολογείται με ποσοστά που απαγορεύουν οιαδήποτε ανάπτυξη, αλλά πέραν των ποσοστών, έχει και ένα τεράστιο κόστος για την (συν)τήρηση όλων των φορολογικών του υποχρεώσεων.
Διάβασα από αναγνώστη του ηλεκτρονικού spiegel πριν μερικά χρόνια σχολιάζοντας άρθρο για την Ελλάδα που έγραφε, ότι δεν φορολογούνται οι πλοιοκτήτες στην Ελλάδα εκ του νόμου. Και αναρωτιόταν γιατί επιτέλους δεν τους φορολογούν έστω με ένα μικρό, αμελητέο συγκριτικά φορολογικό συντελεστή, όπως γίνετε σε όλες τις άλλες χώρες, ώστε να συντελέσουν και αυτοί (δηλ. οι πλέον πλουσιότεροι όλων, οι "καραβοκύρηδες", οι εφοπλιστές) στο μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδας.
Ομολογώ ότι μέχρι τότε δεν το γνώριζα ότι ισχύει αυτό. Ότι δηλαδή εκ του νόμου δεν φορολογούνται οι εφοπλιστές στην Ελλάδα.
Φυσικά δεν μπορώ ή δεν μπήκα στον κόπο να το διασταυρώσω, αλλά με κάποιους γνωστούς μου (όχι ειδικούς) που το συζήτησα (σε επίπεδο αμπελοφιλοσοφίας ομολογουμένως), το ψηλογνώριζαν. Χωρίς να έχουν χειροπιαστά στοιχεία.

- Αλήθεια ισχύει αυτό κατά την δική σας γνώση;
- Οι όμορφοι πίνακες, τα στατιστικά και τα δημοσιεύματα αναφέρουν τι πόσα απόδωσαν σε φόρους οι διάφορες ναυτιλιακές εταιρείες που "έχουμε" στην Ελλάδα;
και μια τελευταία ερώτηση:
- Μήπως θα μεσουρανούσε και οιοσδήποτε άλλος παραγωγικός κλάδος της ελληνικής οικονομίας αν τον απάλλαζες από φόρους;
π.χ. την καλλιέργεια ζαρζαβατικών (θα είμασταν ότι η Ολλανδία για την τουλίπα) ή την πληροφορική (το silicon valley της Ευρώπης)
και μια τελευταία σκέψη:
§ Μήπως είναι ο μεγαλύτερος στον κόσμο, ακριβώς λόγω της έλλειψης φορολόγησης; §
Λοιπόν ειναι λογικό ο καθένας να μην ξέρει τι συμβαίνει σε κάθε μια περίπτωση και να πέφτει θέμα προπαγάνδας αδαών και βαθιά νυχρωμένων .
Θα σου δώσω απλά και μόνο την μελέτη του 2013 .
Εξετασε το γεγονος οτι ειναι ποντοπορος ναυτιλια και οχι σε ελληνικα χωρικα υδατα να καταλαβεις την διαφορα
Εξετασε το γεγονος οτι η γερμνικη ναυτιλια ειναι κατεστραμενη χρεοκοπημενη και οτι τα πλοια τους αγοραζονται κοψοχρονια απο ελληνες εφοπλιστες και αθ δεις ποιος ο λογος για να γραφουν αυτα που γραφουν οι γερμανοι . Επισης υπαρχει εδω και 5 χρονια ενα θεμα σχετικα με το τι σημαια θα εχουν τα πλοια των χωρων της Ε.Ε τις κρατικες ή την σημαια της Ε.Ε . Τα κεφάλαια ειναι τεράστια κια οι τζιροι ακομη πιο τεραστιοι . Επισης ξερεις πολύ καλα οτι το Α και Ω πλέον στην οικονομια ειναι το logistics . Καταλαβε οτι αυτο ελεγχετε στην θαλλασα απο τους ελληνες και μετά θα δεις το τι και πως .
www.nee.gr/downloads/199IOBE%20JAN%202013.pdf
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": soto51, maria (mb361)

''Μεγα το της θαλασσης Κρατος'' 26 Ιουν 2015 14:03 #36

  • soto51
  • Το Άβαταρ του/της soto51
  • ΕΚΤΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
  • Platinum Boarder
  • Δημοσιεύσεις: 7024
  • Ληφθείσες Ευχαριστίες 2270
  • Κάρμα: 200 (94)
ΣΤΑΜΑΤΗΣ έγραψε:
Λοιπόν ειναι λογικό ο καθένας να μην ξέρει τι συμβαίνει σε κάθε μια περίπτωση και να πέφτει θέμα προπαγάνδας αδαών και βαθιά νυχρωμένων .
Θα σου δώσω απλά και μόνο την μελέτη του 2013 .
Εξετασε το γεγονος οτι ειναι ποντοπορος ναυτιλια και οχι σε ελληνικα χωρικα υδατα να καταλαβεις την διαφορα
Εξετασε το γεγονος οτι η γερμνικη ναυτιλια ειναι κατεστραμενη χρεοκοπημενη και οτι τα πλοια τους αγοραζονται κοψοχρονια απο ελληνες εφοπλιστες και αθ δεις ποιος ο λογος για να γραφουν αυτα που γραφουν οι γερμανοι . Επισης υπαρχει εδω και 5 χρονια ενα θεμα σχετικα με το τι σημαια θα εχουν τα πλοια των χωρων της Ε.Ε τις κρατικες ή την σημαια της Ε.Ε . Τα κεφάλαια ειναι τεράστια κια οι τζιροι ακομη πιο τεραστιοι . Επισης ξερεις πολύ καλα οτι το Α και Ω πλέον στην οικονομια ειναι το logistics . Καταλαβε οτι αυτο ελεγχετε στην θαλλασα απο τους ελληνες και μετά θα δεις το τι και πως .
www.nee.gr/downloads/199IOBE%20JAN%202013.pdf
Δεν πρόκειται κανείς να κάτσει να διαβάσει 77 σελίδες, Σταμάτη, και μάλιστα δύσκολες - δεν είναι Άρλεκιν, για να ξεστραβωθεί.
Αν "το κοινό" το έκανε αυτό, η χώρα δεν θα ήταν στη μοίρα που είναι σήμερις.
"Το κοινό" προτιμάει να "ενημερώνεται" από ελαφρύτερα αναγνώσματα και θεάματα, και γι' αυτό έχει πέραση καθε μορφής λαϊκισμός, γκλαμουριά, σελεμπριτιλίκι και παραμύθι.
Πρέπει να μπορείς να δώσεις στον άλλο τη δυνατότητα να κατανοήσει τι συμβαίνει χωρίς πολύ κόπο, και κυρίως χωρίς να έχει σημαντικό γνωστικό υπόβαθρο.
Να λοιπόν μια είδηση που πέρασε "στα ψιλά" των εφημερίδων (καλά, για κανάλια και ραδιόφωνα δεν το συζητάω - σαν να μην υπήρξε) :

Aggelikousis.jpg


Εδώ υπεισέρχεται και ο παράγων "αδυναμία κατανόησης αριθμών", όταν αυτοί βρίσκονται έξω από κάποια όρια. Θέλω να πω ότι από αυτούς που διάβασαν την είδηση πολύ λίγοι συνειδητοποίησαν τι σημαίνει το $4,7Bn. Δεν τους κάνει διαφορά αν η εφημερίδα έγραφε $4,7M, ή $470Bn. Θα πήγαιναν στη σελίδα με τα αθλητικά (αν αυτή είναι που τους ενδιαφέρει) ή στη σελίδα με τα κους-κους (αν αυτή τους ενδιαφέρει) χωρίς η είδηση να τους αφήσει τίποτα.

Και όμως... η επένδυση του ανθρώπου είναι ίση με το 2,5% του ΑΕΠ!

Σκέψου, ότι αν οι ευσεβείς πόθοι μερικών (και δεν αναφέρομαι στον giorgo - scrooge εδώ παραπάνω, γιατί ο άνθρωπος δεν το ζητάει καθαρά, μόνο προβληματισμό διατύπωσε) περί "φορολόγησης των εφοπλιστών" ήταν πραγματικότητα, θα έπρεπε ο Αγγελικούσης να δώσει ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΦΟΥΠΟΥΑ 970 εκατομμύρια στον Φίλη, τον Φλαμπουράρη, τον Δραγασάκη, το Βούτση και τον Λεουτσάκο να τα διαχειριστούν αυτοί!

Ε, μην τρελλαθούμε και τελείως!
ΜΑΚΡΥΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του Φόρουμ για να κάνετε μια δημοσίευση.
Οι ακόλουθοι χρήστες είπαν "Σε Ευχαριστώ": maria (mb361)
Συντονιστές: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (kampos)
Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.075 δευτερόλεπτα